2019-09-01, 17:04
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Jag vill inte dö . Allt var så bra, lite ensam bara, lycklig. Psykopatrin förstörde mitt liv 😭.

Är inte trött längre 😭.

Jag skulle vilja ta en drink o bara softa på balkongen. Typ en drink med grädde och jordgubbar.

Var så lycklig 😢. Fester och träning.
Men gör det. Det är väll en jätte bra ide.
Citera
2019-09-01, 17:23
Medlem
Jag behöver någon att prata med via PM. Jag anser att allting är försent och jag är 26 år gammal och känner mig gammal. Jag känner att jag borde få denna hjälp jag får nu för minst tio år sedan.

Vänligen, kontakta mig via PM.

Tack på förhand!
Citera
2019-09-01, 17:56
Medlem
Krolik.Levins avatar
*Krolik har hoppat från balkong på våning 126*

Om 20 sekunder jag finns ej mer.

Kräks kattangst så det regnar över hela Nemetskaya Sloboda

Krolik tyckte om er, men ingen ville hjälpa, därför Krolik nu död är.

// Krolik
Citera
2019-09-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Men gör det. Det är väll en jätte bra ide.

Vill inte dö, behöver mina dopaminer 😭. Vet inte riktigt om jag kan bli berusad längre.

Kontakta aldrig psykopatrin de vill bara förstöra. Var så lycklig 😭.

Tyckte om att vila och sova. Jag är inte trött längre... Hur kan man ge en medicin som minskar effekten av dopamin när jag har ADD. Jag vill ha tillbaks mina dopaminer. Nu får jag en sån ångestattack 😭.
Tyckte om o kramas, titta ut över vattnet och bara vara avslappnad. 😭 Kan inte slappna av längre. Kan dö när som helst, från fullt frisk till detta.
Senast redigerad av Mellinie 2019-09-01 kl. 19:35.
Citera
2019-09-01, 19:34
Bannlyst
Citat:
Vill inte dö, behöver mina dopaminer 😭. Vet inte riktigt om jag kan bli berusad längre.

Kontakta aldrig psykopatrin de vill bara förstöra. Var så lycklig 😭.

varför gör du inget då så dina dopaminer fylls på igen , nått måste väl du väl gilla och bli lycklig av
Citera
2019-09-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
varför gör du inget då så dina dopaminer fylls på igen , nått måste väl du väl gilla och bli lycklig av

Jo tyckte om det mesta, positiv. Men nu mår jag dåligt hela tiden, skakar så 😭. Jag var helt frisk, sov bra.
Citera
2019-09-01, 19:45
Bannlyst
Citat:
Jo tyckte om det mesta, positiv. Men nu mår jag dåligt hela tiden, skakar så 😭. Jag var helt frisk, sov bra.

klart du blir dålig om du inte sover som du ska , fixa det först
så ska du se att du hittar glädjen sedan ochså
Citera
2019-09-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
klart du blir dålig om du inte sover som du ska , fixa det först
så ska du se att du hittar glädjen sedan ochså

Ja, jag är inte trött längre, sov bra innan psykopatrin förstörde mitt liv 😭. Tog 5mg Lergigan några gånger i månaden för att somna snabbt bara. Helt önödigt egentligen. Nu tar jag fem tabletter för att kunna sova, är inte trött längre. Vill inte dö 😢.
Citera
2019-09-01, 19:53
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krolik.Levin
MJAAAAAAAAVSKOJE!!!!

Vem min kära matte Olenkas fina inlägg eliminerat har så hon fick hjertsvikt och dog???

Nu jag kommer på trycket behöva letta genom att kreka angst i denna tråd en gång per timme dygnet runt fyfan. Och jag micket viktigare saker för mig borde haft som bada i hallonkrem, softa, dricka smetanadrinkar på balkongen etc. Och vem ens ska ta hand om mig nu?

*kreker kattangst så det stenker*

// Krolik
Do ok din kolega er so roli att man knapt tror på ert trolleri vi kan ju annars diskutera din mytomani !

Haa det rimmade

#Don'tdie
Citera
2019-09-01, 19:54
Medlem
Är en kille på 25 år som lever i ett mentalt fängelse, på grund av en kraftig depression blev jag av med jobbet och min bostad och har skulder som jag kan inte betala. Har nu vart hemlös en längre tid och har inga vänner kvar. Känner mig värdelös när jag inte kan bidra till samhället och folk ser mig som en odåga. Vill inte leva men vill inte heller dö vart tar man sig till? Jag är livrädd för att somna för att sen vakna och inse att det är ingen dröm. Varje dag går all tid till att fixa vatten, lite mat och någonstans att ta skydd från dåligt väder. Samma visa dag ut och dag in orkar inte länge till.
Citera
2019-09-01, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deepsky
Är en kille på 25 år som lever i ett mentalt fängelse, på grund av en kraftig depression blev jag av med jobbet och min bostad och har skulder som jag kan inte betala. Har nu vart hemlös en längre tid och har inga vänner kvar. Känner mig värdelös när jag inte kan bidra till samhället och folk ser mig som en odåga. Vill inte leva men vill inte heller dö vart tar man sig till? Jag är livrädd för att somna för att sen vakna och inse att det är ingen dröm. Varje dag går all tid till att fixa vatten, lite mat och någonstans att ta skydd från dåligt väder. Samma visa dag ut och dag in orkar inte länge till.

Steg ett är att inte kontakta psykopatrin. Sen undrar jag om inte soc kan fixa en bostad till dig, eller fungerar det inte så?
Citera
2019-09-01, 20:09
Medlem
Citat:
Steg ett är att inte kontakta psykopatrin. Sen undrar jag om inte soc kan fixa en bostad till dig, eller fungerar det inte så?

Har vart i kontakt med psykiatrin men de ville inte hjälpa mig, och socialen är så omständliga med allt då jag inte har ID, bank dosa eller bank id absolut ingenting, har begränsad tillgång till mobil och internt och vet inte ens vart min post tar vägen då jag inte är skriven någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in