2019-08-31, 16:16
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Någon kanske mår dåligt?

"Det behövdes verkligen en paus, säger häktningsdomaren."

Kan mycket väl tänka mig att HD började må riktigt dåligt när hon ganska snart under förhandlingen började inse vartåt det barkade. Och hon mår nog inte bättre nu

Hennes 45-årsdag nästa vecka blir mao gissningsvis i häktet. Beroende på vad som beslutas om en vecka från nu.
Citera
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Ja det tror jag att de har. Kristallklara bevis tror jag. Förr eller senare begår mördare misstag och har de låtit HD tro att hon inte är inblandad så har hon kanske varit oförsiktig. Avlyssning och kanske någon spanare som lånat grannens rum ett tag
Hade jag varit SD hade jag tagit på mig hela skulden innan det var för sent med tanke på barnen. Bättre med en bakom spröjsade fönster än två. Men så tänker väl inte en grandios person som SD.

Kloka ord!
Dessa narcissistiska personer är för oss normalstörda svåra att förstå sig på. De spelar sitt spel med helt andra regler (eller egentligen utan) än oss andra.
Citera
Medlem
Sitta häktad med restriktioner biter nog bra på HD som verkar vara småspattig som person. Fick ju spelet när hon plockades in för förhöret och säkert fått nåt anfall nu under förhandlingarna med.
Citera
2019-08-31, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Det blir en cellsynt...F´låt sällsynt förändring i TeamDavidssons tillvaro från och med nu....

Lider med deras döttrar som måste må pyton nu. Vilka föräldrar.
Håller med Dig! Stackars, stackars barn!
Citera
2019-08-31, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylvia65
Skrev direkt när de sa hon ska häktas 👍

Vet du varför det behövdes en paus?
Citera
2019-08-31, 16:21
Medlem
Förlåt hittar ej men hur gamla är SD och HD s barn?
Citera
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
Ja, vad ska man säga? Riktigt oväntad twist på det här. Om båda begärts häktade på sannolika och skäliga skäl kan vi väl anta att bevisläget är starkt? Troligen en rättegång inom en inte allt för lång framtid?
Med HD som ny misstänkt drar det nog ut på tiden. Troligtvis har vi år att se fram emot inräknat överklaganden.
Utvecklas till ett kriminaldrama detta
Citera
Medlem
Skäligen misstänkt ist för på sannolika skäl misstänkt - Är detta för att inte ha behövt lägga fram mer material än nödvändigt inför kommande förhör?
Senast redigerad av Zymbal 2019-08-31 kl. 16:26.
Citera
Medlem
BRA JOBBAT!!! ÅKLAGARE ÅSA HIDING OCH ALLA UTREDARE!!!

Jag har haft en bisarr tanke om en långsiktig planering sedan jul, men slagit den ifrån mig som för bisarr flera gånger.... Men kanske ändå inte så galen trots allt.

Paret har spelat charader under lång tid.
Där ingick utflyttning av HD, lgh med insyn till LW, skilsmässa, bodelning fördel HD+barn, mordet, resa mm

Kan det vara så djävligt?
Citera
2019-08-31, 16:22
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men då så, nu skriver vi kriminalhistoria, satan vilken "twist" det har blivit på det här fallet.

Den bedragna hustrun häktad på "skälig misstanke" för mord, bedragaren sitter på "sannolika skäl", LGWP får nog fan skriva en bok om detta fall om det håller hela vägen.
Hehe det gör han nog med start ikväll .
Citera
2019-08-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Förlåt hittar ej men hur gamla är SD och HD s barn?

Ska vara födda 06 och 04, om jag minns rätt, så 13 och 15 år.
Citera
2019-08-31, 16:23
Bannlyst
Undra hur dom närmsta GEO-polarna känner nu.??
Suttit och lyssnat på hans och hennes dynga om hur oskyldiga dom varit.
Dom trodde säkert på det.
Aj aj aj aj aj.

Nu slipper man i alla fall se deras fåniga flin på nåt foto i nån jävla kajak på nån jävla insjö.!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in