2019-08-23, 12:03
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du antar att vi har "gjort [något] som retat upp" någon/något. Det är också lika troligt att deras trossystem eller protokoll har på något sätt gjort oss till måltavlor.
Nja, om man har ovänner så vet man vilka det är.
De behöver ett syfte till att tortera folk psykiskt.
Citera
2019-08-25, 00:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Nja, om man har ovänner så vet man vilka det är.
De behöver ett syfte till att tortera folk psykiskt.

De flesta tror inte att de gör något "fel" & har blivit tillsagda vad de behöver höra för att fullfölja vissa handlingar. De tror kanske t.o.m. att de gör något gott för samhället & för måltavlan. Allmänheten är enkel att manipulera av professionella manipulatörer även om dessa själva tror att de "gör det rätta".
Citera
2019-08-25, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar eller "debukers" eventuella kopplingar till NWO.

Myndigheter i Östersund pysslar med det i alla fall. Åklagare, polis, och så vidare och andra myndighetsanställda. Vad jag sett när det gett upphov till detta-- var på besök för ett tag sedan-- var en man som anklagade flera anställda för oegentligheter som denna inte kunde bevisa tillräckligt för åtal. Tjänstemännen utmålade personen som galen och våldsam trots att han var ostraffad och inte varit psykiskt sjuk, och fick andra medborgare, kvinnor att polisanmäla honom för stalkning medan de själva gjorde samma sak.

Tror det var runt 5 myndigheter som satt och trakasserade honom konstant genom sina jobb och fick andra medborgare att göra saker emot honom. Detta ursäktades med att personen ifråga var homofob, kvinnohatare, rasist och andra saker som det sades, och skulle varnas för och misstänkas för allt som skedde. Detta då han vänt sig emot kommunens myndigheter och anklagat dem för korruption och vägrade ge sig.

Det var en del förföljelse av den mannen och en del polisbesök till bostaden. Det gjorde i princip omöjligt för denne att jobba på Östersund. Agendan de hade, då de inte hade något speciellt att åtala honom för annat än att anklaga dem för korruption, var att driva honom till självmord. Detta då de tvingades hantera en medborgare som anklagade dem för korruption. Så det gav upphov till ganska sjuka incitament för de tjänstemännen att försöka få bort "problemet" genom att helt enkelt driva honom mot självmord. Det ter sig som så: isolering, konstanta trakasserier, aldrig låta de vila utan fortsätta att trakassera, falska uppgifter, sprida skit till arbetsgivare och andra han har kontakt med i det dagliga livet, och försöka sabotera så mycket som möjligt. Sedan vill man givetvis titta om det har fungerat och då skickar man olika folk till bostaden. En tjänsteman hade till och med placerat sin dotter i samma område för att hålla koll. Det mesta ursäktades med att mannen ifråga var våldsam, psykiskt sjuk eller farlig, trots att inget fanns att åtala för.

Det förekommer när tjänstemän inte kan åtala en person som anklagar dem för korruption fast är ihärdig. Då försöker man tysta personen ifråga. Att tysta en annan person i ett demokratiskt samhälle är inte vackert, det handlar givetvis om regelrätt psykisk tortyr i hopp om att personen tar livet av sig, vilket är slutmålet med gangstalking.
Citera
2019-08-25, 06:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13333
Myndigheter i Östersund pysslar med det i alla fall. Åklagare, polis, och så vidare och andra myndighetsanställda. Vad jag sett när det gett upphov till detta-- var på besök för ett tag sedan-- var en man som anklagade flera anställda för oegentligheter som denna inte kunde bevisa tillräckligt för åtal. Tjänstemännen utmålade personen som galen och våldsam trots att han var ostraffad och inte varit psykiskt sjuk, och fick andra medborgare, kvinnor att polisanmäla honom för stalkning medan de själva gjorde samma sak.

Tror det var runt 5 myndigheter som satt och trakasserade honom konstant genom sina jobb och fick andra medborgare att göra saker emot honom. Detta ursäktades med att personen ifråga var homofob, kvinnohatare, rasist och andra saker som det sades, och skulle varnas för och misstänkas för allt som skedde. Detta då han vänt sig emot kommunens myndigheter och anklagat dem för korruption och vägrade ge sig.

Det var en del förföljelse av den mannen och en del polisbesök till bostaden. Det gjorde i princip omöjligt för denne att jobba på Östersund. Agendan de hade, då de inte hade något speciellt att åtala honom för annat än att anklaga dem för korruption, var att driva honom till självmord. Detta då de tvingades hantera en medborgare som anklagade dem för korruption. Så det gav upphov till ganska sjuka incitament för de tjänstemännen att försöka få bort "problemet" genom att helt enkelt driva honom mot självmord. Det ter sig som så: isolering, konstanta trakasserier, aldrig låta de vila utan fortsätta att trakassera, falska uppgifter, sprida skit till arbetsgivare och andra han har kontakt med i det dagliga livet, och försöka sabotera så mycket som möjligt. Sedan vill man givetvis titta om det har fungerat och då skickar man olika folk till bostaden. En tjänsteman hade till och med placerat sin dotter i samma område för att hålla koll. Det mesta ursäktades med att mannen ifråga var våldsam, psykiskt sjuk eller farlig, trots att inget fanns att åtala för.

Det förekommer när tjänstemän inte kan åtala en person som anklagar dem för korruption fast är ihärdig. Då försöker man tysta personen ifråga. Att tysta en annan person i ett demokratiskt samhälle är inte vackert, det handlar givetvis om regelrätt psykisk tortyr i hopp om att personen tar livet av sig, vilket är slutmålet med gangstalking.

Hur vet du med säkerhet att deras mål är självmord?

Även för mig som blir "Gang Stalkad" låter det här otroligt men jag vet att det är sant - att det förekommer. Det jag inte vet är deras huvudsakliga mål men de flesta är överens om två mål: fängelse/psyket eller död/självmord - precis som det var med Östtysklands "Zersetzung"-program & FBI:s "COINTELPRO"-program (t.ex. FBI:s 'hemliga' anonyma brev till Dr Martin L. King som uppmanade honom att begå självmord).

Historia pekar på att det ha förekommit & i de flesta fall handlar det om individer som uttalat sig negativt om myndigheter, stater, regeringar etc. & dessa måltavlor är alltså ofta dissidenter, aktivister, visselblåsare & även medborgare som anklagar statsanställda för korruption.

Sådana program kan bedrivas i andra kontexter såsom på kommunnivå eller via religiösa grupper (där organiserad psykisk gruppterror är också mest förekommande). Dessa program bedrivs genom i manipulation & lögner av professionella - alltså INTE av amatörer som de flesta tror. De som aktivt stalkar på gatan -vanliga medborgare- är bara tillsagda vad att göra osv.

De som kan sin historia vet utan tvekan att Org. Gang Stalking existerar - det är ett samhällsfenomen som existerat så som det beskrivs i Bibeln alltså i flera tusen år. Jesus Kristus var ett offer för det & även en del av figurerna i Bibeln.
Citera
2019-08-27, 23:02
Medlem
Japp! Enbart statsanställda psykopater och inga amatörer. Jag lägger upp en ljudfil där det tydligen är radiovågor/mikrovågor får det att komma röster från min köksfläkt mitt i natten. jag ska lägga ut deras hemliga makeri på nätet för då är det ju inte inbillning längre. Man ska hänga ut skiten på nätet så försvinner rösterna till slut. För personen/personerna bakom vill ju knappas att de ska bli hörda och igenkända av offentligheten.

https://myfile.is/fanfp44enf/r_ster_i_fl_kt_wav
Senast redigerad av Klaspen. 2019-08-27 kl. 23:05. Anledning: korrigering
Citera
2019-08-28, 06:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Japp! Enbart statsanställda psykopater och inga amatörer. Jag lägger upp en ljudfil där det tydligen är radiovågor/mikrovågor får det att komma röster från min köksfläkt mitt i natten. jag ska lägga ut deras hemliga makeri på nätet för då är det ju inte inbillning längre. Man ska hänga ut skiten på nätet så försvinner rösterna till slut. För personen/personerna bakom vill ju knappas att de ska bli hörda och igenkända av offentligheten.

Vet han som pratar i din fläkt vilket nick du använder här på Flashback? Kanske är långsökt att den ska läsa här och koppla ihop ett random inlägg med att han hänger i din fläkt.
Citera
2019-08-29, 17:59
Medlem
Neolitikums avatar
Jag är övertygad om att detta KAN förekomma, men hur kan vi hjälpa er då ni inte har hårda bevis med tex foton, filmer?
Jag är den första att backa upp er om detta är något annat än hjärnspöken.
Utan hårda bevis så blir ni stämplade som schizofrena.
Det skulle vara onödigt att riktiga fall drunknar bland psykotiska upplevelser.
Hittills så har detta intressanta ämnet noll bevis i tråden.
Citera
2019-08-29, 22:32
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.

hörde inga röster bara ljud från fläkten. Vad säger rösterna???
Citera
2019-08-30, 11:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag gissar att de flesta som blir indragna i att delta i den organiserade operationen lär sig inte att det kallas för "Gang Stalking". Därför är det viktigt att sprida budskapet till sitt sociala nätverk om vad operationen egentligen gör & att även de som deltar är objekt för spionage & attacker - mångas liv kan försämras, skadas eller värre. Även i rättsfall om det här är det viktigt att upplysa alla parter & synnerligen vid kontakt med polisen osv. Jag har läst & hört det mesta om TI/GS på internet & är övertygad att 99% av alla "Gang Stalking"-offer inte är utsatta för avancerade vapen men det är något som dessa ansvariga (PsyOp-agenterna) vill sprida propaganda om (t.ex. Dr Horton & Dr Duncan). Det hela är i första hand psykologisk operation/krigföring - så kallade "Perception Management" - alltså det handlar om att ändra psykologi & kanske sociologi. Grunden till att få folk att gå med på att utföra dessa handlingar mot en person är att övertyga dem att det är det bästa för måltavlan (kort- & långsiktigt) & att de inte gör något "fel" men "rätt" samt bra för samhället eller församlingen. Vissa bryr sig inte vad som är juridiskt, etiskt eller moraliskt rätt men ser det som möjlighet att leka med en människa på dennes bekostnad. Det är tragiskt att de som är mest utsatta i samhället är lättast att falla offer för denna operation både som måltavla & utförare.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-08-30 kl. 11:37.
Citera
2019-08-30, 19:26
Medlem
FreedomDeeps avatar
Protest utanför BBC i London; Targeted Individual day BBC - London 29th August; https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=qmjgLCoh460&feature=youtu.be

Experimented on and tortured individuals day.
Citera
2019-08-30, 22:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Protest utanför BBC i London; Targeted Individual day BBC - London 29th August; https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=qmjgLCoh460&feature=youtu.be Experimented on and tortured individuals day.

Det finns tre globala mysterium & frågor med olika "bevis": Spöken (övernaturliga), UFO:n (utomjordingar) & Targeted Individuals ("utvalda individer") - & Targeted Individuals är den i särklass minst kända & med mest obesvarade frågor vilket är jävligt konstigt.
Citera
2019-09-01, 11:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det finns tre globala mysterium & frågor med olika "bevis": Spöken (övernaturliga), UFO:n (utomjordingar) & Targeted Individuals ("utvalda individer") - & Targeted Individuals är den i särklass minst kända & med mest obesvarade frågor vilket är jävligt konstigt.

Det är väl inte ett dugg konstigt - sagorna om spöken och ufon är vi alla uppväxta med sedan generationer. TI’s är, som du skriver, minst lika långsökt och baserat på fantasier, men det är ju ett nyare påhitt som inte hunnit få spridning på samma sätt, och dessutom är det ju helt i avsaknad av den spänning och mysticism som omger berättelserna om spöken och ufon. TI’s är nog mer på samma nivå som platta jorden och andra konspirationsteorier som nästan helt saknar de fascinerande ingredienserna hos ufon och spöken.

Att nån får för sig att han är förföljd av röda bilar är helt enkelt inte lika fantasieggande som tankar om liv efter döden eller besök av livsformer från andra solsystem..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-09-01 kl. 12:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in