Citat:
Ursprungligen postat av
Pankeborg
Ja, menar du att de träffades där av en slump? Det är väl ändå etablerat att de träffats tidigare?
You tell me. Det var du som påstod att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans.
Var har du fått det ifrån?
Citat:
Och jag vet ju inte hur länge de gått hand i hand, men jag vet att de bilderna skulle vara nog för de flesta fruar att fundera på skilsmässa. Om han varit gift fortfarande alltså.
Erik hade lämnat in sin skilsmässoansökan innan bilderna togs. Enligt media.
Vad hans exfru tycker är irrelevant.
Likaså vad andra fruar skulle ha tyckt.
Citat:
Nu var det väl ändå du som hypotetiskt accepterade att de kanske haft sex, det var under den premissen jag tyckte att det kanske var rimligt att kalla det romans. Men som sagt bryr jag mig inte om ordet, välj ett annat ord. Affär? Hook-up?
Jag vet att du gör dig dum, men för att förtydliga. Promenaden i sig är inte så relevant, men den tyder på att det finns någon slags relation, och den relationen är väldigt relevant, om inte annat så för barnen.
KK är väl ett bra uttryck?
Till skillnad från dig tycker jag inte att barn har något med sina föräldrars sexliv att göra. Dock förstår de flesta efter en viss ålder att också föräldrar har sex.
Bellsan och Erik kan ha träffats
en enda kväll. Kanske en enda dejt. Att få det till att de har en relation med varandra är verkligen att göra en hel hönsgård av en fjäder.
Citat:
Och jag trodde vi inte skulle spekulera om varandras ålder? Men själv är jag nästan lika gammal som Erik, ifall du undrar. Och jag förstår faktiskt att män ibland bara är ute efter sex.
Vad menar du?!?
Bellsan är yngre och kan ha svårt att förstå hur nyskilda, medelålders tänker.
Jag förstår inte varför du blandar in dig själv och din ålder