2019-08-29, 22:53
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Vi kan kalla det vad du vill, jag bryr mig inte så mycket om vilket ord vi använder. Vi är ju alla överens om att det är något annat än en rent vänskaplig relation i alla fall.
Haha Det finns inget bevis för att Bellsan och Erik har någon slags relation med varandra. Vänskaplig eller ej.
Citera
2019-08-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Här flödar visst fantasin fritt
Jaha, hur vet du att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans?
Hur vet du att de promenerat hand i hand mer än någon minut?
Vad talar över huvud taget för att de haft sex?

Det har publicerats några foton på dem i St Tropez.
Det är allt. Bevisar ingenting.
Kul att du anser att den promenaden är en ytterst relevant händelse i Bellsans och Eriks respektive liv

Bellsan vill säkert väldigt väldigt gärna bli nästa fru Selin och leva lyxliv.
Men har Erik ens varit förälskad i henne? Nyskilda medelålders män kan mycket väl bara vilja ha sex och inte alls rusa in i en ny relation. Något som kan vara svårt för yngre att förstå.

Ja, menar du att de träffades där av en slump? Det är väl ändå etablerat att de träffats tidigare?

Och jag vet ju inte hur länge de gått hand i hand, men jag vet att de bilderna skulle vara nog för de flesta fruar att fundera på skilsmässa. Om han varit gift fortfarande alltså.

Nu var det väl ändå du som hypotetiskt accepterade att de kanske haft sex, det var under den premissen jag tyckte att det kanske var rimligt att kalla det romans. Men som sagt bryr jag mig inte om ordet, välj ett annat ord. Affär? Hook-up?

Jag vet att du gör dig dum, men för att förtydliga. Promenaden i sig är inte så relevant, men den tyder på att det finns någon slags relation, och den relationen är väldigt relevant, om inte annat så för barnen.

Och jag trodde vi inte skulle spekulera om varandras ålder? Men själv är jag nästan lika gammal som Erik, ifall du undrar. Och jag förstår faktiskt att män ibland bara är ute efter sex.
Citera
2019-08-29, 22:58
Medlem
Citat:
Haha Det finns inget bevis för att Bellsan och Erik har någon slags relation med varandra. Vänskaplig eller ej.

Du har rätt. Hon KAN ju faktiskt bara gått fram till honom på gatan och tagit hans hand, och just då råkade han se ut som att han skrattade med henne. Och så gjorde hon det två gånger till. Det är ju inte alls omöjligt faktiskt. Men själv skulle jag nog gissa på att de faktiskt känner varandra, och till och med har eller har haft en relation som går över det rent vänskapliga. Själv har jag inte för vana att hålla mina väninnor i handen, inte ens när vi promenerar på rivieran tillsammans. Men jag är kanske gammaldags.
Citera
2019-08-29, 23:00
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Vi kan kalla det vad du vill, jag bryr mig inte så mycket om vilket ord vi använder. Vi är ju alla överens om att det är något annat än en rent vänskaplig relation i alla fall.

Javisst! Något kuckelimuck har/ har de haft ihop!
Citera
2019-08-29, 23:03
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Här flödar visst fantasin fritt
Jaha, hur vet du att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans?
Hur vet du att de promenerat hand i hand mer än någon minut?
Vad talar över huvud taget för att de haft sex?

Det har publicerats några foton på dem i St Tropez.
Det är allt. Bevisar ingenting.
Kul att du anser att den promenaden är en ytterst relevant händelse i Bellsans och Eriks respektive liv

Bellsan vill säkert väldigt väldigt gärna bli nästa fru Selin och leva lyxliv.
Men har Erik ens varit förälskad i henne? Nyskilda medelålders män kan mycket väl bara vilja ha sex och inte alls rusa in i en ny relation. Något som kan vara svårt för yngre att förstå.

Det är lite gulligt att folk bryr sig ändå och vill att Erik och Bellsan ska ha en kärleksrelation, trots att det inte finns något som talar för det förutom ett par foton tagna i smyg.

I smyg? Njaaaa.... åtminstone Blondinbella visste att de blev fotograferade, det var hon som tipsade fotografen!
Citera
2019-08-29, 23:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ja, menar du att de träffades där av en slump? Det är väl ändå etablerat att de träffats tidigare?
You tell me. Det var du som påstod att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans.
Var har du fått det ifrån?

Citat:
Och jag vet ju inte hur länge de gått hand i hand, men jag vet att de bilderna skulle vara nog för de flesta fruar att fundera på skilsmässa. Om han varit gift fortfarande alltså.
Erik hade lämnat in sin skilsmässoansökan innan bilderna togs. Enligt media.
Vad hans exfru tycker är irrelevant.
Likaså vad andra fruar skulle ha tyckt.

Citat:
Nu var det väl ändå du som hypotetiskt accepterade att de kanske haft sex, det var under den premissen jag tyckte att det kanske var rimligt att kalla det romans. Men som sagt bryr jag mig inte om ordet, välj ett annat ord. Affär? Hook-up?

Jag vet att du gör dig dum, men för att förtydliga. Promenaden i sig är inte så relevant, men den tyder på att det finns någon slags relation, och den relationen är väldigt relevant, om inte annat så för barnen.
KK är väl ett bra uttryck?
Till skillnad från dig tycker jag inte att barn har något med sina föräldrars sexliv att göra. Dock förstår de flesta efter en viss ålder att också föräldrar har sex.
Bellsan och Erik kan ha träffats en enda kväll. Kanske en enda dejt. Att få det till att de har en relation med varandra är verkligen att göra en hel hönsgård av en fjäder.

Citat:
Och jag trodde vi inte skulle spekulera om varandras ålder? Men själv är jag nästan lika gammal som Erik, ifall du undrar. Och jag förstår faktiskt att män ibland bara är ute efter sex.
Vad menar du?!?
Bellsan är yngre och kan ha svårt att förstå hur nyskilda, medelålders tänker.
Jag förstår inte varför du blandar in dig själv och din ålder
Citera
2019-08-29, 23:08
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
I smyg? Njaaaa.... åtminstone Blondinbella visste att de blev fotograferade, det var hon som tipsade fotografen!
Bra påpekande. I smyg för Erik, förmodligen.
Citera
2019-08-29, 23:10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Du har rätt. Hon KAN ju faktiskt bara gått fram till honom på gatan och tagit hans hand, och just då råkade han se ut som att han skrattade med henne. Och så gjorde hon det två gånger till. Det är ju inte alls omöjligt faktiskt. Men själv skulle jag nog gissa på att de faktiskt känner varandra, och till och med har eller har haft en relation som går över det rent vänskapliga. Själv har jag inte för vana att hålla mina väninnor i handen, inte ens när vi promenerar på rivieran tillsammans. Men jag är kanske gammaldags.
Haha Efternamn08 har berättat hur det gick till när bilderna togs. Tycker att den versionen är trovärdig.
Som sagt, det räcker med ett enda tillfälle.
Citera
2019-08-29, 23:19
Medlem
Citat:
You tell me. Det var du som påstod att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans.
Var har du fått det ifrån?

Erik hade lämnat in sin skilsmässoansökan innan bilderna togs. Enligt media.
Vad hans exfru tycker är irrelevant.
Likaså vad andra fruar skulle ha tyckt.
Om två människor som känner varandra sedan tidigare ses gå ensamma tillsammans på kvällen hand i hand i St Tropez så tror jag det är mest sannolikt att det är planerat, att den ena åkt dit för att hälsa på den andra. Vad tror du själv? Att Erik råkade vara där?

Jag vet att han lämnat in ansökan, det var därför jag skrev ”om han varit gift”. Läs gärna hela styckena du citerar, även om de är flera rader långa. Då är det lättare att förstå. Min poäng här är alltså att oavsett vad man vill kalla deras relation (relation är ett väldigt neutralt ord) så är den relevant. För att betona det så påpekade jag att någon som vore gift och gjorde så skulle antagligen ha en väldigt arg fru när han kom hem. Alltså är det inte en icke-händelse. Det var allt jag ville säga, nu kan vi kanske lämna ordklyverierna.
Citera
2019-08-29, 23:23
Medlem
Citat:
Haha Efternamn08 har berättat hur det gick till när bilderna togs. Tycker att den versionen är trovärdig.
Som sagt, det räcker med ett enda tillfälle.

För det första är ju efternamn bara en random flashbackpostare. Du kan inte använda hans ord som bevis på något, de är lika irrelevanta som mina teorier.

För det andra säger ju han massa saker om deras relation som du inte tror på när jag föreslår dem. Han menar ju inte alls att hon bara sprang fram till honom på gatan utan att de umgås mycket och att han har hjälp henne ekonomiskt. Menade inte skojaren till och med att han på något hemligt sätt låg bakom hennes huslån!
Citera
2019-08-29, 23:30
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Om två människor som känner varandra sedan tidigare ses gå ensamma tillsammans på kvällen hand i hand i St Tropez så tror jag det är mest sannolikt att det är planerat, att den ena åkt dit för att hälsa på den andra. Vad tror du själv? Att Erik råkade vara där?
Jag har ingen aning om varför Erik Selin var i St Tropez eller om någon av dem rest dit för att träffa den andre.
Det är många som semestrar på Rivieran och det var semestertid, så de kan mycket väl ha råkat vara där samtidigt.

Hur vet du att de var ensamma under kvällen? Vad bygger du det på?
Bilderna som publicerades var beskurna och de kan mycket väl ha ingått i ett större sällskap, som tex diskuterade välgörenhetsfonden som Bellsan ska starta. En avslappnad affärsmiddag.
Erik var ju med på middagen där fonden lanserades.

Citat:
Jag vet att han lämnat in ansökan, det var därför jag skrev ”om han varit gift”. Läs gärna hela styckena du citerar, även om de är flera rader långa. Då är det lättare att förstå. Min poäng här är alltså att oavsett vad man vill kalla deras relation (relation är ett väldigt neutralt ord) så är den relevant. För att betona det så påpekade jag att någon som vore gift och gjorde så skulle antagligen ha en väldigt arg fru när han kom hem. Alltså är det inte en icke-händelse. Det var allt jag ville säga, nu kan vi kanske lämna ordklyverierna.
Okej. Vad vill du ha sagt med detta förutom få utlopp för ditt välkända behov av att läxa upp oss andra?
Citera
2019-08-29, 23:37
Medlem
Citat:
Hur vet du att de var ensamma under kvällen? Vad bygger du det på?
Bilderna som publicerades var beskurna och de kan mycket väl ha ingått i ett större sällskap, som tex diskuterade välgörenhetsfonden som Bellsan ska starta. En avslappnad affärsmiddag.
Erik var ju med på middagen där fonden lanserades.

Jag trodde det framgick att jag inte ”vet” någonting, jag pratar bara om vad jag tycker verkar mest sannolikt. Precis som alla andra. Självklart kan alla bilder och händelser tolkas på massa fantasifulla sett, men jag tycker personligen att det är mer intressant att fråga sig vad som är TROLIGT, snarare än vad som INTE ÄR OMÖJLIGT. Men återigen, det är ju en smaksak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in