2019-08-29, 23:42
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
För det första är ju efternamn bara en random flashbackpostare. Du kan inte använda hans ord som bevis på något, de är lika irrelevanta som mina teorier.

För det andra säger ju han massa saker om deras relation som du inte tror på när jag föreslår dem. Han menar ju inte alls att hon bara sprang fram till honom på gatan utan att de umgås mycket och att han har hjälp henne ekonomiskt. Menade inte skojaren till och med att han på något hemligt sätt låg bakom hennes huslån!
Tja, vi är ju alla random flashbackpostare. Eller hur? Hen är inte mer skojare än vad du är.

Som alla kan se skrev jag att jag tyckte att Efternamn08:s version av fototillfället var trovärdig.
Det är inte samma sak som att jag anser att hen har rätt om allt hen berättar om Bellsan och tror på allt.Tråkigt att du inte förstår den distinktionen. Men det kanske är dags att bli ÖVERTYDLIG så att alla förstår.

Efternamn08 säger att Bellsan är en eskort och Erik sexköpare.
Det är väl inte alls det du föreslår?
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Isabella är en eskort och Erik är en sexköpare. Media som upphöjer Isabella visar unga tjejer att man måste knulla män för att få leva lyxliv.

De facto har Bellsan och Erik promenerat en kväll i St Tropez. Under minst någon minut höll de handen.
Det är allt som går att veta.
Jag tror inte att bilderna är montage.

Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha Efternamn08 har berättat hur det gick till när bilderna togs. Tycker att den versionen är trovärdig.
Som sagt, det räcker med ett enda tillfälle.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-29 kl. 23:51.
Citera
2019-08-29, 23:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Jag trodde det framgick att jag inte ”vet” någonting, jag pratar bara om vad jag tycker verkar mest sannolikt. Precis som alla andra. Självklart kan alla bilder och händelser tolkas på massa fantasifulla sett, men jag tycker personligen att det är mer intressant att fråga sig vad som är TROLIGT, snarare än vad som INTE ÄR OMÖJLIGT. Men återigen, det är ju en smaksak.
Haha Du påstod ju att de reste till Rivieran tillsammans. Det kan alla se.
Kul att du av alla kallar Efternamn08 för skojare när du själv kommer med påhitt .

Citat:
När folk reser till rivieran tillsammans, går hand i hand och (eventuellt) har sex så tycker jag nog kanske att det är en romans, men det är ju bara semantik och oavsett vad du kallar det så är det ju en ytterst relevant händelse i hennes liv. Hans också för den delen, med tanke på att han just skilde sig, och har barn runt hennes ålder.
Citera
2019-08-29, 23:55
Medlem
Citat:
Haha Du påstod ju att de reste till Rivieran tillsammans. Det kan alla se.
Kul att du av alla kallar Efternamn08 för skojare när du själv kommer med påhitt .

Efternamn påstår sig veta massa saker, vissa av dem är extremt osannolika. Jag säger bara vad jag tror är mest sannolikt.

Och nej jag säger inte att Bella är eskort, det är efternamn som säger det. Det är DU som tycker han verkar trovärdig, själv tycker jag han låter som en mytoman.
Citera
2019-08-30, 00:09
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Efternamn påstår sig veta massa saker, vissa av dem är extremt osannolika. Jag säger bara vad jag tror är mest sannolikt.

Och nej jag säger inte att Bella är eskort, det är efternamn som säger det. Det är DU som tycker han verkar trovärdig, själv tycker jag han låter som en mytoman.
Nu säger du emot dig själv.
Nyss skrev du ju att du föreslog samma saker som Efternamn08 om Bellsan och Eriks relation.
Men nu säger du att Efternamn08 är en mytoman inte tycker som Efternamn08 om deras relation.
Du ger ett förvirrat intryck. Hur ska du ha det?

Citat:
För det första är ju efternamn bara en random flashbackpostare. Du kan inte använda hans ord som bevis på något, de är lika irrelevanta som mina teorier.

För det andra säger ju han massa saker om deras relation som du inte tror på när jag föreslår dem. Han menar ju inte alls att hon bara sprang fram till honom på gatan utan att de umgås mycket och att han har hjälp henne ekonomiskt. Menade inte skojaren till och med att han på något hemligt sätt låg bakom hennes huslån!
Citera
2019-08-30, 00:17
Medlem
Citat:
Nu säger du emot dig själv.
Nyss skrev du ju att du föreslog samma saker som Efternamn08 om Bellsan och Eriks relation.
Men nu säger du att Efternamn08 är en mytoman inte tycker som Efternamn08 om deras relation.
Du ger ett förvirrat intryck. Hur ska du ha det?

Nej jag har aldrig sagt att jag håller med honom. Det enda vi tror lika om är väl att deras relation varat längre en den där minuten av handhållande, men annars tror vi nog olika om det mesta.
Citera
2019-08-30, 00:28
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Nej jag har aldrig sagt att jag håller med honom. Det enda vi tror lika om är väl att deras relation varat längre en den där minuten av handhållande, men annars tror vi nog olika om det mesta.
Okej. Bra att du tagit ditt förnuft till fånga och insett att handhållandet bara varade någon minut och inte bevisar att de har en kärleksrelation med varandra.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-30 kl. 00:51.
Citera
2019-08-30, 06:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Okej. Bra att du tagit ditt förnuft till fånga och insett att handhållandet bara varade någon minut och inte bevisar att de har en kärleksrelation med varandra.

Om en man och en kvinna håller hand ute på stan.... Det beviset räcker för mig i alla fall, det kan jag säga. Hade säkert räckt för Eriks fru också.
Citera
2019-08-30, 09:21
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Fakturan kan väl avse en ingrediens till krämerna? Dessa får man väl köpa från Kina även om man säljer krämerna som svensktillverkade?
Kan inte marknadsföringslagen sa bra, men det står 'helt' svenskt pa BB kram-webbsida
Det som konsumeterna ar intresserade av ar hur farligt innehållet ar
Vanligt hår-schampo innehåller tex samma kemikalier som biltvätt-medel
Har skrivit tidigare att kinesiskt godis och glass kan ha en efterskak av alkohol/bensin-liknande kemikalier
Och att Kina har drabbats av 100-tals mat- och hudvårds-skandaler, och drabbas regelbundet
Kina saknar praktiskt sett for närvarande motsvarigheten till svenska myndigheter som kontrollerar restauranger och liknande
I Kina så ar det konsumenterna själva som reagerar och gör uppror, det kan handa att man i princip lynschar fabriksägare och andra som fuskar
Så aven om bara ingredienser kops in ifrån Kina sa bor innehållet analyseras regelbundet
Vakna H&M-, Apoteket- och ICA-inkopare, ni vet ju om detta!
Senast redigerad av qutm 2019-08-30 kl. 09:28.
Citera
2019-08-30, 15:47
Bannlyst
Vem sitter inne på de bästa bilderna på Bellas pattar?
Citera
2019-08-30, 18:53
Medlem
Omaskeradmasks avatar
"Kritik mot Lövengrip för reklamsamarbetet"
Basunerar Expressen ut i jakten på klick!"

De lägger helt fel fokus i artikeln, de borde ifrågasatt produkten istället som naturligtvis är helt verkningslös!

https://www.expressen.se/noje/kritiken-mot-lowengrip-for-reklamsamarbetet/?referrer=rotator-item-2

Lite oproffisigt av Blondinbella att inte kunna skilja på "var" och "vart" , det är inte bara engelska hon är kass på!
Citera
2019-08-30, 19:32
Medlem
Har respekt för Blondinbella att hon inte är en miljömupp.
Citera
2019-08-30, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
"Kritik mot Lövengrip för reklamsamarbetet"
Basunerar Expressen ut i jakten på klick!"

De lägger helt fel fokus i artikeln, de borde ifrågasatt produkten istället som naturligtvis är helt verkningslös!

https://www.expressen.se/noje/kritiken-mot-lowengrip-for-reklamsamarbetet/?referrer=rotator-item-2

Lite oproffisigt av Blondinbella att inte kunna skilja på "var" och "vart" , det är inte bara engelska hon är kass på!
Är inte det ett underbetyg mot hennes egna hudkrämer om hon måste äta massa pulver varje dag för att inte låren ska bli totallt celuitade vid 28 års ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in