2019-08-29, 21:18
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Nej, du har fullständigt fel. Läs på, gör om, gör rätt. Alkohol under graviditet skadar allvarligt fostret och det finns heller inga minsta mängder som man tror kan vara ofarliga. Alkohol under amning är en helt annan sak, även om det inte handlar om att man kan inta några större kvantiteter då heller.

Jag tycker att det är extremt skrämmande att det forftarande finns människor som inte känner till att all alkohoförtäring under graviditet innebär en mycket allvarlig risk för forsterskador!

Man kan dricka hur mycket man vill när man ammar! Bröstmjölken kommer i värsta fall upp i samma alkoholhalt som blodet och det är mer än helt ofarligt!
Citera
2019-08-29, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha 😂 Nej, en bild på dem handihand bekräftar ingen romans.
Det bekräftar bara att de gick bredvid varandra när bilden togs. Bellsan lär ha greppat Eriks hand precis innan bilden togs.
Det finns inget som säger att båda två är förälskade i varandra.

Fast det är ju tre olika foton, där tid passerat mellan varje, och de håller handen och skrattar på alla. Så det är klart att det varit något mer än rent platoniskt.

Om man säger så här, hade han fortfarande varit gift hade knappast hustrun uppskattat de bilderna.
Citera
2019-08-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Socialen skulle ingripa direkt och anmälningarna skulle strömma in. Hon får ständiga anonyma anmälningar mot sig.

Ja, för socialen kommer alltid så fort någon som har barn är berusad.
Citera
2019-08-29, 22:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Fast det är ju tre olika foton, där tid passerat mellan varje, och de håller handen och skrattar på alla. Så det är klart att det varit något mer än rent platoniskt.

Om man säger så här, hade han fortfarande varit gift hade knappast hustrun uppskattat de bilderna.
De promenerade på bilderna. Det räcker med någon handhållande minut för att ta de bilder som publicerats.
Bilderna bevisar ingenting om någon romans mellan dem.

Ja, de har kanske haft sex. Till och med flera gånger vid olika tillfällen.
Men det betyder fortfarande inte att det var eller är någon romans mellan dem.

Visst, bilderna ska få oss att tro att de har eller hade en kärleksaffär.
Men så länge de inte visar sig officiellt som ett par eller Erik bekräftar är allt snack om en romans bara just löst snack.
Citera
2019-08-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ja, de har kanske haft sex. Till och med flera gånger vid olika tillfällen.
Men det betyder fortfarande inte att det var eller är någon romans mellan dem.

Ok då tror jag bara vi har litet olika syn på vad som utgör en romans.
Citera
2019-08-29, 22:19
Medlem
För er som spekulerar i att hon skulle vara gravid...hon dricker vad det ser ut som att vara, rött vin med Sheila ikväll. Efternamn08 hur bra källor har du?
Citera
2019-08-29, 22:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ok då tror jag bara vi har litet olika syn på vad som utgör en romans.
Ja, du har nog snickrat ihop din alldeles egna definion
För min del är jag enig med SAOB om vad en romans är:

Citat:
5) [efter motsv. anv. i eng.] (ny anv.) romantisk kärlekshistoria, kärlekssaga, kärleksaffär.
På Buckingham Palace (dementeras) ryktena om en eventuell romans mellan prinsessan Margaret och .. prins Christian av Hanover. SDS 1956, nr 132, s. 5. DN(A) 1957, nr 304, s. 17.
http://www.saob.se/artikel/?seek=romans

Som sagt, det är inte bekräftat att båda parter är kära.
Det är inte ovanligt att människor har sex med varandra utan att vara kära.
Citera
2019-08-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ja, du har nog snickrat ihop din alldeles egna definion
För min del är jag enig med SAOB om vad en romans är:

http://www.saob.se/artikel/?seek=romans

Som sagt, det är inte bekräftat att båda parter är kära.
Det är inte ovanligt att människor har sex med varandra utan att vara kära.

När folk reser till rivieran tillsammans, går hand i hand och (eventuellt) har sex så tycker jag nog kanske att det är en romans, men det är ju bara semantik och oavsett vad du kallar det så är det ju en ytterst relevant händelse i hennes liv. Hans också för den delen, med tanke på att han just skilde sig, och har barn runt hennes ålder.
Citera
2019-08-29, 22:36
Medlem
Förresten Efternamn, vore det inte på tiden att du bevisade att du hade insiderinfo? Du behöver ju bara berätta för oss om något som kommer hända under de kommande dagarna. Typ på lördag kommer hon spela boule med Annie. Det röjer inte din identitet mer än allt annat du skriver, men det skulle ju visa tvivlarna att du inte bara läser hennes kanaler och snickrar ihop något som passar ihop med vad hon redan skrivit. Hittills har ju ingenting av vad du skrivit visat på någon insiderinfo.
Citera
2019-08-29, 22:45
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
När folk reser till rivieran tillsammans, går hand i hand och (eventuellt) har sex så tycker jag nog kanske att det är en romans, men det är ju bara semantik och oavsett vad du kallar det så är det ju en ytterst relevant händelse i hennes liv. Hans också för den delen, med tanke på att han just skilde sig, och har barn runt hennes ålder.

Romans är när två personer är kära i varandra! Inte när den ene är kåt och den andra är penningkåt och imponerad av den andres plånbok!
Citera
2019-08-29, 22:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Här flödar visst fantasin fritt
Jaha, hur vet du att Bellsan och Erik reste till Rivieran tillsammans?
Hur vet du att de promenerat hand i hand mer än någon minut?
Vad talar över huvud taget för att de haft sex?

Det har publicerats några foton på dem i St Tropez.
Det är allt. Bevisar ingenting.
Kul att du anser att den promenaden är en ytterst relevant händelse i Bellsans och Eriks respektive liv

Bellsan vill säkert väldigt väldigt gärna bli nästa fru Selin och leva lyxliv.
Men har Erik ens varit förälskad i henne? Nyskilda medelålders män kan mycket väl bara vilja ha sex och inte alls rusa in i en ny relation. Något som kan vara svårt för yngre att förstå.

Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Romans är när två personer är kära i varandra! Inte när den ene är kåt och den andra är penningkåt och imponerad av den andres plånbok!
Det är lite gulligt att folk bryr sig ändå och vill att Erik och Bellsan ska ha en kärleksrelation, trots att det inte finns något som talar för det förutom ett par foton tagna i smyg.
Senast redigerad av DoraF 2019-08-29 kl. 22:50.
Citera
2019-08-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask

Vi kan kalla det vad du vill, jag bryr mig inte så mycket om vilket ord vi använder. Vi är ju alla överens om att det är något annat än en rent vänskaplig relation i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in