Citat:
Ursprungligen postat av
nezzom
Det är det dom säger att dom gör..
är det ngt jag lärt mig..
misstro makten när dom ska försöka
släta över och lugna oss...räkna med att detta är större än vad de talar om för oss.
Verkar det inte "lite" underligt att militären skulle överge en sådan anläggning, och t.o.m. låta allmänheten komma in och se hur det fungerar på öppna hus-visningar?
Verkar det inte "lite" underligt att en sådan påstått superhemlig anläggning inte ens är säkerhetsklassad?
Verkar det inte "lite" underligt att militären sedan skulle överlåta denna påstått superhemliga anläggning som kan påverka väder och utlösa naturkatastrofer över hela jorden till ett universitet som sedan samarbetar med flera andra universitet och låter studenter från hela världen komma och gå för att utföra egna tester och lära sig om atmosfären??
Här kan du ansöka till UAF och själv få tillgång till att forska på Haarp..:
https://uaf.edu/admissions/apply/
Fast om du inte gillar den skolan av nån anledning kan du även söka till exempelvis Stanford University, Penn State University, Boston College, Dartmouth University, Cornell University, University of Maryland, University of Massachusetts, MIT, University of California Los Angeles, Clemson University eller University of Tulsa för att få tillgång till Haarp..
Jag vet inte... men det känns ju inte sådär superdupercoveruphemligt precis...