2019-08-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Är du utvecklingsstörd? Ingen tjänar på att gola, hans familj kan ryka om han golar, eller om han inte golar. Räkna ut själv vad som kommer hända...

Är folk på FB utan hjärna eller?

Nej jag är inte utvecklingsstörd!

Men detta har aldrig hänt förut och jag vet vem NA är..och detta kommer ett öga för ett öga
Citera
2019-08-29, 18:13
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon hördes med anledning av skottskador på en kriminellt belastad person. Hon behandlade honom i sin roll som läkare.

Detta var säkerligen inte riktat mot henne, "ta det inte personligt - pang!", utan mot pappan till hennes barn.

Om det inte var riktat mot henne så hade det inte funnits anledning för skytten att efter hon blivit fälld och ligger på marken gå fram och skjuta henne i huvudet. Hon avrättades rött och slätt.

Troligen har man tidigare försökt på olika sätt sätta press på mannen att skaka fram de stålar det talats om gällande rånet i Danmark.

Detta var en varning att nu är det allvar skaka fram degen nästa gång klipper vi någon annan i hans närhet.

De började med henne och kommer tror jag gå vidare med syskon, kusiner, folk i hans omedelbara närhet.

Kommer stålarna inte fram så blir det slutligen han.
Citera
2019-08-29, 18:14
Medlem
Ingen kommer att gola men flera som vet kommer att tipsa anonymt.
Citera
2019-08-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ingen kommer att gola men flera som vet kommer att tipsa anonymt.

Dom golar hela tiden..i utbyte mot andra tjänster..inget nytt
Citera
2019-08-29, 18:16
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Tror inte Drottninghög-killarna har med mordet att göra.

Och nä, Sverige har väl ingen strafflindring för att snacka. Man har alltså bara allt att förlora på att snacka.

Ett par saker kan man väl konstatera?

1. Skyltarna var omaskerade.
2. En av skyttarna fick sitt utseende beskrivet på ett sådant sätt att polisen kunde misstänka vem en av männen är för någon. En känd gangster som varit involverad i "flera" mordutredningar.
3. Någon slags koppling till Helsingborg måste det nästan finnas.

Om Drottninghög inte ligger bakom har de antingen varit involverade på något sätt (genom att åtminstone en av deras gubbar lånar ut en bilen, vilket är helt okej, eftersom han har alibi) ELLER så pass bekanta för gärningsmännen att de kan skriva Mercan på en av deras medlemmar, eller veta var den finns så att de kan sno den.

Det senare tyder på att GMarna skiter i hur Drottninghög reagerar eller att de vill jävlas just med dem, eftersom dessa nu blir involverade i det här. Det senare tyder på konflikt inte bara mellan GM och NA, utan också mellan GM och Drottninghög.

Vilken person har utretts för "flera mord" och har också kopplingar till Helsingborg? En sådan person borde vara intressant i nuläget.
Senast redigerad av Ken Dryden 2019-08-29 kl. 18:20.
Citera
2019-08-29, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mohitospara
Nej jag är inte utvecklingsstörd!

Men detta har aldrig hänt förut och jag vet vem NA är..och detta kommer ett öga för ett öga

Och jag vet vilka HBGkillarna är... Malmö består av flera små nätverk som jag skulle vilja påstå är väldigt svaga. I HBG har du ett stort sammansvetsat nätverk i princip. Dessa grabbar är inte rädda för någon... Resten kan du räkna ut själv!!!
Citera
2019-08-29, 18:17
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Inte ens om deras morsa kommer vara nästa offer!! Tror inte det!
Plus det är småbarn
[QUOTE "Min är hämnden och vedergällningen, sparad till den tid då deras fot skall vackla. Ty nära är deras ofärds dag, och vad dem väntar kommer med hast"][/quote]
Ett citat från bibieln som jag tror de lever efter
de sätter större ära i hämnd än sin morsa
och de är inte små barn utan små jävla gangsters
Citera
2019-08-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Ett citat från bibieln som jag tror de lever efter
de sätter större ära i hämnd än sin morsa
och de är inte små barn utan små jävla gangsters

Finns inget heligare för en blatte än deras mamma
Citera
2019-08-29, 18:23
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Och jag vet vilka HBGkillarna är... Malmö består av flera små nätverk som jag skulle vilja påstå är väldigt svaga. I HBG har du ett stort sammansvetsat nätverk i princip. Dessa grabbar är inte rädda för någon... Resten kan du räkna ut själv!!!

Vilka styr i hb?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Det dummaste de kan göra är att snacka. Dessa människor drar sig inte för något.

Möjligtvis om någon ringer anonymt och snackar, men även där ska man vara försiktig, då börjar misstankarna om vem som tipsat.

Vad är värre, att skjuta en av de kvinnor de högaktar så,eller att ”gola”?

Det här visar precis att snacket om bra kvinnosyn är bullshit. Ingen låter en mammamördare gå lös och kanske skjuta fler kvinnor, om man är en sann kvinnovän som inte ens tål uttryck som ”jag ska knulla din mamma”.

Nä, de här brushorna, måste råna banker för att köpa sig kvinnor, för med deras sönderknarkade hjärnor kan de inte få någon annan. Synd att tjejerna hamnar i skottgluggen pga det.
Citera
Medlem
Citat:

Ok vänta och se..
Citera
2019-08-29, 18:24
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Finns inget heligare för en blatte än deras mamma

Nu är inte detta fråga om några normala blattar med normalt blattetänk och blattenormer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in