2019-08-29, 17:58
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohitospara
Drottninghögsfjantarna lär nog snacka..menar dom har väl mamma..syster..

Ge mig en bra anledning till varför de skulle snacka, så ska jag ge dig 10 till varför det inte kommer hända.
Citera
2019-08-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Tror inte Drottninghög-killarna har med mordet att göra.

Och nä, Sverige har väl ingen strafflindring för att snacka. Man har alltså bara allt att förlora på att snacka.

Nä tror inte jag heller..men dem är nog rädda för sina familjer..med all rätt.
Och dom vet säkert vilka det var som låg bakom..sånt sprids snabbt
Citera
2019-08-29, 17:59
Medlem
Bara att vänta på ny info från någon som vet ! Dröjer nog inte allt för länge tror jag !
Citera
2019-08-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Ge mig en bra anledning till varför de skulle snacka, så ska jag ge dig 10 till varför det inte kommer hända.

Det var ju precis det jag gjorde!!
Citera
2019-08-29, 18:01
Medlem
Kanske kommer något överraskande på efterlyst ikväll man vet aldrig 🤔
Citera
2019-08-29, 18:03
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Blattemorsor så
Dom vet..bara det att dom älskar pengar mer än sina barn
Möjligt.... tänkte mest på att alla föräldrar (oavsett nationalitet) tror deras barn är guds gåva till mänskligheten och att det är alla andra ungars fel om deras egna "små guldklimpar" skulle åka fast för något/bli påkomna med oegentligheter.

Iaf så är jag mer nyfiken på pojkvännen än något annat. Vad ligger bakom detta vansinnes-mord? måste ju vara något han hittat på (eller inte "hittat på") ...och hur fan ska han kunna titta sig själv i spegeln efter detta(?).

Springa iväg, tappa ungen sin, springa vidare utan någon som helst tanke på sin familj som han lämnar kvar till sitt öde i dammolnet efter sina Addidas.

Så tror jag de flesta "hårdingar"/brottslingar är, fega som fan egentligen...
Citera
2019-08-29, 18:04
Medlem
iflys avatar
Citat:
Det var ju precis det jag gjorde!!

Man kommer inte prata, jag vet inte om du är en datornörd eller vad, polisen har redan pressat honom med allt man har, hade man fått ut något så hade man haft minst en kille till. Man snackar inte med polisen så är det bara, du förstår inte ens vad det innebär i dessa kretsar. Hellre dör de än golar.

Och sen kallar folk dessa småkillar för snorungar, lita på mig de är farliga som fan, skjuter direkt...
Det är lätt att vara tuff på flashback, men på gatan är det andra regler. Ingen kommer prata!!!
Citera
2019-08-29, 18:04
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DOMAREN99
Kanske kommer något överraskande på efterlyst ikväll man vet aldrig 🤔

Det är inte Efterlyst idag?
Citera
2019-08-29, 18:05
Medlem
Kan det vara så att han finansierat det som blev beslaget (med rånpengarna), sen har något av följande skett:

Han kräver sina pengar, de kommer aldrig kunna betala och dödar honom hellre, planen går åt helvete för att de är klantiga idioter.

De får panik och inser att de har en stor skuld som de aldrig kommer kunna betala, hur blir man kvitt den billigast?
Citera
2019-08-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
den vita bilen som GM springer till står väldigt konstigt parkerad. På vägen och blockerar parkeringen. Varför? Är den ställd där så att de tänkta BOn inte kan få ut sin egen bil och blir tvingade att fara till fots? Kanske ingår den i planen och därför misstar sig GM.
Hade BO bil och kan vi se från bilderna om den är inparkerad?

Det är en vanlig parkeringsplats. På Google maps står det också en bil precis där.
Citera
2019-08-29, 18:07
Medlem
Van Nostrands avatar
Omaskerade mördare enligt Sydsvenskan. Ser inte mannen på SVT-filmen väldigt maskerad ut?
Senast redigerad av Van Nostrand 2019-08-29 kl. 18:10.
Citera
2019-08-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Man kommer inte prata, jag vet inte om du är en datornörd eller vad, polisen har redan pressat honom med allt man har, hade man fått ut något så hade man haft minst en kille till. Man snackar inte med polisen så är det bara, du förstår inte ens vad det innebär i dessa kretsar. Hellre dör de än golar.

Och sen kallar folk dessa småkillar för snorungar, lita på mig de är farliga som fan, skjuter direkt...
Det är lätt att vara tuff på flashback, men på gatan är det andra regler. Ingen kommer prata!!!

Inte ens om deras morsa kommer vara nästa offer!! Tror inte det!
Plus det är småbarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in