2019-08-28, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
nu fattar jag inte vad du menar?

Nähä?

I ett inlägg som handlar om en f d flickvän (Nathalie Ilic) till en Fuckup som man släckte för 10 år sedan så börjar du yra om BO farsa.

Jag föreslår att du läser inläggen en gång till så slipper du framstå som pantad.

Just sayin.
Citera
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stanislaus
Man mördar inte folk med en bil registrerad i ens eget namn. En grupp av människor är inte så dum. Sen ringer man alltid in till polisen och frågar vad de håller på med efter en husrannsakan för poliserna som söker igenom ens lägenhet berättar inte det och av uppenbara skäl vill man veta.

Eller så gör man det för att just ingen tror att man skulle vara så dum att göra det.
Han har säkert haft en pistol hemma som inte är kopplad till mordet bara för att säga "skulle jag vara så dum att använda min egna bil och sen ha vapen hemma?".
Så han tar ett vapenbrott för att komma undan mord. Säger inte att det är så men ofta kriminella skulle ta en annan kriminells bil. Och även om han skulle bli av med den så anmäler man den stulen.
Bara spekulationer men känns som att snubben är inblandad (har inte läst allt angående han så inte helt uppdaterad på det).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Du tänker på helt fel person , han var jugge inte iranare. BO pappa äger en kiosk i triangeln. Silver tobak tror jag den heter. Om han fifflar med skatt det vet jag inte. Men för övrigt BO familj är skötsamma företagare som sysslar med försäljning & aktier. El cigg mm ect.
sorry svarade på ett annat inlägg om en annan brud , menade inte BO pappa.
Citera
2019-08-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Sprang iväg och lämnade sin fru och sitt barn? Skytten i videon ser helt efterbliven och förvirrad ut och kan omöjligt vara över 20 år. Hur kan man springa ifrån en sådan? Vad ska mannen säga till sitt barn när barnet blir vuxet? Jag lämnade dig och din mamma och sprang iväg och nu finns inte hon längre

Nya detaljer säger: mannen gick ut ur sin port och två män började skjuta mot honom. Han hade barnet i famnen och sprang. Mannen snubblade och tappade barnet. Kvinnan plockar då upp barnet och blir skjuten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Nähä?

I ett inlägg som handlar om en f d flickvän (Nathalie Ilic) till en Fuckup som man släckte för 10 år sedan så börjar du yra om BO farsa.

Jag föreslår att du läser inläggen en gång till så slipper du framstå som pantad.

Just sayin.
Att blanda helt andra fall i tråden...DET är pantat.
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Helt rätt, han skulle sprungit mot honom och stressat han, kanske hans fru varit vid liv idag, jag skulle aldrig kunnat göra något sånt, hellre springa mot skytten försöka ta vapnet från honom spelar ingen roll om man fått några kullor i sig, det är Värre och springa ifrån större chans och stressa skytten, har en vän som gjorde så, han va nära på att dö men klara sig med gud vid sin sida, hahaha il** hon är helt slut den tjejen och hela hennes krets är likadana har jag hört
Med ett 4 månaders barn i din famn? Du är inte lite dum du.
Enligt uppgifter i media var det han som hade barnet. Försökte fly med barnet, blev beskjuten, snubblade till, tappade barnet.
Kvinnan tog upp barnet och blev skjuten.

Ärligt talat tror jag inte du hade gjort nåt mer än att skita på dig - och det rejält.
Citera
2019-08-28, 23:21
Medlem
Hellioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Det tragiska är att läkaren inte hade hjärna nog att förstå att det är tragiskt för ett barn att ha en pappa som mördar och rånar.
okey vem har han mördat?
Citera
2019-08-28, 23:21
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Polisen i Malmö kanske inte har lyckats så bra hittills med att lösa dessa skjutningar men jag tror att de är smartare än vad ni tror. Jag tror det är en mycket medveten taktik att plocka in personer som verkar vara perifera.
De får tillgång till deras telefoner och datorer. De förbereder telefonavlyssning och även span på dem som de verkligen misstänker.

Sedan släpper polisen den stackare som de verkligt skyldiga gärna vill komma i kontakt med för att få veta vad polisen har sagt/frågat.
På samma sätt tror jag att många 'läckor' till pressen är medvetet. Det skapar lite oro bland de skyldiga och får dem förhoppningsvis att begå misstag.

När räknar du med att denna smarta strategi kommer börja visa resultat då. Nu när 50-100 mord ligger på skrivbordet skulle det uppskattas om de la fram lite bevisning och väckte åtal. Vad väntar de på? Misstag från GM, kallar du det en smart strategi?

Edit; nyfiken, du kan väl aldrig vara en sosse va?
Citera
2019-08-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Polisen i Malmö kanske inte har lyckats så bra hittills med att lösa dessa skjutningar men jag tror att de är smartare än vad ni tror. Jag tror det är en mycket medveten taktik att plocka in personer som verkar vara perifera.
De får tillgång till deras telefoner och datorer. De förbereder telefonavlyssning och även span på dem som de verkligen misstänker.

Sedan släpper polisen den stackare som de verkligt skyldiga gärna vill komma i kontakt med för att få veta vad polisen har sagt/frågat.
På samma sätt tror jag att många 'läckor' till pressen är medvetet. Det skapar lite oro bland de skyldiga och får dem förhoppningsvis att begå misstag.

De kan vara hur smarta de vill; de löser fortfarande bara 1 gängmord av 10.
De får helt enkelt jobba på ett annat sätt eller ännu smartare om du frågar mig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Att blanda helt andra fall i tråden...DET är pantat.

Nåja.

Om man är normalbegåvad så klarar man att ha både två och tre olika trådar i huvudet. Kanske fyra och fem också.

Om det utgör en grannlaga uppgift kanske man borde fundera på om man ska posta inlägg på FB, överhuvudtaget.

Som ett tips.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Han kanske bara var en målvakt?

Absolut, så kan det vara.
Det är underligt att den skrivs över så snart innan mordet bara - att det har funnits en tanke om att bilen skulle användas till något särskilt. Så säkert inget spår som skulle leda någon vart, men var nyfiken ändå på vilka som haft denna bil tidigare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
där är jag benägen att hålla med dig chansen att farbror blå ska lyckas med att få detta till bevisning uppskattar jag som 0%

Kan säga så här, finns personer som klarat sig undan i 20 års tid, skaffat familj jobb och allt sen har det knackat på dörren, där dom åkt på långa straff, du kan va misstänkt och bli frisläppt men det kommer ut ny teknik hela tiden, om 5 år kanske dom kan få fram vem alla mördare är, tror för eller senare kommer dom flesta. Morden lösas sanna mina ord, detta här fega mordet kommer lösas inom loppet av 1 år, samt det nya mordet i Stockholm på 18 åringen igår, dom här ungdomarna är så oförsiktig och så oprofessionella, så det ryker om det, betalar man billiga värdelösa idioter som mördar kvinnor ja så går Det så, jag hoppas dom får samma öde samt den som beställt mordet den ho*unge*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in