2019-08-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Fundera en gång till över vem som åsyftades med ”henne” ....

nu fattar jag inte vad du menar?
Citera
2019-08-28, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Vilken jävla ångest mannen måste känna nu. Att han sprang från skytten/skyttarna och tappade sitt egna barn, sprang iväg och lämnade sin fru som blev brutalt avrättad bara pga honom. Frågan är bad han gjort dom som beställt mordet på honom. Om de har med rånet att göra är jag bara förvånad över att de väntat i 3 år? Om ja förstår det rätt kom han ut 2016? Rossi blev mördad 2008-2009 framför sitt trash till flickvän som hoppat runt mellan alla kriminella i malmös undre värld.

Helt rätt, han skulle sprungit mot honom och stressat han, kanske hans fru varit vid liv idag, jag skulle aldrig kunnat göra något sånt, hellre springa mot skytten försöka ta vapnet från honom spelar ingen roll om man fått några kullor i sig, det är Värre och springa ifrån större chans och stressa skytten, har en vän som gjorde så, han va nära på att dö men klara sig med gud vid sin sida, hahaha il** hon är helt slut den tjejen och hela hennes krets är likadana har jag hört
Citera
2019-08-28, 23:11
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Malmöpolisen kommer aldrig att ta fast mördarna. Det är jag ganska övertygad om.
där är jag benägen att hålla med dig chansen att farbror blå ska lyckas med att få detta till bevisning uppskattar jag som 0%
Citera
2019-08-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Eller hur?

Av alla möjliga bilar att stjäla i hela Skåne (Helsingborg) så hittar man en avställd, risig gamm-merca. Som förmodligen behövde både nytt batteri och ny olja för att starta.

(Finns säkert på nån övervakningsfilm)

Jo. Tjena.

Den här typen av risiga lättstulna bilar är att betrakta lite som allmän egendom. De är vanliga i de kretsar där mördarna rör sig. Säkerhetskameror finns bara där de finns och är sällan svåra att förutse.

Låt gå för att det är möjligt att mördarna skulle ha använt en bil kopplad till mördarna om de aldrig planerade att döda någon. Låt säga att de åkte dit för att jävlas med en annan kriminell som redan visste vilka de var ja då är det inte uteslutet att de använde en bil som kunde kopplas till dem.
Citera
2019-08-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbasatan
Första polis patrullen på plats fick bilens reg nr, kan man vara så tappad att man kör med privat bil?

Det har ännu inte nämnts vilket reg-nummer som flyktbilen hade vad jag sett i tråden.
Har framkommit att den stått på den häktade mannen sedan mitten på augusti, vilket kanske är anmärkningsvärt om den används i ett mord så kort efter - vilka har den stått på tidigare?
Det är det så klart ingen som vet här, men någon som vet reg?
Citera
2019-08-28, 23:15
Medlem
Shakeshakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madingo
Helt rätt, han skulle sprungit mot honom och stressat han, kanske hans fru varit vid liv idag, jag skulle aldrig kunnat göra något sånt, hellre springa mot skytten försöka ta vapnet från honom spelar ingen roll om man fått några kullor i sig, det är Värre och springa ifrån större chans och stressa skytten, har en vän som gjorde så, han va nära på att dö men klara sig med gud vid sin sida, hahaha il** hon är helt slut den tjejen och hela hennes krets är likadana har jag hört

Sprang iväg och lämnade sin fru och sitt barn? Skytten i videon ser helt efterbliven och förvirrad ut och kan omöjligt vara över 20 år. Hur kan man springa ifrån en sådan? Vad ska mannen säga till sitt barn när barnet blir vuxet? Jag lämnade dig och din mamma och sprang iväg och nu finns inte hon längre
Citera
2019-08-28, 23:16
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
nu fattar jag inte vad du menar?

Henne = Nat@lie !lic
Nat@lies pappa = våldtäkt i Turning Torso

Henne ≠ BO...

Hänger du med nu då?
Citera
2019-08-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mercu
Fyfan, jag hörde detta nyss från en vän.

Kände Karolin eftersom vi gick i samma skola där i Poznan, Polen när vi studera på läkarprogrammet.

Mötte henne flera gånger när vi åkte samma väg tillbaka till Sverige.

Riktigt snäll som människa, sjukt tragiskt att en rätt så ung människa mister sitt liv på det här viset.

Känner sorgen för hennes familj och anhöriga.

Det tragiska är att läkaren inte hade hjärna nog att förstå att det är tragiskt för ett barn att ha en pappa som mördar och rånar.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Inrikesminister Mikael Damberg hävdar att staten alltid är starkare. Kanske i hans fantasivärld, där politikerna lever, men inte i den riktiga världen.
De har tappat kontrollen och försöker förtvivlat hålla modet uppe hos folk. Men jag tror de flesta insett att samhället har brakat samman. Var och en får klara sig själv nu.
Damberg hade rätt i att staten var starkare, men inte idag. Vi behöver bara gå 20 år tillbaka i tiden. Nu är staten på reträtt inom alla områden
Citera
Medlem
Shakeshakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
...

Nathal*e *l*c
*=i
Citera
2019-08-28, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinguiden
Det har ännu inte nämnts vilket reg-nummer som flyktbilen hade vad jag sett i tråden.
Har framkommit att den stått på den häktade mannen sedan mitten på augusti, vilket kanske är anmärkningsvärt om den används i ett mord så kort efter - vilka har den stått på tidigare?
Det är det så klart ingen som vet här, men någon som vet reg?
Han kanske bara var en målvakt?
Citera
2019-08-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakeshake
Nathal*e *l*c
*=i
Håll er gärna till topic. Blir jäkligt förvirrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in