Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Du är som vanligt igång och hittar på. Om du ska ha någon trovärdighet överhuvudtaget så kan du slänga fram statistik som säger att svenska kvinnor ligger mer med invandrare än vad de ligger med svenska män. Annars är inte svenskor mer "gratis" för invandrare än för svenska män.
Och, din syn på kvinnor är riktigt unken. Den lyser igenom precis allt du skriver, varför dina löjliga påståenden om prostitution direkt synas. Vem som helst som har minsta lilla innanför pannbenet kan se lång väg att din argumentation gällande detta härör ur ett enda syfte:
Att du ska få tillgång till kvinnor när du vill. Att du ska få känna makt över kvinnor som den lilla man du är.
Du lider av seriösa MINDERVÄRDESKOMPLEX.
Behövs ingen statistik. Det är bara att kila in i centrum så ser man svenska tatuerade, översminkade underklasstjejer med långt hår och runda örhängen stora som dasslock. Ögonfransar som en jävla sopborste. Bjuder ut sig till grovt kriminella. De försöker t.o.m. ta efter Rinkebysvenskan.
Ja, kvinnor ska hållas på plats, och män ska i huvudsak bestämma över kvinnor och i samhället, det står jag upp för 100 %. Kvinnor ska vara sexuellt tillgängliga för män som är bättre än dem själva. Vi ser ju resultatet här i Sverige när vi släppt tyglarna för lösa. Det går åt helvete!
Men nu handlar det ju om sexköpslagen. Fakta är fakta. De talar sitt språk utan mina åsikter eller min medverkan. Svenska kvinnors kamp mot både naturen och verkligheten har misslyckats. Fatta det! Prostitution har funnits så länge det funnits människor, och kommer att fortsätta finnas så länge människan finns kvar på planeten. Vill du minska prostitutionen så finns bara ett sätt: ut och knulla karlar med dig! Gratis!
Kvinnorna själva har format min kvinnosyn. Verkligheten.