Jag tycker att män istället för att köpa sex skulle koncentrera sig på att höja sitt marknadsvärde som sex-partner så gott det går.
Ger män ifrån sig sex lättvindigt sjunker deras marknadsvärde och dessa män som ligger med vad som helst ,gör också att värdet sjunker.
Det som är viktigt är att man fortplantar när man vill.
Sen kan man lätt räkna ut att prostituerade är bland de som ogillar män mest i detta samhälle , det finns knappast några prostituerade som älskar män. När man går till en prostituerad så stödjer man en manshatare det är t.o.m vanligt att de är lesbiska. De kommer aldrig heller att rehabilitera sig , vad jag tror , de kommer aldrig att gynna någon man ,om de gifter sig kommer det antagligen sluta med skilsmässa. Pojkar till prostituerade kommer inte heller vara respekterade och kommer många gånger få mentala problem p.g.a moders inställning till män och livet.
Det är förresten likadant med de kvinnor som spelar in porrfilm , ska ej generalisera men de flesta av dem har ingen som helst kärlek till män utan de är helt värdelösa som partner till män. Några kanske kan bli bättre och vara värdefulla.
Så hela området vimlar av kvinnor som hatar och vill trycka ner män.
Det som verkligen är viktigt för män är att ha kvinnor som verkligen tycker om dem.
Om ni som man går till en prostituerad så är också chansen stor att ni har svårt ha kärlek till kvinnor.
För kvinnor är vad jag tror viktigt att ha män som oreserverat älskar dem , om de är någorlunda normala.
En liten sång som kan höja kärleken.
https://www.youtube.com/watch?v=1OwfYjemrYw