2019-08-28, 18:36
Medlem
Heauxms avatar
Prostution är våldtäkt. Det är anti feministiskt och mot mänskliga rättigheter.
Dessa som säljer sina kroppar skulle inte vilka ha sex med dig, de gör det endast för ekonomin, drogerna eller som ett självskadeveteende.
Otroligt många prostituerade börjar tala ut, att sälja sin kropp har varit traumatiskt och givit dem men för livet.
Den lyckliga horan finna inte, det är en myt.
Prostution bör inte sex som sex, det är ett brott och ett utnyttjande för de som ligger lägst i samhällets botten.
Citera
2019-08-28, 18:36
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueLotus3
Det handlar om risker för de inblandade.

Så man borde alltså se liknande diskussioner om andra riskfyllda yrken?
Te x diskussioner om att ingen bör behöva jobba på oljerigg eller som polis p g a riskerna för de inblandade?
Var det så du menade?
Citera
2019-08-28, 18:38
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Att du ska få känna makt över kvinnor som den lilla man du är

Jag kan inte säga att jag tror sexköp handlar om detta. Det är en rent falsk förklaring. Sexköp handlar om att få sex, inte att känna makt över kvinnor. Kanske det är några vrickade personer som känner så men du knappast dra alla över en kant för det? Eller är du som en sån där islamofob eller rasist som generaliserar hela grupper av människor? Är det ok när det gäller sexköpare? För om det är det när det gäller sexköpare, varför ska vi då lyssna på PK-människor när dom far ut i ett försvarstal för 'n det andra och än det ena?

Du har aldrig tänkt på att sexköp kan handla om att man kanske vill ha den sexuella kontakten med kvinnor men inte hela förhållandebiten. I ett förhållande kan man ha betydligt mer käsnlomässig makt över en människa än vad man kan över en kvinna som säljer sex.
Citera
2019-08-28, 18:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du är som vanligt igång och hittar på. Om du ska ha någon trovärdighet överhuvudtaget så kan du slänga fram statistik som säger att svenska kvinnor ligger mer med invandrare än vad de ligger med svenska män. Annars är inte svenskor mer "gratis" för invandrare än för svenska män.

Och, din syn på kvinnor är riktigt unken. Den lyser igenom precis allt du skriver, varför dina löjliga påståenden om prostitution direkt synas. Vem som helst som har minsta lilla innanför pannbenet kan se lång väg att din argumentation gällande detta härör ur ett enda syfte:
Att du ska få tillgång till kvinnor när du vill. Att du ska få känna makt över kvinnor som den lilla man du är.
Du lider av seriösa MINDERVÄRDESKOMPLEX.

Behövs ingen statistik. Det är bara att kila in i centrum så ser man svenska tatuerade, översminkade underklasstjejer med långt hår och runda örhängen stora som dasslock. Ögonfransar som en jävla sopborste. Bjuder ut sig till grovt kriminella. De försöker t.o.m. ta efter Rinkebysvenskan.

Ja, kvinnor ska hållas på plats, och män ska i huvudsak bestämma över kvinnor och i samhället, det står jag upp för 100 %. Kvinnor ska vara sexuellt tillgängliga för män som är bättre än dem själva. Vi ser ju resultatet här i Sverige när vi släppt tyglarna för lösa. Det går åt helvete!

Men nu handlar det ju om sexköpslagen. Fakta är fakta. De talar sitt språk utan mina åsikter eller min medverkan. Svenska kvinnors kamp mot både naturen och verkligheten har misslyckats. Fatta det! Prostitution har funnits så länge det funnits människor, och kommer att fortsätta finnas så länge människan finns kvar på planeten. Vill du minska prostitutionen så finns bara ett sätt: ut och knulla karlar med dig! Gratis!

Kvinnorna själva har format min kvinnosyn. Verkligheten.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-08-28 kl. 18:42.
Citera
2019-08-28, 18:41
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Dessa som säljer sina kroppar skulle inte vilka ha sex med dig, de gör det endast för ekonomin, drogerna eller som ett självskadeveteende.
Otroligt många prostituerade börjar tala ut, att sälja sin kropp har varit traumatiskt och givit dem men för livet.
Prostution bör inte sex som sex, det är ett brott och ett utnyttjande för de som ligger lägst i samhällets botten.

Myter myter myter, människor som du är så jävla fulla av skit och er vidriga propaganda har fått ett starkt fotfäste i det här landet.

Jag har snackat med en kvinna som varit heroinist och hora, men hon var av en helt annan uppfattning. Hon tycker att människor som du gör prostitution till något fult. Det finns också andra kvinnor som horat och som inte delar din uppfattning.
Citera
2019-08-28, 18:41
Medlem
Citat:
Inte att spela in porr i största allmänhet. Men att locka en prostituerad att spela in en film där hon inte visar ansiktet bara för att det ska bli lagligt att ligga? Dessutom fungerar det knappast så, för det har fortfarande gjorts ett köp, du har köpt sex.
Som sagt, hela tankegången är absurd...

Att porrskådisar får betalt gör inte att det blir sexköp. Så länge man laddar upp porren exempelvis på streamingsidorna (vilket kan ge ad revenue). Så man kan visa att det finns ett spridningssyfte och inte bara är en video för privat bruk. Jag har själv gjort detta vid två tillfällen i Sverige.

Att göra porr om man gillar sex är väl inte absurt. Låter som en passande sysselsättning.
Citera
2019-08-28, 18:45
Medlem
Citat:
Jag likställer mentaliteten. Det du beskriver är ju isåfall att sexköparen bryr sig om frivilligheten för att han ska få bra service, inte för att han bryr sig om kvinnan i fråga som tvingar sig själv att ha sex med honom.

Det var förutsatt att ditt påstående om sexköpares svinaktighet var korrekt. Nu tror jag dock att många köpare visst bryr sig om att kvinnan i fråga gör det frivilligt.

Citat:
Sen förstår jag inte i allmänhet hur man kan sjunka så lågt som att betala för sex. En del av upplevelsen är att man själv är kåt och att man åtrår den andra, och att partnern åtrår en själv. Kul att ha sex med någon som man vet egentligen helst skulle sluppit...
Som sagt, självförnedring av rang...

Bland annat därför sexköpare väljer bort tvångsprostituerade. Att ligga med någon som inte vill är oftast inte kul.

Att skippa prostitution och istället onanera eller vara utan kan också upplevas som förnedrande.
Citera
2019-08-28, 18:45
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vad är du för barbar som inte kan kontrollera dina behov? Och varför har du så låga tankar om män i allmänhet? Du pratar om män ungefär som att de är totalt empatilösa barbariska svin som inte klarar av att kontrollera sig själv. Om detta stämmer är frågan om vi inte ska straffa prostitution hårdare, männen behöver uppenbarligen hjälp med att kontrollera sig.

Dessutom undrar jag vad det är för fantasier? Var kommer denna information ifrån, att kvinnor i andra länder inte har något större problem med prostitution och att de förstår att mäns behov måste tillfredsställas och att det blir lugnast så?
Respektabla kvinnor vill inte ha nån jävla torsk som knullat runt, hur mycket du än vill att det ska vara så. Antar dock att du inte känner några sådana, och man utgår ju från sina egna referensramar.

Kåta och sexuellt frustrerade män är farliga män. Det vidhåller jag. Sedan är vissa farligare än andra. Du anar inte vilka bilder som kommer upp i skallen även på en fredlig och välutbildad man när det håller på att koka över i brallan. Det vill du inte ens veta. Det är inte vackert. Därför är det kvinnornas ansvar att se till att män förblir sexuellt tillfredsställda. Svenska kvinnan bygger upp en krutdurk och nu håller den på att brisera.
Citera
2019-08-28, 18:46
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, kvinnor ska hållas på plats, och män ska i huvudsak bestämma över kvinnor och i samhället, det står jag upp för 100 %. Kvinnor ska vara sexuellt tillgängliga för män som är bättre än dem själva. Vi ser ju resultatet här i Sverige när vi släppt tyglarna för lösa. Det går åt helvete!

Tokfeminismen och andra sjuka ideer i vårt samhälle behöver inte ha något med kvinnors inflytande i sig självt att göra. Det finns samhällen där kvinnor har haft en starkare ställning och där kvinnors sexlust inte alls är smutskastad. Dessa samhällen har inte gått åt helvete. I mupp-sverige handlar det om att ideer och visioner som är omöjliga att förverkliga , men tilltalande och förförande, ska drivas igenom till varje pris. Vissa svenskars svartvita-tänkande och godhets-komplex gör inte saken bättre. Inte heller synen att människor ska "vägledas" av journalister. Journalister som ser sig själv som en slags moralisk elit.
Citera
2019-08-28, 18:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Tokfeminismen och andra sjuka ideer i vårt samhälle behöver inte ha något med kvinnors inflytande i sig självt att göra. Det finns samhällen där kvinnor har haft en starkare ställning och där kvinnors sexlust inte alls är smutskastad. Dessa samhällen har inte gått åt helvete. I mupp-sverige handlar det om att ideer och visioner som är omöjliga att förverkliga , men tilltalande och förförande, ska drivas igenom till varje pris. Vissa svenskars svartvita-tänkande och godhets-komplex gör inte saken bättre. Inte heller synen att människor ska "vägledas" av journalister. Journalister som ser sig själv som en slags moralisk elit.

Sexköpslagen är en del av den svenska kvinnans bristande in-grupp-lojalitet med andra svenskar, och med svenska män i synnerhet. Massinvandringen är en annan.

Karma är dock på ingående...
Citera
2019-08-28, 18:50
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sexköpslagen är en del av den svenska kvinnans bristande in-grupp-lojalitet med andra svenskar, och med svenska män i synnerhet. Massinvandringen är en annan.

Jo, det håller jag med om. Men det behöver inte innebära att kvinnor "måste hållas på sin plats". Det är mer dessa sjuka jävla ideer som rider det här landet som en pestsmittad mara som borde botas likt den sjukdom det är.
Citera
2019-08-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm

Betala den prostituerade lite extra för att sexet ska filmas. Hon kan bära ansiktsmaskering. Sedan ladda upp det på porrstreamimgtjänsterna. Då är det porr vilket är lagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in