Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
SD har inga skrupler så jag är inte förvånad om han i detta läge skyller på andra, HD utgör inget undantag. Han skyddar ingen bortsett från sig själv.
Han har säkert haft flertal tillfällen att placera ut känsliga föremål på listiga ställen som kan indikera att HD själv dolt dom. Tror "offerkoftan" är ett bekvämt plagg på honom. Sett många exempel på det hos fega gärningspersoner. Men den kunskapen besitter även de rutinerade Utredarna i riklig grad. Men dom måste utreda allt han påstår för att kunna avfärda det. Många kommer att råka ut för liknande gissar jag. Han ljuger och fuskar med bekvämlighet.
Ja.
Jag tycker mig se en sådan typ av personlighet.
Och jag litar på MV omdöme när han påstod att man kunde jmf mgm med Johanna Möller eller Knutbypastorn.
Kan hända att han tvingat HD till att göra något som att gömma ett mordvapen eller liknande. Om de inte gjort husrannsakan tidigare kanske det legat något där hela tiden? Eller så har han platerat något där efteråt?
Nu snurrar det i mitt huvud. Jag har helt enkelt svårt att tro att hon varit med frivilligt.
Men i den här tråden är fler konstigheter än jag sett någon gång tidigare eller hört talas om i Sverige.