2019-08-28, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Anledningen till att jag frågade är för att jag fått info om det dödliga våld som LW utsattes för. Hela hennes huvud var sönderslaget 😔.
Det är totalt jävla obegripligt hur någon kan göra så mot en annan människa...

Ja obegripligt. LW gjorde en kort andhämtning innan nästa slag, så GM hade möjlighet att besinna sig men icke. Vidrigt!
Citera
2019-08-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Det dom framkommit i tråden är:
(1) enligt puttenot kom SD till JG med någonting som inte var en nyckel tidigt på kvällen för mordet.
(2) enligt Sh.Holmes gick JG ut med att man inte skulle sprida nyheten om LWs försvinnande eller leta
(3) JG skrev R.I.P. om LW tidigt på kvällen hon hittats, innan identifikation ( jaså tycker jag, de flesta tänkte väl att det var hon)
(4) sjukskrev sig enligt Sh.Holmes i två veckor e upptäckten av LW

JokerMannen verkar tro på JG som delaktig, men har inte lämnat mer än (3) som argument vad jag kunnat utläsa.

Det här är och blir absolut sista gången som jag itererar detta och följande sagt.

Jag lovar dig @Elsa2018, att jag vet, att JG👤 känner till vem som bringade livet om Lena Wesström och det är också något som jag står för, och detta oavsett vad.

Till detta nu ovan sagda, har jag också försökt att framföra inom tråden, att det är helt och hållet upp till JG👤 själv om han vill berätta eller inte, om vad han känner till.

Mvh/ JokerMannen
Citera
2019-08-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallans
Husrannsakan genomförd i HD bostad under förmiddagen.

Se där ja, undrar om hon också sitter inne nu?
Citera
2019-08-28, 13:29
Medlem
Citat:
Vet du om det är första gången eller om hennes hus gicks igenom i samband m mordet? Och om HD är misstänkt eller bara förhörd.
Citera
2019-08-28, 13:30
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag hoppades ju att det inte skulle vara så illa. Men med tanke på dina seriösa och trovärdiga inlägg redan i början av tråden så... 😨

Jag fick tidigt indikationer på att LW utsattes för grovt våld. Tyvärr stämde det och var värre än jag kunde ana.
Personer inom mordutredningen har tagit väldigt illa vid sig av det kraftiga övervåld som använts 😰.
Citera
2019-08-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
LimeTimes inlägg kan ma nta för seriösa. Så sorgligt att läsa att LW utsatts för sådant övervåld. Man undrar ju om hon var död när han slog sönder hennes huvud eller ströp henne först efteråt...

Vadå strypning? Blir en huvud krossat så förstår jag inte vad du menar med strypning
Citera
2019-08-28, 13:32
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Spännande....det rör på sig.
Fast det är nog en naturlig utredningsåtgärd med tanke all tid Davidssons spenderat ihop det senaste året, gifta eller inte.
Fast stackars barnen :-(
Citera
2019-08-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det här är och blir absolut sista gången som jag itererar detta och följande sagt.

Jag lovar dig @Elsa2018, att jag vet, att JG👤 känner till vem som bringade livet om Lena Wesström och det är också något som jag står för, och detta oavsett vad.

Till detta nu ovan sagda, har jag också försökt att framföra inom tråden, att det är helt och hållet upp till JG👤 själv om han vill berätta eller inte, om vad han känner till.

Mvh/ JokerMannen

Jag har sett att du upprepar det, men du har inte lämnat ngn förklaring till varför. Det kanske du inte kan. Annars skulle jag rekommendera Skolverkets Youtubeklipp om hur man skriver väl utvecklade resonemang.
Citera
2019-08-28, 13:33
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Men fy! var det våldet mot huvudet som orsakade hennes död eller strypning?

Jag har faktiskt inte hört något om strypning. Den info jag har fått har handlat om synliga skador på Lenas kropp.
Citera
2019-08-28, 13:34
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Citat:
Vet du om det är första gången eller om hennes hus gicks igenom i samband m mordet? Och om HD är misstänkt eller bara förhörd.
Det var exakt min tanke också.
Frågan om även HD:s hus tidigare har undersökts av polisen har väl ställts ett antal gånger i tråden, men utan att någon har kunnat ge ett riktigt svar.
Citera
2019-08-28, 13:35
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
LimeTimes inlägg kan ma nta för seriösa. Så sorgligt att läsa att LW utsatts för sådant övervåld. Man undrar ju om hon var död när han slog sönder hennes huvud eller ströp henne först efteråt...

Det kanske låg något i diskussionerna avseende det eventuellt försvunna brännbollsträt? Det verkar ju ha blivit hotfullt i tråden tidigare när detta kommit på tal. Senast nu i helgen hettade det till igen.
Citera
2019-08-28, 13:36
Medlem
Citat:
Jag har sett an att du upprepar det, men du har inte lämnat ngn förklaring till varför. Det kanske du inte kan. Annars skulle jag rekommendera Skolverkets Youtubeklipp om hur man skriver väl utvecklade resonemang.

Tycker att man kan sluta hacka på JM.
Om man vill förstå vad hen skriver är det inga svårigheter.
Jag har i alla fall inga svårigheter med läsförståelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in