2019-08-28, 13:08
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Ställ inte sådana frågor.
JM är mycket förtjust i att fantisera ihop alla blodiga detaljer.
Bortsett från hens fantasier har inget framkommit.

Anledningen till att jag frågade är för att jag fått info om det dödliga våld som LW utsattes för. Hela hennes huvud var sönderslaget 😔.
Det är totalt jävla obegripligt hur någon kan göra så mot en annan människa...
Citera
2019-08-28, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Delar din uppfattning gällande relationen. HD har ju åkt på ett antal resor med SD. Normalt borde en bedragen part vilja ha sitt ex på ett ställe där solen aldrig lyser, men inte HD. Tror inte heller hon har något med mordet att göra, tvivlar på att hon är så driven att hon ljuger i förhör, det ska mycket till av en icke krimninell att ljuga för polsisen, såvida hon inte hotats till tystnad, dock så kvarstår min tes att han lurats att erkänna.

Såvida hon inte är driven av en komplett hämd, rivalen straffas med döden och den otrogna maken får ta straffet för allt, dvs även mordet.
Om det sen var hon som drev SD till att begå mordet, eller om hon hade någon annan att göra det är frågan, men jag tror att hon är hjärnan bakom alltihop.
Citera
2019-08-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Anledningen till att jag frågade är för att jag fått info om det dödliga våld som LW utsattes för. Hela hennes huvud var sönderslaget 😔.
Obegripligt grymt. JokerMannen, oklart om han har ngn info, har varit inne på tillhygge i trä.
Citera
2019-08-28, 13:11
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Återskapade SMS kan absolut vara en anledning. Säg att SD i tidigare förhör sagt att han inte haft ett pillivitt med LW att göra på flera månader och så ser de nu att han skriver vid 23 tiden att han är på väg till hennes bostad..... då är det jobbigt läge. Nu tror jag inte enkom det handlar om sms. Polisen har under en period fått svar på svar och som nu man bedömer hålla för ett åtal. De har garanterat haft span på SD senaste tiden.
Fullständig span. Vad jag förstått fick NFC fem telefoner (tillsammans med Åkl jättemycket teknisk bevisning) att analysera i varav en var den som hittats i vivallaskogen.
Citera
2019-08-28, 13:12
Medlem
Citat:
Återskapade SMS kan absolut vara en anledning. Säg att SD i tidigare förhör sagt att han inte haft ett ➡pillivitt med LW att göra ➡på flera månader och så ser de nu att han skriver vid 23 tiden att han är på väg till hennes bostad..... då är det jobbigt läge. Nu tror jag inte enkom det handlar om sms. Polisen har under en period fått svar på svar och som nu man bedömer hålla för ett åtal. De har garanterat haft span på SD senaste tiden.

Leif GW Persson uttrycker sig följande med ordet "Pille-Kvitt" däremot har jag aldrig hört honom säga Pilli-Vitt ... rätta mig gärna om jag har fel i detta fallet❔

Men❕ nu ligger det på följande vis förstår du, att Stef*n Davidss*n faktiskt hade kontakt med Hjärsta-kvinnan klockan 🕥22:34 på måndags-kvällen den 14 Maj år 2018.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-08-28, 13:12
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Så var det inte MV uttryckte sig.
MV sa att anhöriga kommer bli förvånade över det utredarna redan vet ochjag fattade det som att anhöriga höll inne med viss information.

Jag har för mig att MV skrev att HD varit ärlig i förhör och kommer bli förvånad när vissa saker om SD kommer fram. Men jag kan ha fel!
Citera
2019-08-28, 13:13
Medlem
flixa81s avatar
Citat:

Men fy! var det våldet mot huvudet som orsakade hennes död eller strypning?
Citera
2019-08-28, 13:14
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Jag hoppades ju att det inte skulle vara så illa. Men med tanke på dina seriösa och trovärdiga inlägg redan i början av tråden så... 😨
Citera
2019-08-28, 13:15
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Såvida hon inte är driven av en komplett hämd, rivalen straffas med döden och den otrogna maken får ta straffet för allt, dvs även mordet.
Om det sen var hon som drev SD till att begå mordet, eller om hon hade någon annan att göra det är frågan, men jag tror att hon är hjärnan bakom alltihop.
Låter som en smaskig deckare av Anne Holt
Citera
2019-08-28, 13:17
Medlem
Husrannsakan genomförd i HD bostad under förmiddagen.
Citera
2019-08-28, 13:18
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag hoppades ju att det inte skulle vara så illa. Men med tanke på dina seriösa och trovärdiga inlägg redan i början av tråden så... 😨

LimeTimes inlägg kan ma nta för seriösa. Så sorgligt att läsa att LW utsatts för sådant övervåld. Man undrar ju om hon var död när han slog sönder hennes huvud eller ströp henne först efteråt...
Citera
2019-08-28, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Jag tror att JG eller HD har sjungit ut nu. Tror det blev för mycket press. Det i kombination med ny teknisk bevisning tror jag eller hoppas.

Håller med dig.
Någon har öppnat käften, och nu kan polisen verifiera deras "berättelse" med teknisk bevisning.
Aldrig att Åkl hade tagit in honom igen om hon inte haft mycket på fötterna.
Nån har golat, teknisk bevis som styrker (mobiler, krattning mm) övriga NFC-resultat.
SD Är torsk !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in