2019-08-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Nej jag bor i närheten och hör både helikoptern och hur ett antal sirener dånade iväg, sen fick jag se bilder en vän skicka till mig att dom är på Drottninghög och letar efter någon, både patruller på marken och i luften.

Varför ljuger du?

Lite åska är allt som låter över Slottstaden/Ribban.
Citera
2019-08-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDenStore78
Varför ljuger du?

Va?? Drottninghög är Helsingborg!
Citera
2019-08-27, 23:29
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Varför ljuger du?

Han snackar om Drottninghög.
Citera
2019-08-27, 23:30
Medlem
Citat:
Varför ljuger du?

Han talar om Drottninghög. Som ligger i Helsingborg.
Det kan väl vara hur lugnt som helt i Slottsstaden. Som ligger i Malmö.
Jag ser inte att någon behöver ljuga av det skälet?
Citera
2019-08-27, 23:30
Avslutad
Vad vet vi om denna mannen som var måltavlan? Hur pass farlig är han? Kan vi förvänta oss brutala mord hädanefter?
Citera
2019-08-27, 23:31
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Varför ljuger du?

https://anonfiles.com/d3s1p744n2/Screenshot_20190827-232936_jpg https://anonfiles.com/h6s5pf44n8/Screenshot_20190827-232948_jpg
Senast redigerad av Kedoslav 2019-08-27 kl. 23:40.
Citera
2019-08-27, 23:32
Medlem
Horemhebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Ja men det var finns bevisen att se satt på rättegång den dagen mordet sker? Det är lite det som är min poäng.
Där får jag vara din källa. Om det inte duger så kan du säkert kolla med tingsrätten.
Citera
2019-08-27, 23:32
Medlem
AliAchmeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAEN
Kika på bilderna på bebisen (länkade för några inlägg sedan) Han ser ju inte alls ut som pappan utan ser väldigt annorlunda ut med platt bred näsa, platt - lite inbuktande panna. Kort sagt barnet ser ut som en rysktalande bandit i en James Bond-film

Aldrig att ”pappan” är far till barnet.

Så en teori kan ju vara att pappan anat oråd när barnet kom ut, kollat upp med dna-test och när svaret kommit beslutat att döda mamman?

Mamman å sin sida kanske sagt att han är far eftersom hon ville åt hans del i det stora rånet.

Mammans läkarlegitimation kanske delvis är köpt för rånpengarna?

Ungens far MÅSTE ju vara en rysktalande bandit? Typ en bodybuildarbandit från Armenien eller liknande.

Håller du med?
Du verkar ha löst fallet. Grattis!
Citera
2019-08-27, 23:34
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horemheb
Där får jag vara din källa. Om det inte duger så kan du säkert kolla med tingsrätten.

Okej.. men 19 åringen som nu sitter häktad för inblandning i detta mord var ju med på den listan. Menar du att han sitter häktad på sannolika själ men ändå var på rättegång?

Är det tolkat att han var det? Det är ju med 100% garanti klart vem som sitter häktad.
Citera
2019-08-27, 23:35
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Vad vet vi om denna mannen som var måltavlan? Hur pass farlig är han? Kan vi förvänta oss brutala mord hädanefter?
Tror nog de tyngre kriminella hinner ta han före ens det tilltänkta BO hinner hitta han ska du se,Polisen kommer finna GM antingen totalt sönderslagen eller skjuten och tilltänkta BO kommer inte behöva agera mycket!
Citera
2019-08-27, 23:36
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Okej.. men 19 åringen som nu sitter häktad för inblandning i detta mord var ju med på den listan. Menar du att han sitter häktad på sannolika själ men ändå var på rättegång?

Är det tolkat att han var det? Det är ju med 100% garanti klart vem som sitter häktad.
Han är ska eventuellt bli häktad för medhjälp till mord. Antagligen därför rubriceringen är som den är. För att de med 100 procents säkerhet vet att han inte kan vara mördaren.
Citera
2019-08-27, 23:37
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det fastställt vilken etnicitet och nationalitet BO har? Läste iranier i tråden? Men heter dom verkligen K*rolin? Låter snarare polskt? Svensk version hade väl varit C*roline eller K*roline ?
Enligt någon uppgift så var hon född i Sverige så kanske ville hennes föräldrar ge henne en "svensk" identitet för att kunna integreras lättare än med ett iranskt namn som ju var hennes ärvda etnicitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in