2019-08-27, 21:57
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Den du citerar avser väl FUP i fallet där aktuellt BO hördes upplysningsvis om någon sakfråga.

(FB) Skottlossning i Malmö, Ahmeto El Zein avliden & tre skadade 2016-09-25

Någonstans i den tråden. Har själv bara hittat en minfil.com-länk där till en >100 MB stor aktbilaga vars nedladdning stannar efter några få MB. Har någon en bättre länk är det välkommet!

Edit: Ovannämnda fil: https://minfil.com/51t2bcT1m0/Malm_TR_B_8468-16_Aktbil_142_pdf
Nu fick jag ned halva filen. Det tar sig. :P

Äntligen fick jag ned hela filen.

Följande ointressanta uppgiftsinhämtning är det fullständiga förhöret med BO i fallet med den arabskjutande zigenaren, taget ur en FUP på nästan 6 000 sidor.

Läs, och sluta därefter tjata om "hon var vittne i rättegång" eller att de uppgifter som lämnas här kan utgöra motiv för kontraktsmord på öppen gata!

Edit: Ser nu att detta redan citerats och länkats för ett drygt jävla dygn sedan, ändå envisas folk att älta "hon dödades för att hon var vittne"-teorin.
Senast redigerad av S-hund temporär 2019-08-27 kl. 22:08.
Citera
Avslutad
När kan vi förvänta oss hämndaktioner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Så dom tuttade på bilen som stod skriven till 19 åringen...vilka jävla retards dom är alltså? Vad tänkte dom där.

Tuttar på bilar gör man för att förstöra dna
Citera
2019-08-27, 21:58
Avslutad
Varför har Löfven inte uttalat sig? Ligger det inte i statsministerns intresse eller har han fullt upp med annat?
Citera
2019-08-27, 21:59
Medlem
Kika på bilderna på bebisen (länkade för några inlägg sedan) Han ser ju inte alls ut som pappan utan ser väldigt annorlunda ut med platt bred näsa, platt - lite inbuktande panna. Kort sagt barnet ser ut som en rysktalande bandit i en James Bond-film

Aldrig att ”pappan” är far till barnet.

Så en teori kan ju vara att pappan anat oråd när barnet kom ut, kollat upp med dna-test och när svaret kommit beslutat att döda mamman?

Mamman å sin sida kanske sagt att han är far eftersom hon ville åt hans del i det stora rånet.

Mammans läkarlegitimation kanske delvis är köpt för rånpengarna?

Ungens far MÅSTE ju vara en rysktalande bandit? Typ en bodybuildarbandit från Armenien eller liknande.

Håller du med?
Citera
2019-08-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det här låter spännande, Sverige kommer inte bli tråkigt i alla fall:
Han menar att dådet kan ha stor betydelse i den undre världen och att det brutit ”mot alla spelregler”.

– Detta kan sätta helt nya spelregler. Eller vara början på något nytt, att det inte finns några regler alls i framtiden.
Eller så kommer de erfarna äldre kriminella inte acceptera detta. Det kanske t o m blir något bra av detta. Fråga mig inte vad. Men alla är inte svin i den branschen. Och det finns stor risk att dessa kvinnomördare kommer få betala rejält för detta misstag att avrätta en ung mamma. Vi kan väl hålla tummarna för det? För att inte tala om ifall de faktiskt får krypa in i fängelse. DÄR blir det inte skoj.
Citera
2019-08-27, 22:00
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
När kan vi förvänta oss hämndaktioner?

Torsdag mellan 13:36 och 15:42.
Hur fan ska vi veta det?
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
https://www.expressen.se/kvallsposten/kriminella-efter-malmomordet-detta-satter-nya-spelregler/
En man som är känd i den undre världen och som själv är inblandad i grov brottslighet tänder en cigg när han får frågan om hur dådet uppfattas bland grovt gängkriminella.
Detta är det sjukaste
– Detta är det sjukaste, säger han.
– Detta har chockat alla.
Flera personer som också hör till Malmös gängkriminella värld uttrycker liknande reaktioner.
De är väldigt förvånade.
– Ett fruktansvärt dåd, säger en ung man som dömts för grova brott och som har stor insyn i gängmiljön.
– Väldigt märkligt – för man vet ”alltid” när någon satt prispengar på någons huvud.

Pappan till barnet var dessutom inte ens aktiv längre. Jag får inte ihop det. I den här världen existerar det inte att man ger sig på familjen medvetet.

Jag väljer att hellre lita på seriösa journalisten, tillika författaren, Joakim Pamkvist än en kriminell (som kan ha visst egenintresse)

”Flera uppgifter till Sydsvenskan säger att mannen som var i sällskap med den mördade kvinnan – och är pappa till hennes två månader gamla dotter – är utpekad i en pågående brottsutredning. ”

(FB) En skjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019 (kvinna avliden)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
De har ju flytt från sitt land så de är vana vid att fly, jag skulle aldrig lämna min fru å barn. Hellre skulle jag dö.

"flytt". de kunde ha "flytt" till något annat land i närområdet och syssla med kriminalitet där och bli "läkare" där, det finns ju 51+ muslimska länder, rikare än sverige där man kan råna på. undrar vad grannarna tycker att de blir indragna i händelser, de har ju flyttat till det området för att slippa skjutningar mord på öppen gata.
Citera
2019-08-27, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag väljer att hellre lita på seriösa journalisten, tillika författaren, Joakim Pamkvist än en kriminell (som kan ha visst egenintresse)

”Flera uppgifter till Sydsvenskan säger att mannen som var i sällskap med den mördade kvinnan – och är pappa till hennes två månader gamla dotter – är utpekad i en pågående brottsutredning. ”

(FB) En skjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019 (kvinna avliden)

Vet vi vad ligisten har för roll i denna utredning?
Citera
2019-08-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Varför har Löfven inte uttalat sig? Ligger det inte i statsministerns intresse eller har han fullt upp med annat?

Hade du ägnat hälften av tiden det tog dig att skriva inlägget med att googla det så hade hittat det.
Citera
2019-08-27, 22:02
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politikbetrieb
polisen är ett gäng skitar som inte skulle kunna hitta ut ur en olåst skrubb i dagsljus. om man går ut och säger att man har vapnet innan man grävt fram kulan och testskjutit så säger det allt om dessa äckel. danska poliser var utstationerade i malmö för att man litar inte på malmöpolisen. det finns en anledning.

Folk som står på fel sida om lagen brukar hata polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in