2019-08-27, 17:18
Medlem
Pestoleras avatar
Finns en helt ny tråd om läkarutbildningar i bland annat Polen. Kolla nya ämnen å byt gärna dit ni som vill diskutera det.
Citera
2019-08-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swede84
För det första så känner jag BO familj och BO så du ska passa dig. Jag är uppvuxen med henne då min mor dejtade hennes pappa i 12 år och de bodde ihop så du ska passa dig jäkligt noga. Nu är det 10 år sen det tog slut mellan dem.

Du vet inte vad jag känner så du ska hålla käften!

Men jag försöker få dig fatta att brottslighet kommer alltid existera.
Och ja du är en rasist det är sanningen. Vidrigt att se folk bete sig som idioter på detta forumet och vräker ut sig en massa skit som de inte vet något om
Vad tror du motivet till mordet är? Det är ett oerhört brutalt och ovanligt mord! (till och med för Malmö)
Citera
Medlem
Citat:
Jag är nyregistrerade för att jag kände BO och BO familj och vill får er sluta snacka så jävla mycket skit.
Visa respekt för familjen och BO anhöriga istället

hans mamma sa ju att han inte var skyldig så det måste ju väga tungt och vara sant.
Citera
Medlem
Jag fattar ju att jag inte är den första som säger det här, men:

Jag tror att kvinnan var målet. Det förefaller orimligt att kvinnan skulle ha träffats av flera skott samtidigt som mannen och babyn var helt oskadda. På samma sätt verkar det orimligt att skytten skulle träffa kvinnan i huvudet om han nu faktiskt siktade på mannen.

Jag tror alltså att det var kvinnan som var målet, och att mordet dessutom var ett beställningsmord. Någon, och inte först och främst den som sköt, ville se kvinnan död. Vem? Varför?
Senast redigerad av Egnatankar 2019-08-27 kl. 17:38.
Citera
2019-08-27, 17:20
Medlem
Wajis avatar
Gissar på att man redan nu vet vilka övriga GM är och nu är det jakt efter dom. Är ganska säker på att polisen har bra bevis och bra möjlighet till att lösa detta.
Citera
Medlem
oenophiles avatar
Citat:
Jag är nyregistrerade för att jag kände BO och BO familj och vill får er sluta snacka så jävla mycket skit.
Visa respekt för familjen och BO anhöriga istället

Denna tråden handlar om att få fram sanningen om vad som hänt. Är inte det att visa respekt mot BO?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Ungern vill ju födda sina egna barn och vill inte ha hjälp utifrån. Har med patriotism att göra och att stå upp för sina egna . Har inget med rasism att göra

Med all sannolikhet så är det en svensk GM, dvs en ung person född och uppvuxen i Sverige.
Citera
2019-08-27, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakomgaller
Nu blir jag lite förvirrad?
Haha, förstår det. Det är ju möjligt att han ingår i en utredning som inte är offentliggjord. Men detta är nog senaste artikeln i Sydsvenskan. https://www.sydsvenskan.se/2019-08-27/gangstersparet-mannen-det-egentliga-malet
Citera
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Har man uteslutit hatbrott?
Den hetsiga retoriken från högerpolitiker och ”Svärjevänner” kan ju ha drivit någon eller några högerextremister till att angripa nysvenskar.
Vem minns inte Peter Mangs härjningar i Malmö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola
I lagens mening, ja. När det kommer till moral och etik, vett och etikett, så är hon naturligtvis INTE skuldfri. Hoppas du ser skillnaden, och även förstår den. Om inte, svara ej på detta mess. Då vandrar du i mörker.
Det kan inte vara så att du saknar argumenten, och därför inte vill ha mitt svar?
Tyvärr tror jag du vandrar runt i ett riktigt mörker med den verklighetsuppfattningen.
Klart att hon är skuldfri tills motsatsen bevisats. Och hur det än är, så är det så galet fel att avrätta en människa som bär på sitt spädbarn. Inser du inte det är du inte frisk.
Citera
Medlem
En teori här är alltså att GM som avlossade de dödande skotten "försvann" och den vi såg snepsringa på klippet kan vara GM nr 2 som kanske fick ågren och ville dra därifrån? Den som är gripen?
Eller har jag fattat fel?
Citera
2019-08-27, 17:22
Medlem
NirvanAs avatar
Är det fastställt vilken etnicitet och nationalitet BO har? Läste iranier i tråden? Men heter dom verkligen K*rolin? Låter snarare polskt? Svensk version hade väl varit C*roline eller K*roline ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in