Citat:
Ursprungligen postat av
Mohitospara
Såhär; anledningen att paret inte var skrivna på samma adress är som andra kriminella i Malmö..dom har problem med skatteverket/kronofogden och/eller är man dessutom jagad så bor man inte officiellt på samma adress..som wifey
NA har jag träffat flertalet gånger men min upplevelse är att han är en kaxig jävel!!
Han gjorde inga större insatser i Danmark förutom att lägga ut lite spikmattor..MEN har hört att han var misstänkt för att gömma pengarna efter rånet i Danmark..säkra källor om man säger så.
Sen om jag ska försvar NA så tror jag att han aldrig hade en tanke på att BO skulle bli ett offer..därav han stack från platsen. Normalt rör man inte kvinnor och barn..
Men dessa kräk som utfört detta kommer att få tillbaka tredubbelt...stackars familjer...eller vem fan bryr sig egentligen! Skjuter man en kvinna så är man körd....med all rätt!!
Förstår att alla rassar härinne retar sig när kvinnor (snygga som fan dessutom) blir kära i killar med utländskt påbrå..aldrig undrat varför? För att ni svenskar suger i sängen..jobbigt men sant..
Snygga? 🤣 En perser med kroknäsa... Snygg ja. Bara en blatte kan tycka det.
Det du inte inser är att unga kvinnor är luder som lätt blir manipulerade, vissa väljer att gå till kriminella blattar.
Men sen hamnar de alltid till slut hos oss, rika svenskar som har kontroll på livet. Alternativt som denna blattemorsa, med ett halvkilo bly i huvudet. 🤣