2019-08-29, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirWalk76
I detta sinnessjuka fall... Ska gärningsman/männen ställs inför rätta och få kännbara straff. Tyvärr kommer inte det hända i detta landet...Livstid = 14 -20 år....Blir vi fan inte äldre ?
Sen ska ansvariga för detta landet dvs regering göra likaså. Åtal,dom och lagförda..för landsförräderi. Dom har svikit folket, ljugit,gett fan hur det ser ut. Allt för att få röster. Så Stefan Löfven din regering har begått allvarliga övergrepp på det svenska folket,som du säger att du representerar.. Du har blundat,ljugit och fört folket bakom ljuset...Skurit ned på allt som får ett samhälle att fungera. Vi har Europas högsta skatter..Kanske världens...Vart fan är våra pengar ?? Vi är rånade, våldtagna av dina och den instans som du representerar...Regeringen...Då du och dina lika blinda föregångare har monterat ned detta landet...Att du inte skäms...Jag hoppas dig inget illa..Men skulle inte sörja om du gick samma öde till mötes som på Sveavägen Februari 1986....Det kallas karma...En kvinna avrättad...Ett barn moderlös..Hoppas du tänker på vad du är skyldig till ditt as....

Håller med i det du skriver. Dock tycker jag inte folk förstår egentliga problemet. Det som sker nu är pga. tidigare socialdemokratiska men främst moderata regeringar som genom massinvandring och segregation byggt upp en ny underklass i Sverige.

De som är gängkriminella är födda här, men dom är första generationerna som växt upp i nya förorterna i Sverige..
Citera
2019-08-29, 01:24
Medlem
Helt sjukt, dessa inavlade pundare som inte ens kan knyta sina skosnören har fått ett uppdrag taget ur en film. Idioter!!
Han har nog inte sovit under natten, helt hög ger han sig ut på "filmtagningen"
Och det finns många till som denna skithög. Det här här ju andra gången inom 48 timmar där en kvinna skjuts istället för männen. Första gången på flera sekel detta sker i sverige. Vi kommer nog minnas blott dessa 48 timmar inom ett par veckor. Men detta är början!!
Citera
2019-08-29, 01:27
Medlem
StarMeasures08s avatar
Får jag fråga vem/vad/vilka BO är? Är det förresten säkert att det handlar om ett familjeproblem? Vanligtvis (och jag menar inte att det är något bra) är det bara gängmedlemmar eller andra som gjort något kriminellt som blir skjutna. Vad har NA gjort förutom problemet med BO?
Citera
2019-08-29, 01:28
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggaren20
Ingen bild på BO? Nu menar jag INTE från brottsplatsen

(FB) En skjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019 (kvinna avliden)
Citera
2019-08-29, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vem fan är Katrin????

Karolin så klart skulle det vara.
Citera
2019-08-29, 01:52
Medlem
StarMeasures08s avatar
Oj, nu känner jag mig dum hehe, BO är förstås brottsoffret.
Citera
2019-08-29, 02:05
Medlem
Donald.Tramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFRDDR
Kan säga att det nog har varit frostigt från start av deras förhållande..en dotter som är duktig i skolan träffar en sån..förstår du vart jag vill komma. De har nog sett det här komma, de har garanterat haft detta samtals ämne på tapeterna. Tänk själv, föräldrarna bor i malmö, jobbar mitt i malmö 7 dagar o veckan, de ser o hör allt. Detta var det de mest frukta de mådde som bäst när han var inne!!

Har du läst släktingens inlägg angående detta?

”This guy was very wealthy, the family seemed decent and upper class, they were of Swedish-Palestinian background”

(FB) En skjuten på Sergels Väg i Malmö 26/8-2019 (kvinna avliden)

De trodde han var ett kap, ett socialt uppköp för kioskiranierna, tji fick de.. kaka söker maka.
Citera
2019-08-29, 02:08
Medlem
Så pappan kommer ut ur Sergel, får syn på mördarna, börjar springa iväg med unge i famnen, ramlar och tappar ungen, springer vidare utan unge och klarar sig. Mamman får syn på tappad unge, springer ifatt och plockar upp ungen. Mördarna väljer då att skjuta henne istället, eftersom de har henne inom räckhåll, men pappan är borta.

https://www.expressen.se/kvallsposte...mabarnsmamman/

Säga vad man vill om pappan, men att dumpa ungen och kuta vidare verkar ha räddat livet på’n.
Citera
2019-08-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakomgaller
Den generella uppfattningen jag har fått är att de inte har haft någon aning (självklart kan jag ha fel). Detta baserar jag på broderns positiva inlägg om dem som par på instagram. Finns en tidigare användare här på Flashback som skrev på engelska att han kom ifrån en välbärgad ”över-klass” familj. Kan man verkligen vara så naiva?

Det hela låter väldigt skumt, tror eventuellt att någon av bröderna visste men blev övertalade att låta bli att berätta för föräldrarna. Eller vad tror ni?

Iranier som säger att vi perser så vet man att häns familj tillhörde en gång till iranska överklassen. Perser vill aldrig bli kallade iraner. De anser sig vara det fina persiska folket, som i shahens tid tillhörde överklassen i Iran. Shahen betalade deras utbildning i Sverige. De flesta studerade till läkare. De älskar pengar och leva i lyx. Bara det bästa och dyraste vill de ha. De kan flytta berg om det behövs. De gifter sig med pengar, det är det viktigaste. Kärlek betyder ingenting. Status och läkaryrket är ett plus. Flera iranska kvinnor är kirurger.
Citera
2019-08-29, 03:14
Medlem
Tänker alltid på södra Italien och vad som krävdes mot Cosa Nostra. Man sköt poliser, domare men tillslut slog man undan benen organisationen. Men trots allt detta finns Cosa Nostra kvar men ser annorlunda ut. I Sverige har vi istället massor av gäng av olika slag som inte heller är särskilt bekymrade över att mörda vem fan som helst.
Citera
2019-08-29, 03:43
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
Jag tror det här fallet klaras upp. Det skulle inte förvåna mig ett skit om den som sköt tjejen hittas död vilken dag som helst.

Hans uppdragsgivare kan inte vara glada, för plötsligt måste de räkna med att deras familjemedlemmar är måltavlor.
Tänker att en större sak är att de genom att avrätta en mamma med sin bebis i famnen drog igång en polisutredning där ministrar står och lovar ”att de ska jagas till världens ände” och att alla stenar ska vändas på och annat.

De kan inte vara kul att vara kriminell och vara i de skyldigas närhet i Malmö de närmsta veckorna, om polisen verkligen får alla resurser de vill ha.

Blir ju som om palmeutredningen anno 1988 ramlat ner i stan.

Kan inte vara lätt att sköta sina skumraskaffärer om varenda polis med batong står och glor på.
Citera
2019-08-29, 04:01
Medlem
iflys avatar
Varför snackar folk om en Nathali Ilic, vad har hon med saken att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in