Citat:
Ursprungligen postat av
Ken Dryden
Genombrott tycker jag nog i och med Joakim Palmkvists artikel i Homosexsvenskan.
Vi kan glömma otrohet, nedgolning av Drivhall och till och med Bröndbyrånets försvunna pengar.
Det handlar om en färsk konflikt mellan Drottningshög och palestiniern NA. Palestiniern har aldrig lämnat det kriminella. Han har aldrig haft ett hederligt arbete sedan han muckade från Hall 2015. De enda pengar han dragit in officiellt är diverse bidrag. Resten är frukterna av gammal och ny brottslighet.
Han är nu involverad i en pågående brottsutredning mot Drottningshögsligan i Helsingborg på ett sådant sätt som Palmkvist kryptiskt antyder "skulle kunna ge personer anledning att vilja röja honom ur vägen".
Först trodde jag att Drottningshögsligan anlitats av någon och sjabblat till det, men nu förstår jag att det är deras "operation" hela tiden. Drottningshög är det kanske mest IQ-befriade brottssyndikatet i svensk kriminalhistoria och det här jävla vansinnesdådet kommer snart att vara uppklarat.
De försökte mörda NA igår, men var så klumpiga, dumma i huvudet och nerknarkade klockan 10 på förmiddagen att de tappade bort honom när han hoppade över ett plank. Förbannade över sin miss bestämmer sig en av GM som knappt kunde röra sig av allt jävla knark att mörda Karolin eftersom hon dessutom skrek och ville hjälpa sin man.
Mordet på Karolin var alltså INTE planerat från början, utan skedde för att gärningsmännen (Drottningshög-style) klantade till det och en av GM tappade huvudet i frustration över att allt gått så jävla fel och mördade tjejen.
Det är nog lite tryckt stämning på sina ställen i Helsingborg, nu i kväll.
Jag ser fram emot Palmkvists uppföljning.
Om så är fallet så borde vi väl kunna förvänta oss att mannen nu lämnar över barnet till BO`s familj, för att sedan rusta för hämnd. Utan den hämnden har jag svårt att se att han någonsin rakryggad kan se sitt barn och svärfamilj i ögonen igen.
Om denna man `bett`om skotten, för att sedan springa när dom kommer och lämna sin fru och barn, vilket ledde till att kvinnan blev avrättad så är det väl ändå hans skyldighet att ta ut hämnden om det så krävs att att han måste släcka varenda Helsingborgs babbe med koppling till `Drottninghögsligan`.???
Oavsett vad han gjort Drotthögligan så var väl denna avrättning ett övertramp som aldrig går att rättfärdiga?