Citat:
Ursprungligen postat av
jattegammal
Det var exakt vart mitt första inlägg va här på fb. Exakt igår kväll. Jag skrev ett ganska långt svar till några som vägra förstå och har ingen som helst insyn mer en på en dataskärm om att hon fick skylla sig själv. Sedan att knappt se mer info mer en att folk biter sig fast i en teori som är helt utesluten samt repeterar sig gör en mer galen. Självklart ifrån media med. Det skakar inte bara vanligt folk och gängkriminella som finns runtom Malmö kan jag lova. Det är verkligen chockat för alla. Tack för att du länka för kunde inte logga in konstigt nog förut. Nu blev det näst intill lite sidan om info men ändå lite relaterat jämnfört med hennes studier i Polen. Ska hålla mig till ämnet.
Jag skrev tidigare idag att det kommer bli krig. Och så dyker det upp att t o m de som är i branschen är chockade. Så... nåt kommer hända. Det kommer bli omrörning i grytan. Som han sa i artikeln: kvinnor och barn rör man inte. Detta är männens värld till största delen - man håller närstående utanför. Men sånt fattar inte snorungar. Snorungar som borde utbilda sig och inte hålla på och leka med vapen, yra omkring bland gator de inte hittar i, springa runt som höns och ränna till fel bil osv osv. Bara tar mig för pannan.