2019-08-27, 06:04
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Haha hur kan ni klaga på köer osv, säg en release där man kunnat spela de första tio timmarna? Kanske i legion och bfa men vem fan spelade det.

Inom hur många dagar tas world first 60? Onsdagkväll/torsdag eller är det för generöst?

Om fyra dygn ungefär.
Citera
2019-08-27, 06:04
Medlem
Greenwhites avatar
Någon som har koll på hur länge servrarna kommer vara nere nu?
Citera
2019-08-27, 06:05
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenwhite
Någon som har koll på hur länge servrarna kommer vara nere nu?

En kvar spekuleras det om.
Citera
2019-08-27, 06:07
Medlem
Havenheavens avatar
Omstarten är klar, väntar bara på att de sätter på traffiken igen.
Citera
2019-08-27, 06:08
Medlem
Neroxxs avatar
Jag kom in till realm selection nu, dock är alla serverar offline.
Citera
2019-08-27, 06:10
Medlem
Havenheavens avatar
De är Uppe Nu Igen
Citera
2019-08-27, 06:11
Medlem
Havenheavens avatar
Kom in på servern igen. Allt är klart. Skynda öfr att slippa kö.
Citera
2019-08-27, 06:15
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havenheaven
Kom in på servern igen. Allt är klart. Skynda öfr att slippa kö.

Fast på loading screenen, "World server down" kommer upp efter ett tag. Slipper ju dock kö eftersom jag redan kommit förbi den.
Citera
2019-08-27, 06:15
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Fast på loading screenen, "World server down" kommer upp efter ett tag. Slipper ju dock kö eftersom jag redan kommit förbi den.

Samma problem här. Bör lösas inom kort. Huvudsaken är att du kom in på char screen.
Citera
2019-08-27, 06:31
Medlem
lustigt med folk som börjar böla för att dom hamnar i lång kö när dom försöker logga in på tolvslaget, och vissa som försöker köpa subs en timme innan launch. köper ni inte sub dagen före så får ni skylla er själva.. och kl 22 gick det helt fint att logga in utan att behöva sitta i kö.
Citera
2019-08-27, 06:33
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestroyerJORP
lustigt med folk som börjar böla för att dom hamnar i lång kö när dom försöker logga in på tolvslaget, och vissa som försöker köpa subs en timme innan launch. köper ni inte sub dagen före så får ni skylla er själva.. och kl 22 gick det helt fint att logga in utan att behöva sitta i kö.

Detta är ju väldigt vanligt vid launch, men tror dock att blizzard underskattade hur många som egentligen var intresserade av classic.
Citera
2019-08-27, 06:36
Medlem
Havenheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestroyerJORP

Jag var inloggad kl 21:30 redan och väntade i char screen. Men sedan sade muppar i tråden att man blev kickad om man varit på char screen i 30min, så planerade att logga in 23:30 och det gjorde jag. Var en halvtimme tidig mao men fick vänta 3.5h.

Dessa problem skulle blizzard ha löst med layering, skulle ju lösa alla problem, vi såg ju vad som hände där.

Innan du börjar kritisera folk sätt dig in i vad fan det handlar om först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in