Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Fanns ju betydligt känsligare vittnesmål från vittnen man hade velat dräpa före henne isåfall.
Varför ge sig på ett vittne som gav ett icke-känsligt vittnesmål, istället för att ge sig på vittnen som gav betydligt värre vittnesmål?!
Så nej - tror inte ett dugg på att det har den kopplingen.
Sonens far var yrkeskriminell. Rån i 80 miljoners-klassen med byte som "försvann". Rånkompisarna ville nu ha sin del av kakan? De visste att han hade bytet? Han vägrade?
Kriminella gäng skjuter definitivt en kvinna för att få sin del av ett 80-miljonersrån.
Detta har inget med rånet att göra, det har jag svårt att tro, pengar som försvann alla fick sin del. Försvann nån miljon, stämmer men han hade inget med det att göra, och alla vet om det som är Insatta i det, men att skjuta en kvinna finns inget äckligare och fegar, jag hoppas med hela Mitt hjärta att dom hor ungarna inte åker fast, hoppas Dom blir torterade till döds istället, såna människor ska inte leva, jag vet att dom läser här, knulla eran mammor systrar allt ni har era horungar, inte för jag kände henne men det är mot alla principer i det kriminella världen, politikens fel och amerikanska serier dom tittar på för mycket, alla dom här Smutsen är 100% somalier eller araber som gör sånt här för pengar, twii på er Sverige är På väg att gå åt helvete kasta skiten tillbaka till krigen. Om dom gillar att kriga, nej jag e inte svensk är själv utlänning,