2019-08-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gObbo
Vad du behöver är inte fitta utan att bygga karaktär genom bildning och fysiskt arbete. När du är en vuxen och säker man så kommer kvinnfolket.

Tycker man ska förbjuda den som säljer sex också med samma motivering som de har för att ha droganvändning för privatbruk kriminaliserat.

Moderna svenska kvinnor tar inte initiativ för de behöver inte män av ekonomiska eller sociala anledningar. Ta min kusin som är 35 och reser mycket i tjänsten. Hon ligger säkert med nån intressant grabb då och då, men hon har aldrig haft en fast relation vad jag vet.

Kanske i Norrlands inland att gamla mönster lever kvar, men i storstäderna så behöver ingen en fast relation utan det verkar vara roligare att vara singel och gå på krogen.

Är man då inte bekväm med kroglivet och kk livet så återstår ensamhet eller importera thailändska.

Blev det senare i mitt fall.
Citera
2019-08-24, 20:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Moderna svenska kvinnor tar inte initiativ för de behöver inte män av ekonomiska eller sociala anledningar. Ta min kusin som är 35 och reser mycket i tjänsten. Hon ligger säkert med nån intressant grabb då och då, men hon har aldrig haft en fast relation vad jag vet.

Kanske i Norrlands inland att gamla mönster lever kvar, men i storstäderna så behöver ingen en fast relation utan det verkar vara roligare att vara singel och gå på krogen.

Är man då inte bekväm med kroglivet och kk livet så återstår ensamhet eller importera thailändska.

Blev det senare i mitt fall.
Plus att ingen vettig man vill ha en manshaftig svensk henkvinna.
Citera
2019-08-24, 20:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaigeOwens
Ja i princip så har du egentligen rätt!
men för att kunna förstå måste du bortse från individen och se det här på samhällsnivå!

jag är misstänksam mot precis allt som ashkenazi judarna hittar på så jag vill veta vad som är syftet med den här pågående kampanjen mot prostitution?

jag tror att prostitution är ett av samhällets riktiga grundpelare och det går inte riktigt säga vad som händer om man förstör den. Till exempel i sverige förbjöds prostitution och vad hände? kriminalitet och våldtäkter ökade flera 100%

Det där sista påståendet får du nog underbygga om det ska kunna tas seriöst.
Citera
2019-08-24, 20:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Plus att ingen vettig man vill ha en manshaftig svensk henkvinna.

Är problemet månne att du enbart attraherar manhaftiga (mindre attraktiva) kvinnor?
Citera
2019-08-24, 20:21
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det där sista påståendet får du nog underbygga om det ska kunna tas seriöst.
Det är inte så viktigt det var bara ett exempel på vad som kan hända,
jag är mest intresserad av vad som händer när man förstör samhällsstrukturen på det här sättet
Citera
2019-08-24, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej det är inte jobbigt. Folk överlag brukar hålla sig inom sin "klass" eller grupptillhörighet. T.ex. en sjuksköterska gifter sig/blir tillsammans med en elektriker, inget konstigt i det. Beroende på inom vad hon jobbar så kan han säkerligen tjäna några tusenlappar mer beroende på hur han jobbar. Eller t.ex. en ställningsbyggare blir tillsammans med en undersköterska, han kan lätt tjäna mer än henne. Inget konstigt i det, många mansdominerade jobb med yrkesinriktade utbildningar är mer betalda än de kvinnliga diton. Väldigt logiskt. Eller en lärare med en ingenjör, en jurist med en programmerare osv.

Däremot det här med att undersköterskan helt plötsligt börjar röra sig i "överklassen", skaffar helt nya vänner, blir inbjuden till helt andra kalas, börjar tala och klä sig annorlunda och till slut blir tillsammans med en svinrik finansman med helikopter och hela kittet, är nog ovanligare. Naturligt rör hon sig inte ens i de kretsarna.

Det är till och med så, enligt mina egna fältstudier, att en överviktig blir tillsammans med en överviktig, muslimer gifter sig med muslimer, svarta med svarta, haschrökare med haschrökare osv osv.
Alla kvinnor vill gifta sig med rikare män ,snyggare osv än de 😜
Citera
2019-08-24, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Alla kvinnor vill gifta sig med rikare män ,snyggare osv än de 😜

Går inte män efter utseende?

Vad menar du med rikare? Som sagt det är inte svårt för en kvinna att "gifta sig rikare", räcker att hon jobbar som bibliotekarie och han som elektriker så kan han tjäna flera tusen mer än henne beroende på hur han jobbar.
Citera
2019-08-24, 21:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är inte så viktigt det var bara ett exempel på vad som kan hända,
jag är mest intresserad av vad som händer när man förstör samhällsstrukturen på det här sättet

Förstöra samhällsstrukturen genom att förbjuda prostitution menar du?
Citera
2019-08-24, 21:31
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Förstöra samhällsstrukturen genom att förbjuda prostitution menar du?
Ja precis du tar bort en viktig funktion och det är väldigt svårt att förutsäga konsekvenserna.

Visst jag förstår att dem hycklar och inte har nånting med verkligheten att göra det är samma vanliga ansvarslösa snack dem kör med
Citera
2019-08-24, 21:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja precis du tar bort en viktig funktion och det är väldigt svårt att förutsäga konsekvenserna.

Visst jag förstår att dem hycklar och inte har nånting med verkligheten att göra det är samma vanliga ansvarslösa snack dem kör med

Vem är "dem"?
Jag tror ju inte att prostitution var eller är avgörande för samhällsstrukturen.
Citera
2019-08-24, 21:49
Medlem
PaigeOwenss avatar
Citat:
Vem är "dem"?
Jag tror ju inte att prostitution var eller är avgörande för samhällsstrukturen.
det politiska etablissemanget alltså, de som ska genomföra den globalistiska agendan till varje pris.
jag menade att dem är nyttiga idioter, ser bara till att bli feta själva och förstår inte sin egen roll i sammanhanget. googla på Bilderberg och vilka som är med.

Om du förbjuder prostitution hur ska du kunna garantera att unga grabbar kan genomföra sin sexuella debut på ett säkert sätt till exempel, hela demografin är ju förstörd pga invandringen ser bara på hazarder och somalier som driver omkring helt planlöst, det behövs inte fler spänningar i samhället just nu.
Citera
2019-08-24, 22:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
det politiska etablissemanget alltså, de som ska genomföra den globalistiska agendan till varje pris.
jag menade att dem är nyttiga idioter, ser bara till att bli feta själva och förstår inte sin egen roll i sammanhanget. googla på Bilderberg och vilka som är med.

Om du förbjuder prostitution hur ska du kunna garantera att unga grabbar kan genomföra sin sexuella debut på ett säkert sätt till exempel, hela demografin är ju förstörd pga invandringen ser bara på hazarder och somalier som driver omkring helt planlöst, det behövs inte fler spänningar i samhället just nu.

Vadå på ett säkert sätt?
Sex är inte en mänsklig rättighet. Prostitution är väl ingenting att rekommendera till någon, förutom möjligtvis en person som är så pass annorlunda och "ful" att det är helt kört på marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in