2019-08-22, 23:26
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tejparn1
Superkul torsdags kväll att medvetet missförstå folk på Flashback. Kul.

Han menade förstås när Malmö hade Celtic i CL-kvalet för ett par år sedan.

Må så vara att han menade det, men hans inlägg visar dock inte på det. Skriver man på ett forum kan det ju vara läge att försöka skriva korrekt då.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Salorm är alltid förste hen att rycka ut för att skydda AIK. Mycket skumt då hen säger sig hålla på DIF hockey (och fotboll när de går bra för dom)

Förvirrad.

Glöm inte att AIK är Sveriges bästa och största klubb dom har ju trots allt flest gilla på Facebook.

Hahaha, jag håller även på DIF i basket, bandy, damfotboll och damhockey. Att använda ordet "hen" gör dock inte direkt smartare, bara så du vet.
Citera
2019-08-22, 23:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Nej, Salorm. Du håller inte på DIF. Jag vet inte vad du är, men DIF Fotboll är du inte.

Varenda inlägg gällande DIF FF är negativt. Dra åt helvete, eller kalla dig något annat.
Citera
2019-08-22, 23:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Nej, Salorm. Du håller inte på DIF. Jag vet inte vad du är, men DIF Fotboll är du inte.

Varenda inlägg gällande DIF FF är negativt. Dra åt helvete, eller kalla dig något annat.

Hörrö ditt lilla nasseluder, jag höll på dif medans du simmade runt i din mammas underliv.
Citera
2019-08-22, 23:41
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hörrö ditt lilla nasseluder, jag höll på dif medans du simmade runt i din mammas underliv.

Jag skriver DIF.
Citera
2019-08-22, 23:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Jag skriver DIF.

ouff där fick du mig, jag missade med versaler! Det är ju en dödssynd och måste betyda att jag får slänga alla mina DIF-attiraljer och börja hejja på bajen, kanske skaffa mig hipsterskägg också?
Citera
2019-08-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Att använda ordet "hen" gör dock inte direkt smartare, bara så du vet.

Jag förstår inte meningen, kan ju vara läge att skriva korrekt.
Citera
2019-08-23, 00:10
Medlem
Citat:

Salorm är ju en respektabel DIF skribent, tillskillnad från andra som kommer in och kastar skit i Europa tråden, som om man som Djurgårdare har någon legitimitet till det.
Citera
2019-08-23, 00:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alliaria
Jag förstår inte meningen, kan ju vara läge att skriva korrekt.

Där fick du mig!
Citera
2019-08-23, 16:25
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Matematik verkar inte vara din starka sida. Har du hört talas om Komvux?

MFF är ett kommundopat skitlag i klass med Leksands IF. Det är Stockholm som tar notan.

”Malmö sägs vara motorn för ekonomisk tillväxt i södra Sverige, men staden är i själva verket ett svart hål för statskassan. Malmö är den kommun i Sverige som tar emot störst bidrag via utjämningssystemet, drygt 5 miljarder kronor 2018. Det är mer än dubbelt så mycket som den näst mest bidragsberoende kommunen Göteborg få”
Förstår inte varför jag ska bry mig om vad Hammarbys hockeylag eller malmö i södern sysslar med. Att malmö är ett sumphål helt i klass med stockholm är allmän kunskap och att staden strösslar skattepengar över diverse meningslösa samhällsfarliga föreningar är också självklart.
Stackars Velingebor som måste betala för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Missade du lektionerna i lågstadiet? Skillnad en på Sverige (staten) och Stockholm? Stockholmarna är de som betalar mest statlig skatt, dessutom betalar kommunerna utjämningsskatt, som också tas ut av Stockholmarna.
Saken är, att vi med vår skatte försörjer statligt anställda som arbetar i stockholm. Dessa betalar sen skatt i stockholm, som ni sedan ger till malmö. De som trycker in pengar i er stad är resten av sverige. Tar vi bort alla era statliga jobb hade ni kursat snabbare än malmö utan socialbidrag. Ni producerar inget, ni tillför inget, ni kostar och belastar. Sen ska ni ha credd att vissa av era lag faktiskt inte är socialbidragstagare. Det om något måste förbjudas inom fotbollen (för att få det lite offtopic).
Citera
2019-08-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Är det inte 08or som alltid klagar på storleken på MFFs bortaföljen? Färre gnagare i Glasgow än vad det var MFFare.

Det var även vrak där. De har friendship med alla värdens grönvita lag. Det är konstigt men sant. Det blir full med grönvita töntar från bajen i returen.

MFF har inget bortafölje i Stockholm. Alla ”tillresta” skåningar som är på fotboll i huvudstaden bor här.
Citera
2019-08-23, 17:26
Medlem
Scrip7s avatar
Då var det klart nu med böter till AIK på grund av flera "fans" beteende mot Maribor. Nästan 1 miljon i böter. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Vbeo3d/beskedet-aik-straffas-av-uefa De slapp iaf att få spela inför tomma läktare.

Hoppas att de så kallade fansen blev identifierade och tvingas betala böterna.
Citera
2019-08-23, 17:51
Medlem
snurresnigels avatar
Vad fan är detta?

"Malmö FF kommer att neka inträde till hemmalagets sektioner för alla personer som genom kläder eller andra attribut visar stöd för Djurgårdens IF och i den mån det finns plats kommer vi hänvisa dem till sektionen för gästande supportrar."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in