2019-08-22, 16:05
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Kör hårt. Jag använde aldrig våg till sånt. Bara tog en matsked åt gången tills jag vart nöjd. Men de är vad jag gjorde nu behöver du ju inte göra som jag om du inte vill.

Men kör hårt
Ungefär hur mycket tror du att du tog varje dos då?
Har tagit tramadol nu, läst lite o man ska helst inte blanda för det går att krampa? Vill nog ändå vänta tills imorgon så jag får känna på ett rent kratom rus endast. Så jag återkommer imorgon med rapport om White Horn!
Citera
2019-08-22, 22:09
Medlem
VIKTIG FRÅGA.

Är det någon annan som inhandlat sitt kratom från SS och märker stor skillnad mellan beställningar.

tex om du köper 25/100 gram får du mer potent kratom än om du köper 500 gram tex.

Jag köpte 100 gram green horn och fick extrem effekt av 5 gram. 1 vecka senare handlade jag 500 gram av samma sort och fick dubbla till 10 gram inte ens då samma effekt. tacksam för svar!
Citera
2019-08-23, 13:53
Medlem
Någon som tagit tjack efter/med kratom?
Eftersom det är väldigt milt borde det inte vara något problem, eller?
Citera
2019-08-23, 17:03
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
VIKTIG FRÅGA.

Är det någon annan som inhandlat sitt kratom från SS och märker stor skillnad mellan beställningar.

tex om du köper 25/100 gram får du mer potent kratom än om du köper 500 gram tex.

Jag köpte 100 gram green horn och fick extrem effekt av 5 gram. 1 vecka senare handlade jag 500 gram av samma sort och fick dubbla till 10 gram inte ens då samma effekt. tacksam för svar!

Har upplevt liknande jag också. Mina teorier är att dem antigen ger ett "smakprov" på en bättre batch och sen när man väl köper större mängd får man sämre. Eller att man helt enkelt blir tolerant mot just den strainen snabbt.
Kanske kan vara så att dem har en del färska strains och en del som är äldre(mindre potenta) och dem skiftar mellan dem beroende på beställning.
Bara lite spekulationer självklart.
Citera
2019-08-23, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoda23456
Någon som tagit tjack efter/med kratom?
Eftersom det är väldigt milt borde det inte vara något problem, eller?

Jag har tidigare tagit DMAA runt 2h innan jag intog RMD, märkte inte av något som kändes farligt. Det enda jag märkte var att jag inte fick den sederande effekten jag var ute efter.
Vet inte hur det är med tjack dock.. men DMAA sägs ju vara ganska likt tjack.
Citera
2019-08-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Jag har tidigare tagit DMAA runt 2h innan jag intog RMD, märkte inte av något som kändes farligt. Det enda jag märkte var att jag inte fick den sederande effekten jag var ute efter.
Vet inte hur det är med tjack dock.. men DMAA sägs ju vara ganska likt tjack.
Nej dmaa är mer som efedrin.
Citera
2019-08-24, 03:10
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Nu har mitt kratom landat! Men nu undrar jag, vad är det enklaste sättet att inta det? Har inte smakat på det än men vad jag har läst så ska det smaka SKIT.
Vet inte vilket jag ska börja med, white horn eller green maeng da. Blir nog att pröva lite av båda!

Tycker att det första glaset smakar värst, sedan tycker jag inte att det smakar så mycket.
Citera
2019-08-24, 11:38
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Tycker att det första glaset smakar värst, sedan tycker jag inte att det smakar så mycket.
Prövade igår, och fyfan va det smakade illa!! Men fick i mig det till slut..
Tog nyss 5g White Horn, får se hur den strainen är. Tog grön Maeng Da igår. Kommer även ta lite gabapentin idag också, det boostar ju lite också! Kommer säkerligen fylla på med antingen White Horn eller Maeng Da om någon timme.
Senast redigerad av scheelino 2019-08-24 kl. 12:06.
Citera
2019-08-24, 13:00
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Ta på en matsked och sen i munnen och sedan sväljer du med vatten eller saft.
Börja med White horn och recensera/skriv här hur den är. Vore uppskattat då jag vill veta hur den är. Neråt eller uppåt
Hej förlåt, hade helt glömt bort att jag skulle rapportera hur white horn var! Den är ganska stimulerande, känner mig piggare och gladare, mer motivation skulle man kunna säga. White Horn skulle jag nog ta om jag va trött o måste pigga upp mig, men den funkade helt okej mot ångest också.
Men gillade grön Maeng Da mera.
Senast redigerad av scheelino 2019-08-24 kl. 13:08.
Citera
2019-08-24, 13:49
Medlem
who-s avatar
Citat:
Hej förlåt, hade helt glömt bort att jag skulle rapportera hur white horn var! Den är ganska stimulerande, känner mig piggare och gladare, mer motivation skulle man kunna säga. White Horn skulle jag nog ta om jag va trött o måste pigga upp mig, men den funkade helt okej mot ångest också.
Men gillade grön Maeng Da mera.

Okej nice tack för rapporten
På vilket sätt tyckte du mer om gran maeng da?
Citera
2019-08-24, 13:56
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Okej nice tack för rapporten
På vilket sätt tyckte du mer om gran maeng da?
Tyckte om grön maeng da mera för den va mer "kroppslig" om du förstår va ja menar, och den funkade bättre mot ångest/depression, gav mig faktiskt mer motivation än white horn, samt skönare "rus". White horn skulle jag bara föredra om jag va trött o behövde bli pigg.
Citera
2019-08-24, 13:59
Medlem
who-s avatar
Citat:
Tyckte om grön maeng da mera för den va mer "kroppslig" om du förstår va ja menar, och den funkade bättre mot ångest/depression, gav mig faktiskt mer motivation än white horn, samt skönare "rus". White horn skulle jag bara föredra om jag va trött o behövde bli pigg.

Okej yes jag förstår hur du menar. Har själv testat grön maeng da förr.
Låter ju härligt att de funkar så bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in