2019-08-23, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Lever du fortfarande i förnekelse och låtsas som flyktingar inte är långt mer brottsbenägna än svenskar och norrmän?

Skulle känna mig betydligt mer rädd över att möta högerextremister på stan jämfört med en och annan krigshärjad flykting.
Citera
2019-08-23, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Skulle känna mig betydligt mer rädd över att möta högerextremister på stan jämfört med en och annan krigshärjad flykting.

Vilka begår flest brott menar du?
Citera
2019-08-23, 10:44
Medlem
Citat:
Är du säker på det, tillåt mig starkt tvivla, hur många generationer har du tittat bakåt?

Alla främlingsfientliga SDare skulle lära sig j-vligt mycket om livet ifall de börjar släktforska, den saken är klar.
Skandinaviska halvön har en av världens mest genuina och oblandade befolkningar så stå inte där som någon löjlig propaganaknäppis och påstå något annat. Har hjälpt andra att släktforska och det du mest hittar baköver är strävsamma torpare. De omkring 1200 valloner som kom till Sverige hade inte potensen att fylla landet med utlänningar och de flesta åkte tillbaka till Belgien när lancastersmidet slog ut vallonsmidet och ryske tsaren brände och vandaliserade en hel del smedjor vid kusten.
Tror de flesta SD:are är stolta över sitt svenska arv när de tittar i kyrkböckerna.

Varför måste du komma med osanningar producerade indoktrinerade tonårstjejer, väx upp, bli gubbe och tag saken som den är även om den genetiskt mycket homogena svenska befolkningen retar upp dig.
Gack och titta på utlänningarnas vackra danser, vackra klädedräkter och smaka på deras exotiska maträtter så blir du på bättre humör.
Citera
2019-08-23, 10:46
Medlem
Citat:
Min mamma har släktforskat men jag är oklar över varför det skulle göra att jag börjar gilla bilbränder, våldtäkter, skjutningar, sprängningar osv mer pga detta, kan du utveckla?

Sorry, jag stör mig på folk som utropar sig som etniska när de oftast har noll koll.

Har du blåa ögon och slätkammat blont hår också?

Ännu mera komiskt blir allt rassnack om den ariska rasen när det ju faktiskt är afrikanerna och afroamerikanerna som är totalt överlägsna rent fysiskt. Bland djuren är det de fysiskt starkaste som klarar sig bäst men inte ännu bland människorna...
Senast redigerad av mastodon111 2019-08-23 kl. 10:52.
Citera
2019-08-23, 10:48
Medlem
Citat:
Sorry, jag stör mig på folk som utropar sig som etniska när de oftast har noll koll.

Har du blåa ögon och slätkammat blont hår också?

Vad har det att göra med det jag skrev, du verkar vara förvirrad, har du inget att säga i sak?
Citera
2019-08-23, 11:56
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Moderater vill inte ha politik, idéer eller ledarskap. De vill ha slätstrukna företrädare i kostym som för sig på ett sätt som den moderata väljaren kan identifiera sig med. Så ytlig är den genomsnittliga moderaten tyvärr.
Citera
2019-08-23, 12:20
Medlem
Citat:
Lever du fortfarande i förnekelse och låtsas som flyktingar inte är långt mer brottsbenägna än svenskar och norrmän?
Hur många flyktingar i Norge har begått liknande illdåd som norrmannen Breivik?
Citera
2019-08-23, 12:28
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Balis åsikter skiter jag i.
Moderaterna har alltid stått för stabilitet i svensk politik. Jag själv är yttersta vänster men har respekt för gamla stammens moderater. Trots olika uppfattning har vi alltid respekterat varandra. Den tiden börjar glida iväg, tyvärr.
Eftersom du inte svarade på min fråga så antar jag att den ”gamla stammens moderater” som du som vänsterextrem känner dig komfortabel med i själva verket är mesig hanrejhöger som ej bjuder på motstånd till pågående destruktion av den västerländska civilisationen. Det är klart att du vill tysta Bali då.
Citera
2019-08-23, 12:41
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Det gör du helt fel i. Detta ser alla med enkelhet som läser facit. Gå till Tingsrätten och läs namnen förekommande i våldsbrottmål och sexualbrott och sen funderar du på hur stor del av befolkningen de är. Sen slår du upp order ”överrepresentation” i SAOL.
Citera
2019-08-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Hur många flyktingar i Norge har begått liknande illdåd som norrmannen Breivik?

Jag vet inte hur det är med dig men jag bor i Sverige och är mest intresserad av situationen i Sverige. Norge tar förövrigt knappt emot flyktingar.

I Sverige borde svenskar begå runt 10 ggr fler brott än invandrarna eftersom vi är många fler men i praktiken är det tvärtom. Alltså en fullkomligt extrem överrepresentation av flyktingars brottslighet och vissa grupper är långt värre än andra. Tex. afghanerna, varför tar vi hit dem när de inte ens har flyktingskäl, fullkomligt hål i huvudet.

Däremot skulle jag inte bli förvånad om en del svenskar får nog förr eller senare och börjar begå terrorhandlingar. Spänningarna mellan grupper ökar hela tiden så detta är en krutdurk som exploderar och du är direkt ansvarig för det.
Citera
2019-08-23, 13:12
Medlem
Håller med dig absolut i nästan alltd du skriver, MEN att han stöder P. Erdogan och att han stödde "motsatta" sidan av alassad ser jag och många andra INTE som något dåligt eller negativt. Snarare tvärtom. Men på alla övriga punkter sitter vi på samma båt!

Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Om föredettingen och bilderbergaren Carl Bildt hade haft vett att hålla käften hade det inte hänt.

Hanif Bali säger bara det alla vettiga människor tänker. Carl Bildt har haft fel i nästan allt.

Carl Bildt:
* hatad på Balkan
* har noll koll på Ryssland
* stöder Erdogan
* stödde de "moderata rebellerna" i Syrien
* fjäskar för iranska mullor
* gör konstant bort sig när han kommenterar Trumps tweetar
Citera
2019-08-23, 13:36
Medlem
Bra skrivet, det är många som stör sig på honom, och hur ointelligent han är och alltid varit.

Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Inte så mycket att elaborera om. Hanif är M's egna lilla Huskurd som länge varit den som av M's ledning fått carte blanche att vara öppet rasistisk och hatisk försvarar man honom så försvarar man en direkt sjuk agenda och en direkt sjuk person, det förstår väl alla utom hans ofta lika psykiskt sjuka fanboys att någon som beter sig som Hanif inte kan må bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in