2019-08-21, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
I sann demokratisk anda fick iraniern sparken. Bye Bye och vinkevink säger vi till honom.
Ni skapade ännu en bidragsblatte. Bra jobbat.
Citera
2019-08-21, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
Om kollegan är en idiot, vad ska man kalla en sådan om inte just idiot? Problemet med Sverige är att ingen vågar säga ifrån, utan hellre knyter näven i byxfickan utan att få något uträttat. Fjollifieringen av ett stolt folk gick verkligen rasande snabbt.

Instämmer.

Men i landet mellanmjölk ska man tydligen knyta näven i fickan och skriva något diplomatiskt.
Vara "diplomat" som Wallström mot mördardiktaturen Iran.
Citera
2019-08-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
DET räcker inte som förklaring. Det han gör är att förnedra Callle som lite kille. Och det av en som kunde vara hans son. STUPIDITY!
Det är nästan så att jag personkryssar på Hanif när jag får tillfälle. Make till att vara spot on
Citera
2019-08-21, 23:29
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ni skapade ännu en bidragsblatte. Bra jobbat.

Tror du verkligen att han kommer att få svårt att få ett jobb?
Citera
2019-08-21, 23:30
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Haha! Kan du inte ens ge ett enda exempel på Bildts enligt dig briljanta analyser?
Jajamensan. Många.
Tar bara ett ex.

Inför frågan om om hur man skulle förhålla sig krisen i Libyen 2011. HUR man skulle invadera etc. Skrev Calle: DET är det mindre problemet. Problemet är vad som kommer att hända i Libyen efter att Khadaffi regimen fallit. Inbörderskrig, stammotsättningar. Befarade han.

Han såg detta också när det gällde den sk arabiska våren i andra länder också.
Han är vuxen. Är du och Hanif det? Nej!
Citera
2019-08-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Nyckelord: Allmänhetens förtroende.

Rapporteras regelbundet (som jag kan leta upp om det känns viktigt) om bottennivåer för amerikaners förtroende för Trump, både relativt hans tidigare siffror men framför allt relativt andra närtida presidenter.

I Sverige har jag sett siffror på 10-17 % förtroende, och ja, med undantag av Ryssland och Israel så är det en väldigt tydlig trend internationellt.

Uppmärksamhet: Ja. Tillit: Nej. Det bör Hanif Bali fundera över, vilka prioriteringar han väljer i sin approach till väljarna. Går man så snabbt från upprördhet till Twitter utan något filter däremellan för eftertanke, research/fakta och hur man formulerar sig så blir det ofta problem.

Fel.

Folk uppskattar en person som talar ur skägget. Som rakryggat och ärligt säger sanningen!

Därför tycker jag att Hanifs fel och misstag är att nu kryper till korset. DET av något går inte hem hos väljarna.
Citera
2019-08-21, 23:32
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Alla vänsternissar tycker såklart detta är så hemskt.
Deras agenda är att få bort Hanif Bali från makten och Twitter för att kunna gå tillbaka till politisk korrekthet och att återuppbygga åsiktskorridoren. Kommer inte hända.

Varför inte? Han fick ut det han ville säga om Carl Bildt. Är bara att säga förlåt för de hårda orden och sedan fortsätta twittra medan alla gråter.

Med Hanif retorik så skulle han aldrig få kommit hit till Sverige, så varför inte föregå med gott exempel och helt enkelt åka tillbaks till Iran ?

För inte fan ska väl andra få samma möjligheter som han själv ?
Citera
2019-08-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Då har du inte läst på särskilt mycket.
Jo då och jag liksom väldigt många andra kommer ihåg när Bildt i princip välte Sverige ekonomiskt ett flertal gånger genom extrem inkompetens.
Citera
2019-08-21, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tror du verkligen att han kommer att få svårt att få ett jobb?
Nej, knappast. Till skillnad från resten av politikerskräpet som attackerar honom vet jag att Hanif landar på fötterna oavsett vad som sker. Det var inte menat att du skulle ta ”bidragsblatte” på allvar, men man lär sig tydligen något nytt varje dag.
Citera
2019-08-21, 23:35
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Jaha. Jag som trodde han va’ svenne asså. Vilka skruvade tider vi lever i. Rasisten försvarar svartskallen medan kommunisten slickar röven på Bildt av alla jävlar... Nu går jag och lägger mig.

Gör så, det har troligen varit en alldeles för tuff dag för dig, och hale bale ligger Halif brevé ??
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Tar bara ett ex.

Inför frågan om om hur man skulle förhålla sig krisen i Libyen 2011. HUR man skulle invadera etc. Skrev Calle: DET är det mindre problemet. Problemet är vad som kommer att hända i Libyen efter att Khadaffi regimen fallit. Inbörderskrig, stammotsättningar. Befarade han.
Den "analysen" var Bildt nog sist på bollen med så tyvärr ingen merit för honom eller dig.
Senast redigerad av Nibiru2011 2019-08-21 kl. 23:37.
Citera
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Med Hanif retorik så skulle han aldrig få kommit hit till Sverige, så varför inte föregå med gott exempel och helt enkelt åka tillbaks till Iran ?

För inte fan ska väl andra få samma möjligheter som han själv ?

Världens sämsta argument. Bara för att man släpper in en invandrare behöver man inte släppa in alla invandrare på hela jordklotet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in