2019-08-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Då du skrev samma som Chokladvanilj så kan du läsa mitt svar till Chokladvanilj och ta till dig av vad jag skrev. Idioter allihopa är ni. Ett exempel på fientlighet vill du ha? Ja vi har ju alla hört när Jewels skriker åt Oliver att han förstört deras liv och att Jewels hoppades att Oliver ska lida resten av sitt liv. Om det inte räcker för dig så blir jag orolig för ditt mentala tillstånd.

Så att alla föräldrar som får ett raseriutbrott på sina ungar har en psykos??
Citera
2019-08-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Anklagar alla föräldrar sina barn för att ha förstört deras liv under raseriutbrott, eller hur tänkte du nu?
Citera
2019-08-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Nu skiter jag i psykos biten, men tror du att det är vanligt att skrika sånna saker till sina ungar? Får du sånna raseriutbrott så du går över gränsen är det fel på dig. Det är inte normalt. Som förälder har man en spärr.
Citera
2019-08-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candy14
PRECIS! Jag tycker att du resonerar bra.
Ni som försvarar Jewels, hur kan ni helt ärligt tycka att hon är en bra mamma till Oliver? Istället för att ta tag i sina psykiska problem så har hon alltid lagt över det på Oliver och påverkat honom negativt. Det är fruktansvärt om hennes liv har varit jobbigt från start, jag lider med henne. Men när hon födde Oliver så hade hon en chans att skapa en trygg och säker tillvaro till sin son, men istället så blir hon bara värre och värre. Jag hoppas att Oliver orkar gå till skolan, skaffa nya och friska relationer så han förstår att han är värd bättre och att han har sitt liv i sina händer.

De här inne som sitter och försvarar henne har själva samma diagnos. Gissningsvis försvarar de diagnosen. Psykfall hela bunten.
Citera
2019-08-19, 21:30
Medlem
Fast ni som skriver om psykos har inte mycket att komma med. Den här händelsen när hon skrek (som givetvis inte är okej någonstans) var för kanske två år sedan. Visst ni kan säga att hon hade psykos då med, men nu snackar vi om nutid. Tyckte ni hon var psykotisk i den där Rix FM-videon med eller?
Citera
2019-08-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
De här inne som sitter och försvarar henne har själva samma diagnos. Gissningsvis försvarar de diagnosen. Psykfall hela bunten.

Bara att du skriver sånt där visar på hur jävla okunnig du är om saker du försöker uttala dig om.
Citera
2019-08-19, 21:43
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fast ni som skriver om psykos har inte mycket att komma med. Den här händelsen när hon skrek (som givetvis inte är okej någonstans) var för kanske två år sedan. Visst ni kan säga att hon hade psykos då med, men nu snackar vi om nutid. Tyckte ni hon var psykotisk i den där Rix FM-videon med eller?

Typiskt, när du fått bevisen du efterfrågat så fungerar de givetvis inte. Jewels har själv sagt att hon har bla hallucinationer. Hon har även sagt att hon har andra symptom på just psykos. Dessa symptom korrelerar även med hennes beteende. Du skriver till folk här att de inte har någon kunskap alls om ämnet, men du lyckas aldrig motbevisa någon. Det är ganska tydligt att det är du som inte har någon kunskap här.
Citera
2019-08-19, 21:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Nu är Hatman-videon och Ikea katalogen borta.
Försvarar inte Jewels i allt men nu tycker jag ni överdriver.
Citera
2019-08-19, 22:09
Medlem
Citat:
Typiskt, när du fått bevisen du efterfrågat så fungerar de givetvis inte. Jewels har själv sagt att hon har bla hallucinationer. Hon har även sagt att hon har andra symptom på just psykos. Dessa symptom korrelerar även med hennes beteende. Du skriver till folk här att de inte har någon kunskap alls om ämnet, men du lyckas aldrig motbevisa någon. Det är ganska tydligt att det är du som inte har någon kunskap här.

Du är säkert psykiater själv så du kan ju hjälpa Jewels, eller vad det nu är du vill med detta.
Citera
2019-08-19, 22:10
Medlem
Citat:

När har J sagt att hon har hallisar? Det är väl O som har sagt att han haft problem med röster och vanföreställningar och att han haft psykoser. Hittar inte videon längre men den hette typ min psykiska ohälsa. The hat man och IKEA videon var sjukt märkliga, men jag vette fan ifall det är nog att gå på för att kunna säga att hon har just specifikt en psykos, hon kändes manisk snarare, men jag kan inte diagnostisera någon. Problem har hon ju oavsett och det tror jag alla här håller med om. Förhoppningsvis så gör klippen att myndigheterna får sig en spark i backen så att J får hjälp, folk hade börjat orosanmäla till soc vad jag fattat det som.
Citera
2019-08-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
När har J sagt att hon har hallisar? Det är väl O som har sagt att han haft problem med röster och vanföreställningar och att han haft psykoser. Hittar inte videon längre men den hette typ min psykiska ohälsa. The hat man och IKEA videon var sjukt märkliga, men jag vette fan ifall det är nog att gå på för att kunna säga att hon har just specifikt en psykos, hon kändes manisk snarare, men jag kan inte diagnostisera någon. Problem har hon ju oavsett och det tror jag alla här håller med om. Förhoppningsvis så gör klippen att myndigheterna får sig en spark i backen så att J får hjälp, folk hade börjat orosanmäla till soc vad jag fattat det som.

Jewels skrev bokstavligen på sin instagram för 2 dagar sen att hon har hallucinationer (och fler tecken på psykos), dock skyller hon som vanligt på den dåliga luften:

Citat:
Pollution affects some people more than you might think.

Loss of sensation in the skin.
Stomach cramps.
Hallucinations.
Slurred speech.

Exploding headache.
Inability to think straight.
Heart palpitations.
Nausea.

Citera
2019-08-19, 22:57
Medlem
54NDR0s avatar
https://teespring.com/stores/jit-happens-merchandise

Här kan ni köpa extremt dyr "merch" som t.ex. ett kollage för 250 kr som tar ca två minuter att göra i paint. Även "Trans Pride" tröjor även fast det inte är deras merch på något sätt? Ganska uppenbart att Jewels bara försöker tjäna pengar på alla sätt som går, förutom just det bästa sättet. Att skaffa ett jobb. Råder alla som är intresserade av Trans Pride-kläder att köpa på annat ställe då det finns betydligt billigare. Att sätta såna extrema överpriser när man tydligen är jättefattig är inte det smartaste draget direkt. Att visa sån girighet hjälper inte heller riktigt när man lever på att tigga donationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in