Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Det är bara att titta på hennes senaste videor om hat-man, IKEA-katalogen osv. Om du inte kan förstå hur hennes beteende uppenbart korrelerar med psykos efter listan på symtom du fick så borde du helt ärligt bara vara tyst. Du har bevisat att du inte kan någonting alls om ämnet och du försöker bara försvara Jewels hela tiden. Riktigt patetiskt!
Sedan, som om det inte vore uppenbart nog, så har Jewels även sagt själv att hon har hallucinationer.
PRECIS! Jag tycker att du resonerar bra.
Ni som försvarar Jewels, hur kan ni helt ärligt tycka att hon är en bra mamma till Oliver? Istället för att ta tag i sina psykiska problem så har hon alltid lagt över det på Oliver och påverkat honom negativt. Det är fruktansvärt om hennes liv har varit jobbigt från start, jag lider med henne. Men när hon födde Oliver så hade hon en chans att skapa en trygg och säker tillvaro till sin son, men istället så blir hon bara värre och värre. Jag hoppas att Oliver orkar gå till skolan, skaffa nya och friska relationer så han förstår att han är värd bättre och att han har sitt liv i sina händer.