Citat:
Ursprungligen postat av
54NDR0
Typiskt, när du fått bevisen du efterfrågat så fungerar de givetvis inte. Jewels har själv sagt att hon har bla hallucinationer. Hon har även sagt att hon har andra symptom på just psykos. Dessa symptom korrelerar även med hennes beteende. Du skriver till folk här att de inte har någon kunskap alls om ämnet, men du lyckas aldrig motbevisa någon. Det är ganska tydligt att det är du som inte har någon kunskap här.
När har J sagt att hon har hallisar? Det är väl O som har sagt att han haft problem med röster och vanföreställningar och att han haft psykoser. Hittar inte videon längre men den hette typ min psykiska ohälsa. The hat man och IKEA videon var sjukt märkliga, men jag vette fan ifall det är nog att gå på för att kunna säga att hon har just specifikt en psykos, hon kändes manisk snarare, men jag kan inte diagnostisera någon. Problem har hon ju oavsett och det tror jag alla här håller med om. Förhoppningsvis så gör klippen att myndigheterna får sig en spark i backen så att J får hjälp, folk hade börjat orosanmäla till soc vad jag fattat det som.