2019-08-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Hej alla kuknördar!

En fråga om omkrets här!

Om en kuk har 14 cm i omkrets runt skaftet men 15,5 cm vid roten. Kan man då säga att den är 15,5 cm eller ska man mäta på fler ställen och dividera summan med antalet gånger man mätt?

Det beror lite på, är den väldigt lång kommer aldrig roten in och då gör den ju ingen nytta
Men rent generellt så är det väl den mest utnyttjade omkretsen som räknas.
Men man kan ändå säga hur stor den är som mest, är också helt ok. Kan vara så att det är en nackdel att ge den högre siffran till många tjejer som är känsliga för tjockleken. "Jaha då blir det inget analsex med dig"
Citera
2019-08-11, 15:04
Medlem
Mardolls avatar
Jag kännner flera killar/ex som påstått sig ha 14-16 cm i omkrets. Absolut har deras kukar varit ganska grova, men när jag för skojs skulle mätade en hårsprayflaska som är 4,5cm i diameter (=14,13 i omkrets) så inser jag att deras kukar inte ens i närheten kan vara lika grova. Jag når inte runt med tummen och pekfingret. Har aldrig träffat en sådan kuk. Vet inte hur killar mäter omkrets egentligen.
Citera
2019-08-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Jag kännner flera killar/ex som påstått sig ha 14-16 cm i omkrets. Absolut har deras kukar varit ganska grova, men när jag för skojs skulle mätade en hårsprayflaska som är 4,5cm i diameter (=14,13 i omkrets) så inser jag att deras kukar inte ens i närheten kan vara lika grova. Jag når inte runt med tummen och pekfingret. Har aldrig träffat en sådan kuk. Vet inte hur killar mäter omkrets egentligen.

Man mäter ju såklart runt om med måttband tex, troligen där den ser grövst ut om det skiljer utmed skaftet.
En kuk även om den är ganska hård när du håller i den är ju ändå flexibel och mjuk jämfört med en sprayflaska som är helt stum. Så en kuk som mäter 14 runt, känns nog inte riktigt lika stor ändå som ett stumt objekt som en flaska. Man kan inte gå efter bredden, eftersom kukar inte är helt cylindriska. Jag blir över 17 om man gick efter bredden men är istället 16 när man mäter runt.
Citera
2019-08-19, 12:51
Medlem
Jag besitter en längd på omkring 13,5 cm, dvs strax under snittet i Sverige (och strax över snittet i tex Storbritannien enligt någon studie). Rent fortplantningsmässigt är den med andra ord fullt normal. De tjejer jag träffat har varken sagt bu eller bä om storleken men tyckt att den ser "fin" ut rent formmässigt. På sistone har jag dock drabbats av en slags försenad penisnoja. Den kom alltså nu, inte under tonåren. Läser mer och mer om hur kvinnor föredrar stora, hur medel nästan anses vara avvikande osv. Eftersom jag inte är den som ligger runt har jag inga större erfarenheter av att få min längd bedömd (kanske rentav bli ratad), men jag tänker att jag kanske ändå borde vara beredd på sådant sen när jag beger mig ut på marknaden. Min idealtjej är mer romantiker än sexgudinna och kanske inte bryr sig så mycket, men man vet aldrig vilka man träffar längs vägen.

Hur har det gått för er andra som ligger runt medel? Blir ni ofta ratade? Bryr sig tjejerna?
Citera
2019-08-19, 13:24
Medlem
zoump187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Jag besitter en längd på omkring 13,5 cm, dvs strax under snittet i Sverige (och strax över snittet i tex Storbritannien enligt någon studie). Rent fortplantningsmässigt är den med andra ord fullt normal. De tjejer jag träffat har varken sagt bu eller bä om storleken men tyckt att den ser "fin" ut rent formmässigt. På sistone har jag dock drabbats av en slags försenad penisnoja. Den kom alltså nu, inte under tonåren. Läser mer och mer om hur kvinnor föredrar stora, hur medel nästan anses vara avvikande osv. Eftersom jag inte är den som ligger runt har jag inga större erfarenheter av att få min längd bedömd (kanske rentav bli ratad), men jag tänker att jag kanske ändå borde vara beredd på sådant sen när jag beger mig ut på marknaden. Min idealtjej är mer romantiker än sexgudinna och kanske inte bryr sig så mycket, men man vet aldrig vilka man träffar längs vägen.

Hur har det gått för er andra som ligger runt medel? Blir ni ofta ratade? Bryr sig tjejerna?

Du och jag är i exakt samma storlek "highfive?". Som du säger, de tjejer du träffar har varken sagt bu eller bä. För majoriteten av tjejerna bryr sig inte (som är normalt funtade). Jag har aldrig haft något problem men min snorre . Tänk inte på din snorre så mycket. Jag gjorde det förut med tills att jag märkte att det var min personlighet det var fel på, inte snoppen.

Vet inte om du blir nöjd av de svaren, men finns i PM om du vill tjöta vidare =)
Citera
2019-08-21, 00:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onanistjavisst

Har du 14 lång o 14 grov när du är slak så är du ju definitivt en sån man ser i duschen som får en själv att tycka man är liten. Då är ju din slaka penis större än vad medel är för en erigerad penis.
Försöker du säga att
14 gånger 14 eriigerad skulle vara större än medel?

Jag är ganska missnöjd med min längd, jag överväger edging nöje om jag får dötid över, 15 - 14 är ju ett
exempel på där 1 cm kan göra mycket har jag bestämt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-21 kl. 00:09.
Citera
2019-08-23, 11:50
Medlem
Kanske låter larvigt men tycker det är lite kul jämföra både storlek och form med andra. Även kunna säga ärligt vad man tycker. Har ju ghittat en del med samma intresse. Några som vill här?
Citera
2019-08-23, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destra
Dålig rubrik som lätt kan misstydas. Gör om, gör rätt!

EDIT: Min kuk räcker för övrigt ända ner till golvet (när jag ligger på magen mot golvet, alltså...)

Jag har lika lång kuk som en normal kattsvans, om man mäter från rövhålet som på katten.
Citera
2019-08-28, 09:49
Medlem
HK1997s avatar
Vet att många killar avrundar uppåt sin snoppstorlek men kan ärligt säga att jag är 13,5 cm i hårt tillstånd mätt från roten och 11 cm i omkrets mätt från bredaste punkten. Runkade inte på flera månader och när jag väl gjorde det lyckades jag spruta mitt ansikte och på mina glasögon med mig nedsittande så dom immade igen.

Slår vad om att inga tjejer skulle förvänta sig ett sådant enormt sprut från en så liten snopp.
Citera
2019-08-29, 13:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu frågar jag igen är, 14 gånger 14 erigerad större än medel?

P.S jag känner mä tveksam till att Marc Wallice HIV-stång ska kunna
vara 21 cm lång? vad tror ni?

Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
Vet att många killar avrundar uppåt sin snoppstorlek men kan ärligt säga att jag är 13,5 cm i hårt tillstånd mätt från roten och 11 cm i omkrets mätt från bredaste punkten. Runkade inte på flera månader och när jag väl gjorde det lyckades jag spruta mitt ansikte och på mina glasögon med mig nedsittande så dom immade igen.

Slår vad om att inga tjejer skulle förvänta sig ett sådant enormt sprut från en så liten snopp.
Kompenserar det för storleken enligt tjejerna då tror du ?

Några planer på stretch träning?

Om jag tittar på min egen pirk, så tror jag på stretch-potential med tanke på att
det är mycket förhud över!...varav jag skulle misstänka att för sådana personer har penis invandrat
vid tidig ålder, och att det måste gå att få till en återvandring
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-29 kl. 13:32.
Citera
2019-08-29, 15:30
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu frågar jag igen är, 14 gånger 14 erigerad större än medel?

P.S jag känner mä tveksam till att Marc Wallice HIV-stång ska kunna
vara 21 cm lång? vad tror ni?

Kompenserar det för storleken enligt tjejerna då tror du ?

Några planer på stretch träning?

Om jag tittar på min egen pirk, så tror jag på stretch-potential med tanke på att
det är mycket förhud över!...varav jag skulle misstänka att för sådana personer har penis invandrat
vid tidig ålder, och att det måste gå att få till en återvandring

14x14 tror jag är genomsnitt. Olika studier har olika resultat men det ligger inom standardavvikelsen för genomsnitt. Dessutom större än mig om du räknar från roten.

Jag tror att det kompenserar för storleken fast sist jag någonsin pratade med en tjej IRL var på dagis. Att få knulla lär inte vara aktuellt.
Citera
2019-08-29, 15:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
14x14 tror jag är genomsnitt. Olika studier har olika resultat men det ligger inom standardavvikelsen för genomsnitt. Dessutom större än mig om du räknar från roten.

Jag tror att det kompenserar för storleken fast sist jag någonsin pratade med en tjej IRL var på dagis. Att få knulla lär inte vara aktuellt.
Det är ju roligt att räkna med roten när man räknar ut storlek

Så du menar att bredden kompenserar för längden som är 1 cm under medel, och efter dessa
avdrag och tillägg hamnar jag ändå bara på medel, det är möjligt....men jag behöver fler bud än ifrån någon som är part i målet som du förstår

Nej jag tror inte heller att jag kommer jöka inom dom närmsta 100 åren men det är ändå roligt att fantisera i den här tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in