2019-08-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onanistjavisst
Ja, jag är medveten om att storleken kan uppfattas mindre ur ens eget perspektiv. Det glömde jag nämna.
Har för mig att längden på en slak medel penis ligger på mellan 8-10 cm? Vilket ju faktiskt är ganska litet.

Har du 14 lång o 14 grov när du är slak så är du ju definitivt en sån man ser i duschen som får en själv att tycka man är liten. Då är ju din slaka penis större än vad medel är för en erigerad penis. Känns lite otroligt att den är 14 cm i omkrets slak? Säger inte att du ljuger, men det är lååångt ifrån normalt. Hur stor är din penis erigerad?

Att ”hänga vikter” och ”stretcha kuken” ställer jag mig oerhört tveksam till att det skulle fungera. Då allt egentligen handlar om blodtillförseln till penisen.

Ja det är mitt "normalslak" men sen kan det variera ännu mer både upp och ner, i vissa lägen i tex badhus med relativt kallt vatten kan den bli mindre.
Nä till slut fattade jag också att det inte var normalt när kondomer inte funkade. Hård är den ca 16 runt.

Ja det gör egentligen inte penis större, men den kan nog see större ut slak som han efterfrågade. Minst går det att stretcha huden vilket kan få illusionen om en längre penis. Nu kommer jag på att han skrev att han var omskuren så har han ingen hud kvar så går det ju inte.
Citera
2019-08-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Du har rätt.

Du tror inte att det är bättre att försöka acceptera dig som du är?

Hur gammal är du?
Citera
2019-08-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Ja det är mitt "normalslak" men sen kan det variera ännu mer både upp och ner, i vissa lägen i tex badhus med relativt kallt vatten kan den bli mindre.
Nä till slut fattade jag också att det inte var normalt när kondomer inte funkade. Hård är den ca 16 runt.

Ja det gör egentligen inte penis större, men den kan nog see större ut slak som han efterfrågade. Minst går det att stretcha huden vilket kan få illusionen om en längre penis. Nu kommer jag på att han skrev att han var omskuren så har han ingen hud kvar så går det ju inte.

Där ser man! Grattis, antar jag? Till en estetisk slak penis!

Låter ju kanske inte superbra för den stackars huden stretchas hit o dit. Förstår verkligen inte varför man ska krångla istället för att bara acceptera sig själv som man är. Förstår att det är lättare sagt än gjort om man lider av komplex, men vafan, nån slags gräns måste det väl ändå finnas?
Citera
2019-08-08, 20:01
Medlem
Citat:
Där ser man! Grattis, antar jag? Till en estetisk slak penis!

Låter ju kanske inte superbra för den stackars huden stretchas hit o dit. Förstår verkligen inte varför man ska krångla istället för att bara acceptera sig själv som man är. Förstår att det är lättare sagt än gjort om man lider av komplex, men vafan, nån slags gräns måste det väl ändå finnas?

Haha, aldrig tyckt den är estetisk slak, däremot hård. Men helt klart är ca 12-14 en bättre omkrets, både när det gäller tjejer och kondomer.

Nä det är väl inget normalt att göra egentligen. Helt klart bättre att inse att slak kuk spelar extremt liten roll för de absolut flesta.
Citera
2019-08-08, 20:03
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Du tror inte att det är bättre att försöka acceptera dig som du är?

Hur gammal är du?

27, och snart 28.
Citera
2019-08-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Haha, aldrig tyckt den är estetisk slak, däremot hård. Men helt klart är ca 12-14 en bättre omkrets, både när det gäller tjejer och kondomer.

Nä det är väl inget normalt att göra egentligen. Helt klart bättre att inse att slak kuk spelar extremt liten roll för de absolut flesta.

Själv har jag faktiskt aldrig mätt min omkrets, varken slak eller hård. Men många tjejer jag varit med har kommenterat att den är grov.
Inget jag själv tycker, förutom när jag ser gamla filmer jag spelat in med flickvänner osv, då ser jag verkligen själv att jag är grov, o att jag ”fyller ut” tjejerna väldigt väl. Typ som i vilken porrfilm som helst. Ganska sexigt o se sig själv från det perspektivet tbh, då man inte tänker eller ens ser det själv under akten.

Citat:
27, och snart 28.

Jaha okej.. fick känslan av att du skulle vara yngre. O tänkte säga att dom tankarna du har förmodligen kommer fadea bort i takt med åldern. Men jag ska inte uttala mig då jag inte vet hur det är att ha komplex för sin kuk. Det är säkert skitjobbigt.
Citera
2019-08-08, 21:03
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Själv har jag faktiskt aldrig mätt min omkrets, varken slak eller hård. Men många tjejer jag varit med har kommenterat att den är grov.
Inget jag själv tycker, förutom när jag ser gamla filmer jag spelat in med flickvänner osv, då ser jag verkligen själv att jag är grov, o att jag ”fyller ut” tjejerna väldigt väl. Typ som i vilken porrfilm som helst. Ganska sexigt o se sig själv från det perspektivet tbh, då man inte tänker eller ens ser det själv under akten.

Jaha okej.. fick känslan av att du skulle vara yngre. O tänkte säga att dom tankarna du har förmodligen kommer fadea bort i takt med åldern. Men jag ska inte uttala mig då jag inte vet hur det är att ha komplex för sin kuk. Det är säkert skitjobbigt.

Ja det är skit jobbigt. Man kan inte göra något åt det. Jag liksom känner mig inte hemma i samhället eller världen. men av någon anledning så fick jag precis en skratt anfall. Kunde inte sluta skratta åt mina problem och annat om hur patetiskt livet är. Och hur livet kan bedra en, förstår nu och vet varför man säger life is a bitch. Kände även lite eufori antar att det är så här man känner sig upp och ner känslomässigt innan man dör. Känns som jag befinner mig i en ubåt som ligger på botten och att jag har ingen väg ut.

Finns folk som liksom aktar sig från en när en person är sjuk eller fucked up. Då de är så rädda att vara den personen att de knappt ens kan hantera tanken att vara en sån person. Vad händer om man är den personen irl.
Citera
2019-08-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ja det är skit jobbigt. Man kan inte göra något åt det. Jag liksom känner mig inte hemma i samhället eller världen. men av någon anledning så fick jag precis en skratt anfall. Kunde inte sluta skratta åt mina problem och annat om hur patetiskt livet är. Och hur livet kan bedra en, förstår nu och vet varför man säger life is a bitch. Kände även lite eufori antar att det är så här man känner sig upp och ner känslomässigt innan man dör. Känns som jag befinner mig i en ubåt som ligger på botten och att jag har ingen väg ut.

Finns folk som liksom aktar sig från en när en person är sjuk eller fucked up. Då de är så rädda att vara den personen att de knappt ens kan hantera tanken att vara en sån person. Vad händer om man är den personen irl.

Hmm, alltså jag är ingen psykolog på nåt sätt. Men något säger mig att det här inte handlar om din kuk längre. Så det här blir ju lite off-topic, men.. Det känns som det finns något mer bakom ditt dåliga mående. Hur mår du egentligen? Behöver du någon att prata med?
Citera
2019-08-09, 07:12
Medlem
DURN80s avatar
Citat:
12 cm lång är ju endast snäppet kortare än vad medel är. 14-16 cm i omkrets är dock långt över medel. Du har alltså inte alls ”modell mindre” även om du kanske tror det pga att du förmodligen är lite porrskadad, precis som de flesta människor är.

Enligt mina observationer, erfarenheter och vad jag läst mig till så föredrar kvinnor grova penisar, framför långa och mindre grova. Så det är väl förmodligen därför - du ligger runt normal-längd men den är grov. Vilket kvinnor tycks gilla.

Så jo, jag tror ändå storleken betyder en del för kvinnor.

Jag måste tillägga att mången fruntimmer man brottats i halmen med har haft väldigt fel när de gissar ens längd, när sexet har hänt efter lite gos under täcket i ett becksvart rum utan änmärkningsvärt mycket oralt och petting, förvåningen när de får veta, och sedan berättat att de trodde jag var allt från 16 till 18cm är alltid lite roande. Jag försöker verkligen inte blåsa i mitt eget horn, finns ingen anledning, men som sagt, efter min egen erfarenhet så har jag personligen väldigt svårt att tro att längd spelar roll när det kommer till faktisk fysiologisk njutning, som du säger; grovheten spelar nog mer roll. Men samtidigt, många av mina sexpartners kunde utan problem komma vaginalt även bara genom petting med ett finger eller två. Psykologisk upphetsning är en helt annan femma dock.
Citera
2019-08-09, 07:30
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Hade aldrig hört talas om ”Male edge” innan så jag sökte upp det.

Att det ska finnas ”dokumenterad effekt” ställer jag mig frågande till. Känns mest som lurendrejeri för att utnyttja män med komplex, precis som ALLA metoder, redskap o piller varit genom alla tider.

Mycket möjligt att den kan ha viss önskad effekt. Men lika troligt är det att den inte har någon effekt alls. Utifrån vad jag läst så ska den användas mååånga timmar per dag under fleeera månader i sträck för att ge något som helst resultat. Resultaten verkar dessutom skilja väldigt mycket från användare till användare.

Du måste verkligen må dåligt över din penis om du faktiskt lägger ner så mycket pengar och energi för att ha en liiiten chans att kanske växa nån cm som mest.

Här är det en person som använt redskapet i flera månader och dokumenterat effekten.

(FB) Beställa en penis extender från wish
Citera
2019-08-09, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Här är det en person som använt redskapet i flera månader och dokumenterat effekten.

(FB) Beställa en penis extender från wish

Men herregud. Allt det där slitet för en ökning på 1.5 cm i längd.. förstår verkligen inte varför man frivilligt gör det där. Men men, alla är vi olika.
Citera
2019-08-09, 13:59
Medlem
K-Glitchens avatar
Hej alla kuknördar!

En fråga om omkrets här!

Om en kuk har 14 cm i omkrets runt skaftet men 15,5 cm vid roten. Kan man då säga att den är 15,5 cm eller ska man mäta på fler ställen och dividera summan med antalet gånger man mätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in