2019-08-19, 01:19
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
+100, har varit en passiv följare utav scenen i minst 7-8 år och Bajen har alltid framstått som det största smutset med noll heder och så fort man hör om dom så är det fulspel det handlar om.

Vad består ens KGB av numera? 90% invandrare från någon dassig stockholmsförort och resterande 10% ett gäng cucks?
Föga förvånande att dom inte ser något fel i att beväpnade storma vanliga supportrar och familjer.

Är det något fel med att 90% består av invandrare om nu fallet skulle vara så?
Citera
2019-08-19, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Är det något fel med att 90% består av invandrare om nu fallet skulle vara så?

App, app, app.

75 procent djungelfolk och hittebarn och 25 procent ”friends from around the world” (Danmark) ska det vara.

Det blir 100 procent smuts.
Citera
2019-08-19, 11:04
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Är det inte så att DFGs ledare har annat för sig än att försöka styra upp fighter? Eller han kanske inte är kvar på posten?

Vi har gemensamma vänner och han har annat för sig vad jag kan se.

Orkar inte svara på inlägg med könsord citerat till det här. Jag är inte heller ute efter att bevisa att jag är insatt eller tuppa mig på annat vis.

Men det kanske är dags för den yngre generationen att ta över rodret och hålla hela grejen borta från civila?
Fler sådana här inlägg! Kudos.

Dags att släppa "ni började" och faktiskt ta tag i sakerna innan det spårar ur på riktigt (vilket det iofs redan gjort). Propagandamaskinen går varm hos alla firmor. Inget nytt under solen. Skillnaden är att bara en firma kan sätta handling bakom sina ord och det är Wisemen.

Det behöver hända något radikalt i Stockholm innan clownnäsan sitter för hårt för att få loss.
Citera
2019-08-19, 11:14
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Fler sådana här inlägg! Kudos.

Dags att släppa "ni började" och faktiskt ta tag i sakerna innan det spårar ur på riktigt (vilket det iofs redan gjort). Propagandamaskinen går varm hos alla firmor. Inget nytt under solen. Skillnaden är att bara en firma kan sätta handling bakom sina ord och det är Wisemen.

Det behöver hända något radikalt i Stockholm innan clownnäsan sitter för hårt för att få loss.

Jag är inte insatt i alla detaljer och har polare på många olika sidor av lag-gränserna i Stockholm.

Båda tycker att den andra är fega/helt utan heder och lögnare. pajkastning är kul men det finns inget slut på hur många pajer man har.

Det enda jag ser är att djurgården verkar väldigt aktiva bland yngre medans DFG verkar passerat 40-strecket och vill chilla, åka motorcykel, ha det fint.

Om stafettpinnen lämnas nedåt till yngre och de börjar veva mer så löses hela situationen. Eller har jag fel?
Citera
2019-08-19, 11:22
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Jag är inte insatt i alla detaljer och har polare på många olika sidor av lag-gränserna i Stockholm.

Båda tycker att den andra är fega/helt utan heder och lögnare. pajkastning är kul men det finns inget slut på hur många pajer man har.

Det enda jag ser är att djurgården verkar väldigt aktiva bland yngre medans DFG verkar passerat 40-strecket och vill chilla, åka motorcykel, ha det fint.

Om stafettpinnen lämnas nedåt till yngre och de börjar veva mer så löses hela situationen. Eller har jag fel?
Du har inte fel men det är väl inte viljan det är fel på utan val av plats och motståndare. De senaste åren har stockholmsfirmorna nästan uteslutande valt överraskningsattacker då en given vinst är garanterad. Att även "civila" hamnar i kläm verkar vara helt ointressant, vilket går helt stick i stäv med hela huliganideologin.
Citera
2019-08-19, 15:59
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Känns spontant som att tillväxten inom DY inte är superstark. Det är inte direkt några 100-kilos gubbar och medellängden är rätt låg. Om man jämför med hur YYY eller AY-grabbarna ser ut så är det rätt stor skillnad om man skulle dra ett streck över alla.
Citera
2019-08-20, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Känns spontant som att tillväxten inom DY inte är superstark. Det är inte direkt några 100-kilos gubbar och medellängden är rätt låg. Om man jämför med hur YYY eller AY-grabbarna ser ut så är det rätt stor skillnad om man skulle dra ett streck över alla.
DY står för djurgårdens yngsta. Av en anledning och de är att dom är YNGRE. Vad tror du? Att alla yngre ska väga 100 kg och vara 2 meter långa? High-fivea dig själv med en stol i ansiktet.
Citera
2019-08-20, 09:16
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolllipo
DY står för djurgårdens yngsta. Av en anledning och de är att dom är YNGRE. Vad tror du? Att alla yngre ska väga 100 kg och vara 2 meter långa? High-fivea dig själv med en stol i ansiktet.

Ja, därför jag gjorde jämförelsen med Ay och yyy. Du tycker inte det själv eller? Att Djurgårns yngre är i snitt mindre än tillexempel ays? Finns ju grabbar runt 20 års åldern där, och självklart kan man vara 17-21 år och väga hundra kilo och vara 2 meter lång. Sen är det väl allmänt känt att AY trycker testo och tren som inga andra.
Citera
2019-08-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano

Stämmer bra. Majoriteten i DY är mest grabbar som gillar att knarka tillsammans. AY och BY är likadana sure, men dom fokuserar även på att bli bättre fighters då dom fattat att detta är ett måste för att hålla sig på topp i dagens läge. Visst DY har gemensamma träningar med jämna mellanrum men dom ligger fett med efter ändå. Detta är endast min syn på saken. Finns flera inom DY som trycker också men dom är väckskallar och tränar knappt.
Senast redigerad av got2bfree 2019-08-20 kl. 14:47.
Citera
2019-08-20, 17:47
Medlem
ja ha? När ska vi se Wisemen igen? Finns de kvar?
Citera
2019-08-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
ja ha? När ska vi se Wisemen igen? Finns de kvar?

Haha käften din mupp!
WM har tagit varje firma i Sverige dom senaste träffarna!
Dock är scenen totalt död för tillfället. Men det kommer att bli ändring med tiden, den som lever får se!
Citera
2019-08-20, 20:25
Medlem
”Kommer bli ändringar med tiden”.

Nej, det kommer inte bli någon ändring. Scenen är död. Det enda som gäller nu är att posera med tröjor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in