2019-08-18, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelmorales
https://www.instagram.com/p/B1TLIQBCK0R

https://twitter.com/wennerholma/status/1162973383052713984
Citera
2019-08-18, 11:59
Medlem
triquartistas avatar
Varför kunde inte Bajen vänta en halvtimme tills cupen börjar om man så gärna ville åt deras dito?
10:30 var inte ens turneringen igång.

Suck. Kör grusgrop och ge fan i att blanda in oskyldiga.
Citera
2019-08-18, 12:03
Medlem
hitmanneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad

Hon kanske skulle lägga sig i när det slogs som en del kvinnor har en tendens att göra i slagsmål, och fick t.ex en armbåge eller en sving från ngt håll på sig? vem vet.

Tveksamt att det skulle vara med vilja att slå en tjej på käften.
Citera
2019-08-18, 12:06
Medlem
Citat:
Wow, en du länkar tweet med enbart en bild och ordet "tufft" .... bilden kan lika gärna vara ett år gammal?

Däremot innan du ens öppnar käften och börjar säga att andra hyllar kvinnovåld och annat skit så kan du väl ta och tänka igenom innan?
Jag skiter fullständigt i om firmorna & Ultras spöar på varandra, eller om folk åker på spö när dom står och hetsar.

edit : Däremot kommer jag ALDRIG visa sympati för "Diffen", tröttnat på dom som fan med sitt äckliga beteende, "synd om oss hela tiden, vi stod och hetsade mot aik/hif/ifk gbg/mff etc och åkte på spö buhu osv osv men vi gjorde aldrig något "
Senast redigerad av Dubbelmorales 2019-08-18 kl. 12:10.
Citera
2019-08-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Varför kunde inte Bajen vänta en halvtimme tills cupen börjar om man så gärna ville åt deras dito?

Håller med, Dags för DFG att ta tummen ur arslet och köra mot KGB så skiten kan lugna sig.
Citera
2019-08-18, 12:08
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinhugget
Bajen har sänkt sig till scenens lägsta nivå någonsin. Till och med mer pinsamt än när en gnagare slog en tegelsten i bakhuvudet på en åttioårig gubbe när de var på turné i Danmark. Det är så pinsamt att det inte ens behövs diskuteras.

Men då de laddstinna vraken säkert fantiserat ihop det hela till någon slags skalp är det intressant att fundera på vad som hänt ur ett huliganperspektiv.

Låt oss konstatera det uppenbara:

1. KGB-pajasarna väljer att attackera en samling de vet består av vanliga supportrar, kvinnor och barn.
2. De är så fega och små att de inte vågar attackera utan att vara beväpnade till tänderna med batonger, flaskor och knogjärn.
3. De är så fega och små att de väljer att attackera klockan 10.30, en timma innan turneringen ens hunnit igång. När de vet att eventuella DFG-grabbar knappast hunnit dit än.
4. De är så livrädda att de alla måste maskera sig. Rädda för repressalier från tyngre och bättre DFG såklart.
5. De är så livrädda att de aldrig vågat på angreppet om de inte varit dopade med danskar. Att köra med en annan firma är så sjukt pinsamt.

Slutsats: Bajen är smuts. Som vi redan visste. Bajen lever i en fantasivärld. Som vi redan visste. Nu är det också bevisat att de är fega. Som de förmodligen själva vet när de ligger i laddångest dagen efter och svettar ner sängen.

Till alla er internetrunkare: Byt idoler. KGB har aldrig varit bättre än Sveriges fjärde bästa firma.

Det är de förvisso fortfarande, men bara för att det inte finns fler riktiga ligor. Sista plats till KGB med andra ord. Men inte en firma enligt de i Sveriges tre riktiga firmor.

+100, har varit en passiv följare utav scenen i minst 7-8 år och Bajen har alltid framstått som det största smutset med noll heder och så fort man hör om dom så är det fulspel det handlar om.

Vad består ens KGB av numera? 90% invandrare från någon dassig stockholmsförort och resterande 10% ett gäng cucks?
Föga förvånande att dom inte ser något fel i att beväpnade storma vanliga supportrar och familjer.
Citera
2019-08-18, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista

Men håll käften bara. DIF visste vad som skulle hända och fick chansen att ta det så att ingen annan kom i kläm. Precis som i Enköping.

Man kör även samma propaganda som tidigare med att bara "barnfamiljer och granar" var på plats.

Ni har haft en stående inbjudan sen Eskilstuna för ett par veckor sen. Lyft luren istället för att grina.
Citera
2019-08-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelmorales
Wow, en du länkar tweet med enbart en bild och ordet "tufft" .... bilden kan lika gärna vara ett år gammal?

Däremot innan du ens öppnar käften och börjar säga att andra hyllar kvinnovåld och annat skit så kan du väl ta och tänka igenom innan?
Jag skiter fullständigt i om firmorna & Ultras spöar på varandra, eller om folk åker på spö när dom står och hetsar.

Jag väljer att tro henne. kanske jag har fel. Och sedan så har jag inte sagt att någon hyllar kvinnovåld. Men nu så ser det ut som att hon har fått sig ett slag över ansiktet i samband med det hela. Jag bryr mig inte heller om att firmor och ultras slåss, men gör det där vanligt folk inte blir drabbade. Jag håller med dig, jag har kommenterat tidigare att både dif och bajen måste göra upp i grusgrop. Båda sidor måste skärpa sig.
Citera
2019-08-18, 12:24
Medlem
Citat:
Jag väljer att tro henne. kanske jag har fel. Och sedan så har jag inte sagt att någon hyllar kvinnovåld. Men nu så ser det ut som att hon har fått sig ett slag över ansiktet i samband med det hela. Jag bryr mig inte heller om att firmor och ultras slåss, men gör det där vanligt folk inte blir drabbade. Jag håller med dig, jag har kommenterat tidigare att både dif och bajen måste göra upp i grusgrop. Båda sidor måste skärpa sig.

My bad, gick lite fort när jag skrev där... var ett annat kukhuvud som skrev det om kvinnovåld grejen...
Citera
2019-08-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Men håll käften bara. DIF visste vad som skulle hända och fick chansen att ta det så att ingen annan kom i kläm. Precis som i Enköping.

Man kör även samma propaganda som tidigare med att bara "barnfamiljer och granar" var på plats.

Ni har haft en stående inbjudan sen Eskilstuna för ett par veckor sen. Lyft luren istället för att grina.

Det är roligt att hittebarnen grinar 80 procent av en text och ljuger resterande 20 procent.

Upptoolade med danskar och batonger är man tuffa...;0)

#grinhif
Citera
2019-08-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Hälsa brudarna

Citat:
Ursprungligen postat av Baphometboy
Det är roligt att hittebarnen grinar 80 procent av en text och ljuger resterande 20 procent.

Upptoolade med danskar och batonger är man tuffa...;0)

#grinhif
Grin och ljug

Det är inte utan anledning som DFG själva håller en jävligt låg profil nu gällande det här och Enköping. Bara troll som du själv, RobertoSaviano och Egenvilja som tramsar runt.
Citera
2019-08-18, 12:58
Medlem
Citat:
Så nu är det inte enbart bajens ligister, utan ochså profiler inom bajen fans som diggar det? Och den där Ulric, vet inte så mycket om honom, men har vårt att tro att han är förintelseförnekare och pedofil. kommer ihåg när han satt under 08 fotboll och babblade om hur mycket han hatar SD. Jobbig typ.

Sämsta gästen någonsin efter kuknyllet Svanemar.

Simpsons pappa har mer struktur på sitt svammel än Ulric.

Läs tråden om UJ. Han var 30 och hon var 13.

”Alla vet att han e, alla vet att han e...”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in