2019-08-17, 19:48
Medlem
Sculleys avatar
Dum, dummare, Strandhäll

Citat:
På fredagskvällen roade sig socialförsäkringsminister Annika Strandhäll (S) med att twittra. Men något verkar ha gått fel när hon började besvara sina egna inlägg. Nu anklagas ministern återigen för att driva ett trollkonto.

https://samnytt.se/minister-strandhall-anklagas-aterigen-for-att-driva-trollkonto/
Citera
2019-08-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Dum, dummare, Strandhäll

https://samnytt.se/minister-strandhall-anklagas-aterigen-for-att-driva-trollkonto/

Hon gör det igen - använder fakekonto för att berömma sig själv! Strandhälls inkompetens är skrämmande!
Citera
2019-08-18, 17:55
Medlem
goosehunters avatar
Det är en stor jävla skandal att denna sk politiker, med en sambo som snattar på mediamarkt och åker dit, tillåts fortsätta som politiker när det för andra gången avslöjats att hon bedriver trollkonton på nätet där hon svarar och berömmer sina egna inlägg. Jag tror inte på dystopier, jag vill inte vara pessimistisk. Men jag tror vi närmar oss en situation i Sverige där saker är på väg att gå riktigt åt helvete. Betänk dock att personer som Strandhäll och Ygeman ska representera den politiska eliten. Det är ju en parodi på politik dessa människor sysslar med. Dom är inte byxade att regera ett land. Strandhäll hade gjort sig bra som kundmottagare på ett mindre företag med extra ansvar att koka kaffe och fixa frukost till möten.
Citera
2019-08-19, 09:41
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Det är en stor jävla skandal att denna sk politiker, med en sambo som snattar på mediamarkt och åker dit, tillåts fortsätta som politiker när det för andra gången avslöjats att hon bedriver trollkonton på nätet där hon svarar och berömmer sina egna inlägg. Jag tror inte på dystopier, jag vill inte vara pessimistisk. Men jag tror vi närmar oss en situation i Sverige där saker är på väg att gå riktigt åt helvete. Betänk dock att personer som Strandhäll och Ygeman ska representera den politiska eliten. Det är ju en parodi på politik dessa människor sysslar med. Dom är inte byxade att regera ett land. Strandhäll hade gjort sig bra som kundmottagare på ett mindre företag med extra ansvar att koka kaffe och fixa frukost till möten.

Dumheten och hyckleriet måste väl slå något slags rekord med Strandhäll?

Jag såg hennes twittrande. Man skulle kunna tänka sig att ett statsråd slog ett rekord i hyckleri redan genom att inneha ett trollkonto för att svara och berömma sina egna tweets.

Men det stannar inte där för Strandhäll. Hon är alltså så fumlig och obrydd att hon missar att kontrollera om hon verkligen har loggat in på sitt trollkonto, istället för sitt ordinarie konto. Vilket förklarar varför vi ibland ser Annika Strandhäll svara och berömma Annika Strandhäll på Twitter.

Men det stannar inte där. Hon är så pass obrydd och ogenerad av sin egen tabbe och det faktum att den exponeras, att hon låter sig göra om samma tabbe!!!?

Detta måste vara konst! Säg att det är konst. Ett konstnärligt projekt för att undersöka hyckleriets och skammens (bristen på) utmarker. Det måste vara så, eller hur?
Citera
2019-08-19, 09:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Strandhäll får ju Trump att se bildad och sansad ut.
Citera
2019-08-22, 21:33
Medlem
bulletproofsouls avatar
Svar JA
Citera
2019-08-23, 17:34
Medlem
PlutoJs avatar
Om Annika Strandhäll är omdömeslös, vad ska man då säga om de som satt henne på en ministerpost?
Citera
2019-08-27, 16:59
Medlem
Dödsfall i familjen enligt en kvällstidning; AS kommer inte att delta i regeringsarbetet den närmaste tiden.
Citera
2019-08-27, 17:46
Medlem
smoerreboms avatar
Det ska bli intressant att se om "den närmaste tiden" blir mer än tio dagar. Vi vanliga som inte är lika jämlika som sossepolitiker får bara vara lediga för att sköta praktiska saker och gå på begravning och inte för att vi tycker att det känns lite jobbigt. Jag antar att hon kastar sig från sitt hårda arbete direkt in i administrativa uppgifter kring dödsfallet.
Citera
2019-08-29, 22:20
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Det ska bli intressant att se om "den närmaste tiden" blir mer än tio dagar. Vi vanliga som inte är lika jämlika som sossepolitiker får bara vara lediga för att sköta praktiska saker och gå på begravning och inte för att vi tycker att det känns lite jobbigt. Jag antar att hon kastar sig från sitt hårda arbete direkt in i administrativa uppgifter kring dödsfallet.

Word.
Citera
2019-08-30, 21:57
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Dödsfall i familjen enligt en kvällstidning; AS kommer inte att delta i regeringsarbetet den närmaste tiden.
Enligt skvalleravdelningen så är det hennes man som har hoppat från en färja och saknas.

Kan ju i så fall ta lång tid att hitta kroppen. Kommer hon att kunna komma tillbaka till regeringsarbetet inom en snar framtid eller kommer hon att ersättas av en annan kvinna?
Citera
2019-08-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Enligt skvalleravdelningen så är det hennes man som har hoppat från en färja och saknas.

Kan ju i så fall ta lång tid att hitta kroppen. Kommer hon att kunna komma tillbaka till regeringsarbetet inom en snar framtid eller kommer hon att ersättas av en annan kvinna?

Tack, skrev visst i fel tråd. Hittade skvallertråden sedan. Full av spekulationer, hittills obekräftade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in