2019-08-12, 20:04
Medlem
rejdars avatar
Man märker tydligt på trådar där det verkar gå åt att gärningsmännen är svenska att flashbackgrävarna tappar intresset och tråden dör ut väldigt snabbt
Citera
2019-08-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jamen då spikar vi det. Det var en skandinavisk gubbjävel som fick kåtslag i värmen när Amanda klev på.
Källa på det?

Nu har du sagt att chaffisen var finne, svensk och senast nu då skandinavisk?!?!
Dags att börja bestämma sig snart va?
Vidare tycker ju sådana som dig att alla som sätter sin fot på svensk mark är svenskar!

Så attteehhhhh
Senast redigerad av Onebiker 2019-08-12 kl. 21:01.
Citera
2019-08-12, 21:47
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Källa på det?

Nu har du sagt att chaffisen var finne, svensk och senast nu då skandinavisk?!?!
Dags att börja bestämma sig snart va?
Vidare tycker ju sådana som dig att alla som sätter sin fot på svensk mark är svenskar!

Så attteehhhhh

"Sådana som du" ska det vara, är du säker på att du är svensk?

Sådana som du räknar väl in kolonierna som Sverige under stormaktstiden?

Skämt åsido. Har du källa på motsatsen? Det närmaste någon kommit i tråden är att antyda att busschauffören är finne.
Citera
2019-08-13, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
"Sådana som du" ska det vara, är du säker på att du är svensk?

Sådana som du räknar väl in kolonierna som Sverige under stormaktstiden?

Skämt åsido. Har du källa på motsatsen? Det närmaste någon kommit i tråden är att antyda att busschauffören är finne.
För att ”någon” annan EXPO vänster fitta i tråden påstår utan någon som helst källa att det är en finne, då genast blir det din sanning?!?!? Vilken liten fitta du är va.
Hög nivå på dig lille pöjk, ”spegel” ”kan du va” ”min pappa är polis” den nivån är det på dig, vad gammal är du 12år?
Fjant
Senast redigerad av Onebiker 2019-08-13 kl. 06:06.
Citera
2019-08-13, 12:22
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
För att ”någon” annan EXPO vänster fitta i tråden påstår utan någon som helst källa att det är en finne, då genast blir det din sanning?!?!? Vilken liten fitta du är va.
Hög nivå på dig lille pöjk, ”spegel” ”kan du va” ”min pappa är polis” den nivån är det på dig, vad gammal är du 12år?
Fjant

Och för att någon jävla nazist fitta i tråden påstår att det är en muslim så blir det din jävla sanning
Citera
2019-08-13, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Och för att någon jävla nazist fitta i tråden påstår att det är en muslim så blir det din jävla sanning
Trampade jag på en öm tå?
Citera
2019-08-13, 15:10
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Trampade jag på en öm tå?

Nej inte alls,jag är varken vänster fitta eller nazist fitta,bara en vanlig socialdemokrat
Citera
2019-08-13, 16:12
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Fjant

12 år på flashback är korrekt 15 gånger fler inlägg också

Pôjk

Ingen har kunnat speca några personuppgifter på busschauffören. Ingen har fått fram vilket mellanösternland han kommer ifrån. Någon skrev att han var finne, vilket är närmare identifiering än någon MENAkonspiratoriker fått fram. Tystnaden talar sitt tydliga språk. Det är samma sak varje gång förövaren inte stämmer med bilden att han kommit söderifrån, flashback tystnar.
Citera
2019-08-16, 20:41
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Ja tystnaden talar sitt tydliga språk. Någon måste ju rimligtvis kunna avslöja nationaliteten på denna mini-diktator. Det verkar vara ”kväst” och nertystat, alltså har en vi berikare bakom ratten. Annars hade de ju hängt ut gubbstrutten: ”Leif Svensson 58 år, Trastgatan 47, Svedala - han är chauffören som tvingade Amanda gå av bussen!”
Men något sådant har vi ju inte sett.
Citera
2019-08-17, 11:31
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Såvitt jag förstår så har Amanda själv gått ut med att chauffören var svensk? Vore tacksam för en länk här.

Stämmer detta så har väldigt många debattörer skitit i det blå skåpet...igen. Jag minns när Breiviks bomber small i Oslo. Då var det många som "visste" att det låg jihadister bakom utan några som helst belägg för detta.

Jag tycker outningar är otrevliga men ibland är de nödvändiga när skuldbördan hamnar helt snett. Detta är nog ett sådant fall.
Citera
2019-08-17, 13:41
Medlem
Det var en shariapolis som kastade av henne från bussen.
Citera
2019-08-17, 23:28
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaCuba
Det var en shariapolis som kastade av henne från bussen.

Det var en Sverigedemokrat som körde bussen!

Såväl högermän som religiösa extremister hyser hat mot kvinnor liksom de gör mot varandra fast de egentligen har samma syn på kvinnor.

Om det nu rör sig om en islamist så kom med bevis. Skilj också på islamist och muslimsk bakgrund på samma sätt som svensk och Sverigedemokrat/rasist är två helt skilda saker.

Och ,ja, inledningen var en ironi ( högermän brukar inte förstå sådant)
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2019-08-17 kl. 23:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in