Citat:
Ursprungligen postat av
EddieCoyle
Alltså vet inget om fallet, BO och GM men skryta om 49tusen känns väldigt ja jag vet inte vad jag ska säga riktigt.
Ha det bra alla och ta det lugnt.
Ha en bra dag-
Ganska vanligt bland Kirunas slaskmiljonärer.
När stopplönen kommer är man kung i baren några helger
Glöm inte att det rör sig om vanliga knegare