2019-08-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidnattssolensLand
Nån som lagt märke till att SVT och Aftonbladet har foton på två helt olika myrar?
Och inte på något foto ser man några som helst spår efter att någon grävt.
Har dom inte hittat rätt myr?
Aftonbladet visar dessutom skylten på Övre Parakka, SVT visar skylten på nedre Parakka 🙄

Är det någon här som vet exakt vilken väg i Parakka det gäller, och vilken myr det är?
Han hittades på en myr väster om övre Parakka, där dom har sökt sen i onsdags förra veckan.
Senast redigerad av f0f12a351c 2019-08-16 kl. 21:29.
Citera
2019-08-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0f12a351c
Han hittades på en myr sydväst om övre Parakka, där dom har sökt sen i onsdags förra veckan.

Ja men markus glömde säga till sandberg och duva att han berättat för alla i kiruna vart han skulle gräva ner ett lik om han dödat någon.
Citera
2019-08-16, 21:43
Avslutad
Ger ju seriemördarvibbar när någon för flera år sedan snackar om ett bra ställe att gömma en kropp o sen gör det. Definitivt någon man bör syna närmare. Låter som sjuka återkommande tankar. Visst kan jag väl hitta flera bra platser o gömma en kropp på i mina uppväxttrakter Lappland men inte 17 har jag tänkt på det.
Citera
2019-08-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Ger ju seriemördarvibbar när någon för flera år sedan snackar om ett bra ställe att gömma en kropp o sen gör det. Definitivt någon man bör syna närmare. Låter som sjuka återkommande tankar. Visst kan jag väl hitta flera bra platser o gömma en kropp på i mina uppväxttrakter Lappland men inte 17 har jag tänkt på det.
Tänkte samma.... Kanske behöver gräva mer på den myren
Citera
2019-08-16, 21:56
Medlem
billyblues avatar
En sammanfattning.

Jocke hamnar i en lägenhet där han möter en snubbe som han haft otalat med i år. Det spårar. De mördar han, gräver ner han, och sen åker dit.

I korta drag?
Citera
2019-08-16, 22:20
Medlem
Skaraborg2s avatar
Verkligen korkat.

Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Jasså, det var så det gick till. Vilken jävla idiot. Sitter på fyllan och berättar var han skulle gömma en kropp och när han sedan faktiskt måste göra det så gömmer han den precis där han sagt. Så satans efterblivet så man knappt kan tro det är sant.

Ja verkligen.

Kanske hade han glömt bort hur han hade suttit och skrutit om detta på en fest ett antal år innan. Tror inte att någon av dem kunde tänka sig att JDs kropp skulle återfinnas i dessa otillgängliga trakter så långt från själva brottsplatsen.

När polisen berättade detta för häktade förstod de att nu var det kört. Kom att bli en riktig chock för dem.
Citera
2019-08-16, 22:22
Medlem
Nikita78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
En sammanfattning.

Jocke hamnar i en lägenhet där han möter en snubbe som han haft otalat med i år. Det spårar. De mördar han, gräver ner han, och sen åker dit.

I korta drag?

😂😂 mycket kort sammanfattad
Citera
2019-08-16, 22:25
Medlem
Skaraborg2s avatar
Flytta söderut?

Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
En sammanfattning.

I korta drag?

Ja just det - och sedan åker de dit.

Vi vet inte vad åklagaren har men nu har de i a f blivit omhäktade. Alla tre har goda möjligheter att få flytta söderut. Inget som Kiruna lär sörja över.
Citera
2019-08-16, 22:28
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jasså, det var så det gick till. Vilken jävla idiot. Sitter på fyllan och berättar var han skulle gömma en kropp och när han sedan faktiskt måste göra det så gömmer han den precis där han sagt. Så satans efterblivet så man knappt kan tro det är sant.

Bra minne där, tror inte många hade tänkt på vad som sas i fyllan för flera årsen.

Smart utav pundaren och köra på samma ställe. Jösses
Citera
2019-08-16, 23:33
Medlem
Citat:

Kvällens spik
Citera
2019-08-17, 00:05
Medlem
MidnattssolensLands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y511
Det spelar väl ingen roll var , tänkte du fara dit å kolla hur det ser ut 👎 smaska inte över det som hänt !
Vet du inte svaret på min fråga så behöver du inte svara heller, idiot!
Citera
2019-08-17, 00:07
Medlem
torstenhingstens avatar
Såg att M.S skröt om dyr drink för 2200 kr och han hade 49000 på lönekontot.

Har ingen aning om G.M. Spekulerar man så har M.S bara hakat på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in