2019-08-15, 03:41
Bannlyst
Så lite tänjningsövningar är inget för dig? Det är bara analsex och sprut i munnen i framtiden som gäller?

Du låter faktiskt inte som en normal kvinna, utan möjligen som en missbrukare som gett upp hoppet.

Det känns trist att höra.

Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Min fitta är slapp. Fick jag dock inte veta förrän jag provade ny kuk. Den gamla jag hade var tydligen ovanligt stor. Med min nya kk blir det anal och oral-sex då han har medel-stor kuk. Vi är rätt nöjda med det upplägget.
Senast redigerad av Sommarglad 2019-08-15 kl. 03:46.
Citera
2019-08-15, 10:38
Medlem
Nä, några såna problem har jag inte. Har för närvarande en sjukt het 99a som flickvän och hon har både en tight fitta, snygg kropp och ett sött ansikte vilket gör att man måste anstränga sig för att inte komma på en gång
Citera
2019-08-15, 10:40
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Liten kuk = slapp fitta

Dock så finns det ställningar och trix som löser sånt . Dock har jag inte det problemet men man vet ju för fan hur man ska göra efter 30 år på hålet .
Citera
2019-08-15, 10:41
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yjm308
japp det har jag! hon kändes ungefär som att knulla ett sjumanna-tält.
Rätt fin röv hade hon, men det gick fanimej inte att komma hur mycket jag än höll på. Efter 30 minuters sneglande på klockan gav jag fan i det, drog ut och spottade på svanken. (killar kan också fejka).

Jag sa det till henne, fast med finare ord. "du är inte så trång". Sen blev det ett jävla liv och bråk i 30min till, och vi har aldrig sets sen den dagen. Inte för att det gör mig något.

Det roliga är att hon sen skickade sms och sa att det var min kuk som var liten

Jag oroar mig dock inte över min egen storlek, jag är ju medlem på flashback
En Avacado i prutthålet på tjejen tightar omkretsen något
Citera
2019-08-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Så lite tänjningsövningar är inget för dig? Det är bara analsex och sprut i munnen i framtiden som gäller?

Du låter faktiskt inte som en normal kvinna, utan möjligen som en missbrukare som gett upp hoppet.

Det känns trist att höra.
Är förlossningsskadad och har gjort mina knipövningar men det hjälper inte. Blir väl vaginalt när jag hittat rätt storlek på penisen helt enkelt...
Citera
2019-08-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Min fitta är slapp. Fick jag dock inte veta förrän jag provade ny kuk. Den gamla jag hade var tydligen ovanligt stor. Med min nya kk blir det anal och oral-sex då han har medel-stor kuk. Vi är rätt nöjda med det upplägget.

Den kanske inte är så slapp då utan bara extra uttänjd efter lång tid med stor kuk? En riktigt slapp är slapp även för en stor kuk. Du behöver bara en grövre sak. Saknar du inte kuk i fittan? Är ni nöjda utan så är det såklart inget fel med det, men jag själv som verkligen älskar anal och oralsex börjar ändå sakna fitta efter nån vecka eller så.
Senast redigerad av wienerbroed 2019-08-15 kl. 18:11.
Citera
2019-08-15, 18:13
Medlem
Det har hänt, en gång. Hann bara börja knulla henne innan jag slaknade. Inget motstånd öht. Jag sa ingenting, jag drog ur den och la mig och sov istället. Hon blev förundrad. Det var ett ons. Märkliga var att hon var bara runt 25, efter henne knullade jag en 42-åring och hon var fan tightare.
Citera
2019-08-15, 18:15
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Har ni gjort detta? Vad sa bruden? Vad sa ni?
Själv har man ju råkat ut för en del riktigt slappa cunts. Men som den gentleman jag endå får säga att jag är så har jag fortsatt knullandet i en 10 minuter för brudens skull.
Slapp fitta beror ofta på ointresse. Har aldrig varit med om det. Men det är min input. Varsågod.
Citera
2019-08-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Den kanske inte är så slapp då utan bara extra uttänjd efter lång tid med stor kuk? En riktigt slapp är slapp även för en stor kuk. Du behöver bara en grövre sak. Saknar du inte kuk i fittan? Är ni nöjda utan så är det såklart inget fel med det, men jag själv som verkligen älskar anal och oralsex börjar ändå sakna fitta efter nån vecka eller så.
Vi är ju bara kk så det är ju fritt fram att knulla andra fittor om han vill det. Jag saknar så klart det men jag tar det jag får tills vidare.
Citera
2019-08-15, 19:28
Medlem
Nedomanskys avatar
I en slapp fitta riskerar man ju inte att komma för fort, om man vanligtvis har detta problem..
Citera
2019-08-16, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad
Ärligt talat, hur skulle du känt dig om en tjej skulle avbrutit ett samlag men orden att hon inte känner någonting?

Det vore ju helt förödande för din manlighet! Det värsta är väl att hon kommer säga lite om det till sina tjejkompisar.

Så det verkar som du är i en ganska dålig sits just nu!

Oss emellan tror jag du bör hålla käften lite grand. Åtminstone för några dagar framöver.

Du spelar verkligen inte i högsta ligan just nu.

Men om man inte kommer har man ju inte så mycket val, eller hur?
Citera
2019-08-16, 05:48
Medlem
moderator-hatarens avatar
tycker de e gott om de e våta så de rinner o slaskar.. givetvis mindre friktion då men jag föredrar de framför trångt torrknull..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in