2010-09-25, 02:25
Bannlyst
Har ni gjort detta? Vad sa bruden? Vad sa ni?
Själv har man ju råkat ut för en del riktigt slappa cunts. Men som den gentleman jag endå får säga att jag är så har jag fortsatt knullandet i en 10 minuter för brudens skull.
Citera
2010-09-25, 03:01
Medlem
yjm308s avatar
japp det har jag! hon kändes ungefär som att knulla ett sjumanna-tält.
Rätt fin röv hade hon, men det gick fanimej inte att komma hur mycket jag än höll på. Efter 30 minuters sneglande på klockan gav jag fan i det, drog ut och spottade på svanken. (killar kan också fejka).

Jag sa det till henne, fast med finare ord. "du är inte så trång". Sen blev det ett jävla liv och bråk i 30min till, och vi har aldrig sets sen den dagen. Inte för att det gör mig något.

Det roliga är att hon sen skickade sms och sa att det var min kuk som var liten

Jag oroar mig dock inte över min egen storlek, jag är ju medlem på flashback
Senast redigerad av yjm308 2010-09-25 kl. 03:06.
Citera
2010-09-25, 05:56
Medlem
tomeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Har ni gjort detta? Vad sa bruden? Vad sa ni?
Själv har man ju råkat ut för en del riktigt slappa cunts. Men som den gentleman jag endå får säga att jag är så har jag fortsatt knullandet i en 10 minuter för brudens skull.

Frågan är om det handlar om slapp fitta eller liten kuk. Rannsaka dig själv...
Citera
2010-09-25, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomed
Frågan är om det handlar om slapp fitta eller liten kuk. Rannsaka dig själv...

Då jag har en dase som ligger över måtten för det som brukar klassas som medel kan jag dra slutsatsen att det inte är mitt 'fel' att en del fittor man knullat haft friktion i jämförelse med en hink vatten.
Citera
2010-09-25, 08:17
Medlem
Jag har råkat ut bara en gång för en "slapp" så att det känndes meningslöst. Rätt så ovanligt, och tjejen hade inga barn heller, var rätt ung, men otroligt otränad. En av sådana "konstnärliga" typer som aldrig motionerar, var inge kul :P
Citera
2010-09-25, 15:12
Medlem
8FJN349Ds avatar
Har aldrig avbrytit men varit med om det. Det är inte så kul. Ni får förfan göra spänn-övningar era jävla luder.
Citera
2010-09-25, 19:10
Medlem
husmorns avatar
Har aldrig varit med om att någon har avbrutit och heller aldrig att någon har klagat heller... men hur kan man som tjej veta ifall om man är slapp?
Citera
2010-09-25, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av husmorn
Har aldrig varit med om att någon har avbrutit och heller aldrig att någon har klagat heller... men hur kan man som tjej veta ifall om man är slapp?

Klaga på ett ONS och säga ''Fan alltså, din fitta är sjukt slapp'' ?
Träna, träna föfan
Citera
2010-09-25, 22:54
Medlem
SwiftDeletes avatar
Hände mig en gång, vet ej om hon var slapp eller inte men hon var blöt som fan. Minns att jag kände fittsaft mellan våra lår!?! Var själv lite bakis och friktionen var minimal så jag pumpade lätt 30 min innan jag lyckades avsluta. Helt klart finns det slappa och tighta musar.
Citera
2010-09-26, 10:37
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Tråden handlar inte om hur äckligt ni tycker det är med slappa fittor. Har ni råkat ut för det, vad sa bruden och vad sa ni är vad som ska diskuteras här. En större kuk kan självklart lösa problemet, men det är inte heller vad som ska diskuteras i den här tråden.

Dessutom får EnJaric en tillsägelse för sitt idiot-inlägg.

OT raderat

// Mod
Citera
2010-09-26, 10:44
Medlem
Aldrig någonsin varit med om att en fitta har varit så slapp så att det inte funkat, men då är jag också välutrustad.

Men variansen mellan olika fittor är stor.
Citera
2010-09-26, 16:39
Bannlyst
Jag var med om en, hon var långt ifrån tight, men inte så slapp att inget kändes, det var mer som.. En riktigt mjuk säng som omfamnade dasen.
Jävligt skönt var det faktiskt, även om friktionen var mindre. När man tänker kunde den passat bättre som "fodral" som man sover med

Aldrig varit med om en så slapp att det inte var skönt, fast min vän (som inte har en FB dase ) fick avbryta då tjejen sa att han var för liten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in