2010-12-15, 01:58
Medlem
MegaSkurts avatar
Ett knep jag lärt mig med åren (en o annan flodhäst har det ju blivit...), är att situationen kan AVSEVÄRT förbättras i olika ställningar...

Vissa blir bra mycket tightare på rygg, andra på alla fyra, osv.
Citera
2010-12-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Har ni gjort detta? Vad sa bruden? Vad sa ni?
Själv har man ju råkat ut för en del riktigt slappa cunts. Men som den gentleman jag endå får säga att jag är så har jag fortsatt knullandet i en 10 minuter för brudens skull.

Det är klart man har råkat ut för sin andel slappa muttor. Som den gentleman jag är så ser jag ingen anledning att kommentera henne för det (jag menar vad fan ska hon göra åt det precis då?).

Däremot tar jag det som en ypperlig anledning att låta avslutningen bli där jag helst önskar den, i hennes mun
Citera
2010-12-15, 14:42
Medlem
Har hänt en gång.

Med en normalstor kuk och xx-antal knull innan och efter händelsen så kan jag lugnt konstatera att det inte var mig eller min kukstorlek det var "fel" på. Tjejen frågade flera gånger om det verkligen var skönt för mig varpå jag sa att det var jätteskönt och fortsatte trots att det kändes meningslöst. Verkade på henne som att hon visste om att hon var slappare än en nyspräckt fitta direkt efter en förlossning.

Efter att jag undvikit henne och hennes inviter därefter så slutade hon höra av sig. Tack och lov för det.
Citera
2011-01-14, 21:58
Medlem
Roddarens avatar
Ni använder en enkel teknik för att övervinna detta problem:

utgångsgruppera för missionären men ta hennes båda ben och korsa dem och lägg dem över ena armen och pumpa lugn och metodiskt. tänk er en tjej som sitter rak på en stol med benen i kors (fast hon ligger på rygg) Både du och tjejen kommer känna mer.
Citera
2011-01-15, 17:42
Medlem
Jamazzs avatar
Hur otroligt slappa har dessa brudar egentligen varit?
Självklart svårt att definiera. Har 3 fingrar glidit in utan någon som helst friktion, eller hur har det egentligen känts om ni måste beskriva det utifrån en annan synvinkel än när ni dunkar på för kung och fosterland?
Citera
2019-08-14, 15:39
Medlem
Slapp fitta suger kuk!

Det vill säga, slapp fitta är värdelöst. Om fittan är slapp är förmodligen analen trängre. Man får vända på henne.

En bra fitta ska vara varm, fuktig, glatt, väldoftande, stram och följsam. Fittan ska även vara försedd med en vadderad strypsnara för effektiv avmjölkning av kuken!

Ingen fitta är bättre än en slapp fitta.
Citera
2019-08-14, 16:42
Medlem
Jirens avatar
För många herrans år sedan hade jag ett förhållande med en tjej som var ganska slapp. Hon visste dock om det själv och blev inte arg när jag påpekade detta. Jag hade inga problem med att komma, men ibland fick vi hålla på några minuter längre än 'normalt'.

Som tur var älskade hon analt och var grymt duktig på att rida. Jag brukar ha svårt för att komma med tjejen ovanpå, men hon red som en maskin. 10/10!

Sex är som pizza. Ibland är det perfekt, ibland är det lite sämre, men det är aldrig dåligt. Det mesta hänger på teknik och metod.
Senast redigerad av Jiren 2019-08-14 kl. 16:52.
Citera
2019-08-14, 17:11
Medlem
Nja, har aldrig avbrutit hela sexakten men har avbrutit aktiviteterna i fittan. De 2 (mammor) jag råkat ut för med så pass slapp fitta bjöd på trång och oerfaren röv istället så vart nöjd ändå.
Citera
2019-08-14, 18:49
Avslutad
Finns värre saker att drabbas av under akten. Var med en tjej några gånger som var så kåt på en gång, innan man ens hade fysiskt kommit direkt nära, det var absolut som att vara med en docka..helt borta nästintill, inte så kul. Hon ursäktade sig också med att det var så skönt.
Citera
2019-08-14, 19:30
Medlem
Skattebrotts avatar
Det är därför analpluggen uppfanns. Fittan blir oslappare om du trycker upp en dylik.
Citera
2019-08-14, 19:30
Bannlyst
Ärligt talat, hur skulle du känt dig om en tjej skulle avbrutit ett samlag men orden att hon inte känner någonting?

Det vore ju helt förödande för din manlighet! Det värsta är väl att hon kommer säga lite om det till sina tjejkompisar.

Så det verkar som du är i en ganska dålig sits just nu!

Oss emellan tror jag du bör hålla käften lite grand. Åtminstone för några dagar framöver.

Du spelar verkligen inte i högsta ligan just nu.
Senast redigerad av Sommarglad 2019-08-14 kl. 20:17.
Citera
2019-08-15, 00:11
Medlem
Min fitta är slapp. Fick jag dock inte veta förrän jag provade ny kuk. Den gamla jag hade var tydligen ovanligt stor. Med min nya kk blir det anal och oral-sex då han har medel-stor kuk. Vi är rätt nöjda med det upplägget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in