Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Hej OzzieTheOwl!
Ja det var ju så det var, tack Ozzie!
JokerMannen gav andra vinkar om kraftigt våld, som jag tolkade till en särskild del på hennes kropp, men som vi inte fick klarhet i från JM, inte än alla fall.
Tänk att det ska va så besvärligt att komma ihåg alla detaljer då, tur ni rättar mig! Tack!!
Gärningspersonen, inkluderat vederbörande, vilken's Módus Operándi kunnat, och tillika blivit fastställt tillfyllest, detta genom RättsMedicinalverket's analyser därstädes, tillika vilken typ av tillhygge som då brukats vid den kroppsliga misshandeln, på offret.
Till observandum, när en Gärningsperson opererar med trubbigt våld, lämnas karakteristiska spår på det utsatta offret's kroppsytor = [ Karakteristíka ]
En Gärningsperson kan operera med ett tillhygge på ett sådant sätt, att den ifrågavarande kan transformera offret's ansiktsytor till något fullständigt horribelt, och sålunda göra offret oidentifierbart, så, till nytt observandum, fram till dess, att till exempel en dental kontroll kan utföras, för att därnäst kunna fastställa offret's identitet.
Komplettering till ovan, transformera = omforma = ge offret's ansikte en annan form genom grov misshandel med hjälp av trubbigt våld. Operera, gå till väga, handla med hjälp av ett tillhygge.
Sedan kan ni, älta det här ovan skrivna, fram och tillbaka, till @Draifos Profeter stiger ner på jorden och börjar predika om desinformatóriska JokerMän, det rör mig inte i ryggen.
Mordet på Lena Wesström däremot, berör mig på djupet.
Mvh/ @JokerMannen