2019-08-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jag hoppar in och svarar om du inte misstycker.

Ajajaj så SD drog nytta av fotolekar han hade med henne, för att få henne att ta tillbaka anmälan.
Exakt så

Vet du om JG också umgicks med LW trots det offentliga borttagandet på sociala medier?

Nej han behandlade henne som luft efter han unfriendat henne. Titta inte på henne på eventen, pratade inte med henne, han låtsades som om hon inte fanns.
JG hade väldigt dåligt samvete för detta efter mordet, eller var det något annat han hade dåligt samvete för så till den grad att han sjuksrev sig I två veckor och gömde sig I sin sommarstuga?[/quote]

Hej Sh.Holmes!
Nej jag har inget emot det, bara trevligt och jag är glad att du svarar på det du vet, tack!

Aha se där ja, misstänkte att JG var en bestämd och hård man!
(Bakom en sån personlighet brukar det ändock finnas väldigt goda sidor också förstås, såvida det inte handlar om galenskap).

Vet du när i tid de båda herrarna gjorde dessa unfriendningar?
Jag utgår givetvis ifrån, att det var de två herrarna och inte LWs beslut, med tanke på vad du berättar, om att JG behandlade LW som luft och inte fanns!! Så hemskt gjort!
Såklart han måste funderat på detta och fått honom må dåligt när hon hittas mördad, han måste känt att han svek henne, tänker jag först å främst! (Såvida det inte visar sig att han är GM förstås).
Men tänker att jag fått intrycket av att JG är en rättvis man, hård men rättvis! Det borde inte bara medföra att han mår dåligt för att ha ignorerat henne och behandlat henne som luft!
Jag tänker att han måste lida av att han svek LW, att han måste grubbla i efterhand på varför han gjorde som han gjorde, varför han inte litade på LW!?
Han borde ifrågasätta om han är en riktig foolkind, att han kanske lurade sig själv? Det kan inte vara en rolig insikt när det är försent!
Så jag undrar om JG behandlade LW konstant på detta sätt och aldrig försonades med henne igen irl? Enligt sociala medier vet vi, men kanske irl?

Och vet du när i tid anmälan lades ner?
Funderar på om unfriendningarna kom efter eller före det att anmälan lades ner?
För det var väl ungefär i samma veva?
Citera
2019-08-14, 14:37
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, naturligtvis vill hon inte visa alla "pusselbitarna". Då skulle vi ju antagligen kunna se hela bilden:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Lite förundrad blir man väl över att flera av er tycks vilja hålla den här åklagaren bakom ryggen.

Jag vet inget om denna ÅK. Jag håller inte henne bakom ryggen.

Jag menar enbart att jag förstår varför vi har förundersökningssekretess i Sverige.
När det blir åtal har vi ju möjlighet att få se FUP och få den insyn vi har enligt lag rätt till.

Vad exakt tycker du att hon skall släppa ut?
Ge ett tydligt exempel på vad ÅK kan lämna ut utan att en gm kan förstöra bevis, hota ett vittne, anpassa sin historia?
Citera
2019-08-14, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Var det inte någon som skrev att han var kär i LW eller blandar jag ihop det?
Vet du något om det?

Först blev han sårad när han fick veta om LW:s relation med SD och sedan blev han knäckt när hon mördades. (Spekulation!)
Fast han var och är väl också gift?

Länk till KonstApel006:s inlägg
från 11/8-19 och där Sh.Holmes
ger sin syn på saken.

Jag har, och har haft, de tankarna under
trådens gång, att JG ev skulle ha varit
förälskad i LW.

När så hennes förhållande med
SD uppdagades så tog han SD:s parti
till fullo och den tidigare så tighta
vänskapen med Lena raderades totalt.

Och vad var anledningen till JG:s semester
i två veckor efter mordet - var det pga
sorg eller fanns det saker och ting som
behövde uträttas?
Senast redigerad av OzzieTheOwl 2019-08-14 kl. 14:46. Anledning: Stavfel
Citera
2019-08-14, 14:44
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag vet inget om denna ÅK. Jag håller inte henne bakom ryggen.

Jag menar enbart att jag förstår varför vi har förundersökningssekretess i Sverige.
När det blir åtal har vi ju möjlighet att få se FUP och få den insyn vi har enligt lag rätt till.

Vad exakt tycker du att hon skall släppa ut?
Ge ett tydligt exempel på vad ÅK kan lämna ut
utan att en gm kan förstöra bevis, hota ett vittne, anpassa sin historia?
Det var alltså just några sådana exempel jag tog upp i det sista stycket i mitt inlägg. Läs det gärna igen:
Senast redigerad av Draifos 2019-08-14 kl. 14:56.
Citera
2019-08-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ny artikel från NA:

"Åklagaren avslöjar nya detaljer om Hjärstamordet: ”Utsattes för kraftigt och dödligt våld mot kroppen”

[...]

Nu avslöjar åklagaren nya detaljer om mordet på Lena Wesström.
– Hon har utsatts för ett kraftigt våld mot kroppen som har orsakat hennes död, säger Åsa Hiding, åklagare.
Mordet ska ha skett bakom bullerplanket där kroppen hittades.

[...]

– Jag vill inte säga vad det är för slags våld hon utsatts för eftersom gärningsmannen fortfarande är på fri fot. Det jag kan säga är att det är ett kraftigt våld som riktats mot kroppen, säger Åsa Hiding, åklagare och förundersökningsledare, till NA.

Åklagaren vill inte avslöja om polisen misstänker att ett vapen har använts vid mordet – eller om våldet som utövats har skett med bara händerna.

– Det är självklart att om det handlar om dödligt våld så har det också varit kraftigt. Jag vill inte kommentera ett eventuellt mordvapen eller tillvägagångssätt. Det är skillnad om vi hade haft en person frihetsberövad. Jag inte säga så mycket eftersom det skulle kunna skada utredningen.

Vår bedömning är att mordet har skett där kroppen anträffades

– Ja. Vår bedömning är att mordet har skett där kroppen anträffades.

[...]

– Folk hör av sig och tipsar om saker och händelser. Vi försöker kartlägga hur det sett ut kring hennes närmsta umgängeskrets. Det tar tid att genomföra alla dessa förhör.

– Jag önskar jag kunde svara på när vi får in alla svaren. Vi kan omöjligen skicka in allt material på en gång. Det är en levande process där vi skickar in saker allt eftersom vi behöver få dem undersökta. Ett svar som vi får in kan generera att vi måste skicka in mer för att få även det undersökt.

[...]
Har ni något nytt förhör inplanerat med mannen?

– Ingen kommentar. Vi har i vart fall inte genomfört något förhör med honom under den senaste tiden.

Är det aktuellt med något gripande?

– Det kan jag naturligtvis inte svara på eftersom det i så fall skulle kunna äventyra hela utredningen.

Misstänker ni att det finns någon mer inblandad i mordet?

– Det är inget jag kommenterar.
"
Stefan Hazianastasiou
stefan.hazianastasiou@mittmedia.se

https://www.na.se/artikel/orebro-lan/orebro/aklagaren-avslojar-nya-detaljer-om-hjarstamordet-utsattes-for-kraftigt-och-dodligt-vald-mot-kroppen

SmartaMarta, ditt inlägg är riktad
till SJ, men vill enbart inflika ang din
fråga: "Men vet vi egentligen med säkerhet
att det var kraftigt våld LW utsattes för?"

Som du ser i @notknapparens inlägg så
har åklagare Åsa Hiding gått ut med just
den informationen - att LW utsattes för ett
kraftigt och dödligt våld mot kroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Hej Snor-Johan!
Jag förstår ditt resonemang fullkomligt, att om denna back-up finns, så borde det lett til
l en sannolika skäl och han varit dömd för längesedan. Men man måste se hela bilden och det gör ingen här, inte än.

För jag tänker, kanske var det just det material (back-up)
som åklagare Åsa också använde sig av när hon försökte med just sannolika?
Men att detta kanske ändå inte räckte till för bevisning, av den anledning att det eventuellt inte gick bevisa att SD själv utförde själva mordet?
Dvs hur mycket bevis de än har att SD tex skulle mordhotat LW, så måste de ju ändå kunna bevisa att han gjorde det, eller har jag fel?

Det får mig att fundera på om SD faktiskt var uppriktig med hoten (för att skrämma eller varna?)
för att han visste att någon annan planerade detta eller pratat med honom om detta?
Eller om han själv är anstiftare och planerat mordet, och lejt någon att göra det?
Det som ändå talar emot att han lejt en mördare, är just det kraftiga våldet som vi tror att LW utsattes för, (information från JokerMannen om det kraftiga våldet, finns det fler så har jag missat det)
och som tyder på ett kraftigt hat mot LW?
Men vet vi egentligen med säkerhet att det var kraftigt våld LW utsattes för?
Det som istället talar för att mordet är planerat och lejt, är valet av mordplats till viss del. Men samtidigt inte, då en annan vald plats förmodligen hade inneburit en svårare planering, att utan digital kontakt få LW helt ensam, till en ödslig plats och helt riskfritt från vittnen?!

Så tänker att du kanske ska fundera lite på om du tycker att du har belägg för att anklaga Sh.Holmes för osanningar!!

Det är faktiskt ganska vanligt att människor sparar bevis i de lägen de blir hotade, särskilt om det upprepar sig. Det inser väl även du??
Citera
2019-08-14, 15:05
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Vet inte om jag missförstår dig, men jag vet inget om vad som är bekräftat eller inte.
Det jag menade var att guldskon som HD skrivit om att hon ville ta med till USA inte var LWs som jag minns det. Kan absolut ha fel, eftersom jag själv inte är inne på geocachforumet alls, utan läser bara det som andra länkat till i tråden.

Så om jag har fel här, rätta mig gärna.

Sedan är det några här som tycker att texterna som S*llen och HD gjort från 12/5 verkar efterloggade, vilket jag inte har några synpunkter på.

Norrköping var visserligen LWs barndomstrakter, men även S*llens om jag minns rätt. Så att HD och S*llen vistades i LWs barndomstrakter kanske berodde på att S*llen hade anknytning dit. Kanske HD inte ens visste att det var LWs barndomstrakter?

Eller missförstod jag din fråga?
Om de är efterloggade för att ge felaktig information så borde S*llen bli lite undrande och till och med misstänksam.
Undrar vilken förklaring HD i så fall har gett honom.
Citera
2019-08-14, 15:21
Medlem
Citat:
Jag undrar om JG visste om anmälningarna?
Om LW och JG inte hade kontakt, känns det lite som att han aldrig fått LWs version av dom?

Eller ska LW försökt prata med honom om det?

Hej notknapparen!
Precis, då är vi två, jag undrar också,
hur mycket eller lite JG faktiskt visste när han unfriendade LW? Och vad han visste som gjorde att han fattade det beslutet?

Kan han ha blivit vilseledd av SD som ledde fram till den så totala ignorering och utfrysning, bara för att han inte visste just allt?

Eller hade LW förtjänat hans utfrysning genom att nobba honom som vissa funderar över?
Jag har en känsla av att han aldrig ens försökt något med LW, att det inte fanns ens i hans tankar, han är gift och varför skulle han vilja dela en älskarinna med SD? Det blir ju bara vidrigt att tänka så och stämmer inte med min bild av JG som en hård men rättvis man!! Så mycket bild man nu kan få av sociala medier, känner inte honom irl. Det kanske finns någon i tråden som kanske känner honom och kan ge en kommentar här om hur det faktiskt är??

Därför jag undrar när i tid unfriendningarna faktiskt hände?
Jag tror jag läst någonstans att det var i ungefär samma tid som LW bjöd in HD på fika.
Kom unfriendningarna efter denna fika? Eller före?

Jag anar att fikan kom före och att unfriendningarna kom ganska snart efter fikan? Var det kanske tom fikan, eller rättare sagt det LW påståtts ha berättat för HD, som utlöste JG hårda utfrysning av LW?
Citera
2019-08-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
SmartaMarta, ditt inlägg är riktad
till SJ, men vill enbart inflika ang din
fråga: "Men vet vi egentligen med säkerhet
att det var kraftigt våld LW utsattes för?"

Som du ser i @notknapparens inlägg så
har åklagare Åsa Hiding gått ut med just
den informationen - att LW utsattes för ett
kraftigt och dödligt våld mot kroppen.

Hej OzzieTheOwl!
Ja det var ju så det var, tack Ozzie!
JokerMannen gav andra vinkar om kraftigt våld, som jag tolkade till en särskild del på hennes kropp, men som vi inte fick klarhet i från JM, inte än alla fall.
Tänk att det ska va så besvärligt att komma ihåg alla detaljer då, tur ni rättar mig! Tack!!
Citera
2019-08-14, 15:37
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det var alltså just några sådana exempel jag tog upp i det sista stycket i mitt inlägg. Läs det gärna igen:

Vilka exempel syftar du på som ÅK kunde gå ut med som visar varför man tror att SD är den skyldige?
(förutom att ÅK aldrig gått ut med namn, utan enbart att man har en misstänkt)

Ditt inlägg, mina numreringar:
"Ja, man borde kunna tvinga åklagaren att lägga korten på bordet. Det är ett märkligt agerande av polis och åklagare att i media insinuera att det skulle finnas skäl att misstänka SD, samtidigt som man uppenbarligen inte kan visa på något sakligt stöd alls för att man skulle vara på rätt spår. Det tycks handla om en mycket långdragen och insinuant kampanj där allt som kan ge en bild av SD som suspekt sprids i media, samtidigt som allt som talar emot den här bilden undanhålls allmänheten.

1.Ta t.ex. det här med "historiken". Här kallar man tydligen till sig lokalpressen och låter den läsa en kraftigt maskerad utredning som rör två anmälningar som LW gjorde kring årskiftet 2016/2017. Det vi får ta del av är uteslutande LW:s version. Många har utifrån de här artiklarna uppfattat det som att SD har agerat klandervärt, men hade polisen inte maskerat SD:s version av bilincidenten så hade man kanske uppfattat det på ett annat sätt. Det går inte att uppfatta polisens undanhållande av SD:s version annat än som ett försök att måla upp en ensidig bild av SD som suspekt.

2. Sedan kom artikeln om "jättemycket teknisk bevisning". Visst, åklagaren säger inte uttryckligen i intervjun att det finns teknisk bevisning som pekar mot SD, men hur är det då tänkt att det skall uppfattas? Syftet här är väl att ge oss en bild av att finns bevis för att SD är gärningsmannen. Något annat syfte med det här utspelet är i alla fall svårt att tänka sig.

3. Under hösten kom sedan uppgifterna om vittnet. Ett vittne skulle alltså ha iakttagit någon som pratade utanför bostaden vid tidpunkten för brottet. Jag kan inte tänka mig vad syftet med att gå ut med de här uppgifterna kan ha varit, annat än att man ville ge allmänheten en bild av att det skulle finnas vittnesiakttagelser som var besvärande för den misstänkte mördaren.

4. Det skulle vara intressant att läsa även sådant som antagligen ger en mer fullständig och objektiv bild av den här historien. T.ex. SD:s version av bilincidenten, vad resultaten från NFC till slut visade, och vilka förstahandsuppgifter vittnet sedan lämnade. Men allt som kan störa den här bilden av SD som misstänkt omfattas naturligtvis av den godtyckliga "förundersökningssekretessen".
"

1. Det här är väl inte det som ÅK har gått ut med? Är det sådant som du anser att ÅK ska gå ut med?
Detta är något som media snokat rätt på misstänker jag. Jag förmodar att det är sekretesskyddat eftersom inget av detta har gått till åtal.
Är det dessa anmälningar som du anser att åÅK skulle visa fram som bevis på varför hon håller honom som misstänkt?
Var det inte du som ifrågasatte även dom dvs du misstänker att allt är bara ihåligt?
I en rättegång kan dessa inte hålla för att visa att mgm är den skyldige. Det kan enbart användas som att visa hur mgm har tidigare visat aggressioner, kontrollbehov mot LW enligt henne och kan visa på en förmodad motivbild (som jag förstått det). Det är inget bevis att han är den skyldige.

Det enda du vill göra är att visa att allt är ihåligt.

2. "Jättemycket bevisning", detta har vi gått igenom hundra gånger.
Det är förmodligen en term som avser att man har tagit massor i beslag, tagit prover, analyser av kommunikation mm. Hon menar naturligtvis inte att de har jättemycket bevis.
Vad är det du vill att hon ska avslöja här som visar varför hon misstänker honom?
Du skulle väl komma med "de blodiga kläderna" igen. Suck.
Eller ska hon gå ut med att vi har ditt DNA på LW så det räcker och blir över?

3. Vittnet var ju polisens efterlysning av grå tanten. Så du menar att ÅK gått ut med detta enbart för att visa mgm att de visst har något på honom?
Du tror inte alls att det var en efterlysning då?
Jag vet inte om jag fattar dig rätt?
Var detta det tredje exemplet pp vad hon kunde gå ut med som visade varför hon misstänker honom?

4. Självklart skulle det vara intressant att läsa hela bilincidenten. Men denna är inget bevis och inget som ÅK har gått ut med. I en mordrättegång eller som ensamt skäl till varför han är skäligen misstänkt räcker helt enkelt inte.
Att vi som allmänhet skulle få veta i förväg vad "vad resultaten från NFC till slut visade, och vilka förstahandsuppgifter vittnet sedan lämnade" det kan vi glömma. Det skulle ge en gm alla korten i handen plus extra ess. När har det hänt?
Och det har naturligtvis inget att göra med den "godtyckliga "förundersökningssekretessen". Tycker du att en gm som är ute i det fria ska få veta exakt ALLT?
Jaha, då kan han väl hitta inte bara en bra anpassad historia, utan gå till den grå tanten och inte bara ge sin version utan kanske hota henne?
Citera
2019-08-14, 15:50
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Om de är efterloggade för att ge felaktig information så borde S*llen bli lite undrande och till och med misstänksam.
Undrar vilken förklaring HD i så fall har gett honom.

Jag är väldigt "borta" på geocachingen och loggningarna.
Men, är det inte vanligt att man skriver sina loggar efteråt, ibland långt efteråt?
Om det däremot är som du påpekar, något "skumt" med efterloggningarna, då borde väl S*llen reagera?

Jag förmodar att uttrycket efterloggning kan tydas på flera sätt.
Jag tänker mig att man menar med detta uttryck att man kanske egentligen avser att man fuskat med datum, fuskat med texter osv.

Det skulle kunna innebära att HD t ex skriver in en text i sin efterloggning så att det ska se ut som att något var på ett visst sätt, medan det förhöll sig på ett annat. Precis så som vi anat att SD gjort.

T ex kan det vara så att HD velat att det ska se ut som att hon visste den 12/5 att hon skulle till USA, medan hon i själva verket kanske inte alls hade planer på att åka dit?

Snurrigt är det med HD.
Citera
2019-08-14, 15:59
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Hej notknapparen!
hur mycket eller lite JG faktiskt visste när han unfriendade LW? Och vad han visste som gjorde att han fattade det beslutet?

Kan han ha blivit vilseledd av SD som ledde fram till den så totala ignorering och utfrysning, bara för att han inte visste just allt?

Eller hade LW förtjänat hans utfrysning genom att nobba honom som vissa funderar över?
Jag har en känsla av att han aldrig ens försökt något med LW, att det inte fanns ens i hans tankar, han är gift och varför skulle han vilja dela en älskarinna med SD? Det blir ju bara vidrigt att tänka så och stämmer inte med min bild av JG som en hård men rättvis man!! Så mycket bild man nu kan få av sociala medier, känner inte honom irl. Det kanske finns någon i tråden som kanske känner honom och kan ge en kommentar här om hur det faktiskt är??

Jag tror jag läst någonstans att det var i ungefär samma tid som LW bjöd in HD på fika.

Jag anar att fikan kom före och att unfriendningarna kom ganska snart efter fikan? Var det kanske tom fikan, eller rättare sagt det LW påståtts ha berättat för HD, som utlöste JG hårda utfrysning av LW?
Jag förstår inte riktigt varifrån du har fått uppfattningen att JG skulle vara en hård men rättvis man.
Från beskrivningar i tråden av hans uppträdande så har jag snarare fått uppfattningen att han verkade vara SD:s lilla knähund.
Men jag vet inte om det stämmer fortfarande.
Citera
2019-08-14, 16:02
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Hej notknapparen!

Så här skriver @pampon tidigt i tråden:
"Den 24 mars 2017 (ganska häpnadsväckande) är datumet som St*fan för sista gången gillade en bild av Lena.
Sedan dess har de inte haft någon offentlig kontakt alls på Facebook och i skrivande stund inte ens vänner??
"

Några av de få inlägg som skribenten har postat:

Citat:
Ursprungligen postat av pampom
Kan ju bara ge lite kort fakta angående S & BO relation på sociala medier.

De har varit vänner på Facebook sedan flera år tillbaka & laddat upp flitigt med bilder tillsammans, Gillat/hjärtat samt kommenterat nästan varenda bild på respektives sida i FLERA års tid.
(Vi pratar flera hundra bilder)

Bilder från matlagning, till renoveringsprojekt till allmänna vardagsbilder..
De verkade EXTREMT tajta.

Den 24 mars 2017
(rätt häpnadsväckande) är datumet som S för sista gången gillade en bild av BO.
Sedan dess har de inte haft någon offentlig kontakt alls på Facebook och är i skrivande stund inte ens vänner??

Ett annat argument som stärker detta är att:
De två jag nämnt ovanstående umgicks VÄLDIGT ofta tillsammans med en man vid namn J som även han kommenterade BO bilder var och varannan..
Även han är inte vän med BO på Facebook idag.

Nu kanske detta är onödig fakta men vi måste komma ihåg att BO aktivitet på Facebook var ENORM, så finns små guldgruvor man kan hitta där.

Iallafall..tycker fortfarande att det är väldigt skumt att de tre nämnda lägger upp fina äventyrliga bilder tillsammans samt kommenterar/gillar varandras bilder i flera års tid TILL någon gång mellan mars-april månad 2017.
Därefter tar Karlarna enbart bort BO och all aktivitet mellan dessa dör helt ut gentemot BO
Nästan så de helt stängt ut henne helt.

Enbart teorier detta MEN med tanke på S namn är på tapeten så kan det har hänt något mellan dem som de lagt lock på.. MEN i samband med att S separerat sig rätt nyligen, kan ju han därefter ÅTERIGEN tagit kontakt med BO som resulterat i katastrof..

Svartsjukedrama? Hemlig kärleksaffär?

Citat:
Kan folket sluta spotta ut sig saker som:
Knutby, Sonen eventuell mördare, skäggbarn med mera med mera.

GÅ FÖRFAN PÅ DEN INTRESSANTA INFORMATIONEN VI HAR & DÄREFTER SPEKULERA !!??

Om ni inte har informationen LÄS!!!!!!!

BO= Lena Wesströms
SD= St*fan D*vidss*n
HD= H*nna D*vidss*n

*Med allra största sannolikhet var det SD bostad som varit avspärrad
(Dörren & Miljön runt omkring är nästintill identisk med expressens bild på mannens bostad)

Expressens bild
http://www.bilddump.se/bilder/20180521140432-31.208.48.231.PNG

SD bostad:
http://www.bilddump.se/bilder/20180521140844-31.208.48.231.PNG

*SD bor 200-500 meter från BO (stämmer överens med samtliga uttalande av media angående det avspärrade huset)

*En man ska däremot initialt ha suttit anhållen misstänkt för brott – men släppts, enligt uppgifter till Expressen. Den mannens bil ska också vara beslagtagen av polisen. Hans bostad var också under en period avspärrad.

= Får vi det till att det är SD bostad som varit avspärrad har hela karusellen handlat om honom i tidningarna.

*SD har häromdagen gjort sin Facebook privat. ???

*HD har häromdagen även hon gjort sin Facebook privat. ???

*Efter en del research hittar jag att S senast var aktiv Kl 22.34 på Facebook den 14 MAJ på måndagskvällen.
(DVS innan han gjort sin Facebook privat häromdagen)

=Inget tyder på att Karln somnat tidigt den kvällen.

(En jävligt intressant sak som bakar ihop allt detta till en eventuell kaka)
LÄS NOGA NU!

OM ni läst ett tidigare inlägg av mig:
SD, J, BO var (betona ordet VAR) extremt nära.
Har hänt saker sedan mitt inlägg angående dem..

Föratt kunna förstå det intressanta som hänt.
Läs då mitt inlägg som kommer här under först.

"Kan ju bara ge lite kort fakta angående st*fan d*vidss*on & Lena Wesström relation på Sociala medier.

Varit vänner på Facebook sedan flera år tillbaka & laddat upp flitigt med bilder tillsammans, Gillat/hjärtat samt kommenterat nästan varenda bild på respektives sida i FLERA års tid.
(Vi pratar flera hundra bilder)

Bilder från matlagning, till renoveringsprojekt till allmänna vardagsbilder..
De verkade EXTREMT tajta.

Den 24 mars 2017 (ganska häpnadsväckande) är datumet som St*fan för sista gången gillade en bild av Lena.
Sedan dess har de inte haft någon offentlig kontakt alls på Facebook och i skrivande stund inte ens vänner??

Ett annat argument som stärker detta är att:
De två jag nämnt ovanstående umgicks VÄLDIGT ofta tillsammans med en man vid namn *J* som även han kommenterade Lenas bilder var och varannan..
Även han är inte vän med Lena på Facebook idag.

Nu kanske detta är onödig fakta MEN vi måste komma ihåg att Lenas aktivitet på Facebook var ENORM, så finns små guldgruvor man kan hitta där.

Iallafall tycker fortfarande att det är väldigt skumt att alla de tre nämnda lägger upp fina äventyrliga bilder tillsammans samt kommenterar/gillar varandras bilder i flera års tid sen någon gång mellan mars till april 2017 tar Karlarna enbart bort Lena och all aktivitet mellan dessa dör helt ut gentemot Lena.
Nästan så de stängt ut henne."

Så??????

*BO's föredetta alternativt nuvarande vän "J" gick för 2 dygn sedan ÖPPET ut bland sociala medier och publicerar en bild på "J" & BO.
Bekräftar från sin sida att BO är död, rätt häpnadsväckande tidigt???
"J" som överhuvudtaget ej haft någon aktivitet alls gentemot BO senaste året??

*SD som fortfarande (tillskillnad från Lena) är fortsatt VÄLDIGT nära vän med ovanstående person (J).
Så har S fortfarande INTE reagerat på detta inlägg..
Skall tilläggas att S är oerhört aktivt på "J" sociala inlägg.

SLUTSATS:
J är helt oskyldig så gnäll inte om att hänga ut någon random.. J en stark bekräftelse på att något har hänt mellan
SD & LENA.

SD & BO har kommit i gräl nånstans mellan mars-april månad 2017
(Datumet som all aktivitet dog) därefter har SD sluta gillat samt tagit bort BO som vän på Facebook.
J som är klart närmre SD än BO & har indirekt blivit "tvingad" att ta sin killkompis parti före BO.
Resulterar i att J även tagit bort
BO som vän på Facebook.

(Att vara 3 nära vänner & om bråk uppstår i trion så slutar det i 99/100 fall att 2 håller ihop och 1 blir utfryst, BO i detta fall)

J skriver väldigt tidigt ut (innan alla andra) angående Lenas död. Vet han om att SD är kapabel till något sånt här och la ihop 1+1? Eller enbart ett väldigt tidigt offentligt inlägg innan det bekräftats?
Kan tilläggas att detta inlägg ändrats fram & tillbaka om att vara privat alternativt offentligt..

Nu till saken:
SD beetende efter Lenas försvinnade?

SD har gjort sin Facebook privat.
HD separerade frugan har gjort sin Facebook privat.
SD har inte lagt upp något angående Lena överhuvudtaget??

SD har inte ens reagerat på J offentliga inlägg som över 300 personer reagerat på!?
J övriga inlägg KRYLLAR av kommentarer samt likes av SD.

En intressant sak är att Lena följer J på Insta men inte SD.
Stärker ännu mer att de var SD & Lena som hade dispyten.

Om fallet fortsätter peka mot SD så hoppas jag verkligen de tar in J på förhör så småningom.. han saknar bevisligen sin gamle vän Lena & sitter förmodligen på en jävligt intressant info dvs vad som hände mellan
BO & SD mars-april 2017..

Citat:
Aktiviteten mellan SD & BO försvann helt på Facebook i mars 2017.

Aktiviteten mellan "J" & BO försvann helt på Facebook i mars 2017
("J" är väldigt nära vän till SD)

Inga bilder på SD & BO hittas på SD geocachekonto efter mars månad 2017.

Misshandeln misstänktes ha skett den 10 Januari 2017.

Här finns ett pussel som kan lösas av dagisbarn.

Det hände något mellan
mars-april månad 2017 som förmodligen orsakat detta mord.

TA IN "J" PÅ FÖRHÖR SÅ FÅR NI SVAR ERA JÄVLA STOLPSKOTT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in