2019-08-13, 17:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha nej, du har verkligen noll koll på båda spelarna i så fall.

Ännu märkligare att plocka in ett lån, för att bredda truppen i elva matcher, i så fall. Werder Bremen lånar ju knappast ut en spelare för att denne ska placeras på bänken i föreningen han lånas till, där kan han ju lika gärna sitta hos dem.
MFF:s plan är att spela 20 matcher till innan året är slut.
Citera
2019-08-13, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
MFF:s plan är att spela 20 matcher till innan året är slut.

Och DIF:s är att spela tolv matcher, ett skäl som redan tagits upp.
Cirkulera, vänligen.
Citera
2019-08-13, 17:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tror att han var stekhet, stor värvning för Malmö mitt framför näsan på er!

Japp, så var det nog.
Citera
2019-08-13, 18:33
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka

edit: Hoppas på ett karriärsavslutande benbrott på horungen.

Snacka med Radetinac, så fixar han det den 25/8.
Citera
2019-08-13, 18:47
Medlem
a.e.gs avatar
Blomberg klar för Giffarna då.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2019-08-13, 18:52
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Har spelat 3-5-1-1, 4-5-1, 4-3-3... Beroende på vilka spelare som är tillgängliga. Varianter av 4-3-3 är grunden.

Witry är bättre än Beijmo. Mycket rappare, rörligare, bättre passningsfot.

Beijmo är mer fysisk, stark, snabb han också, men inte lika kvick. Går mer på avslut än inlägg, olikt Witry.

Witry passar oss bättre och är bättre, särskilt eftersom han faktiskt spelat regelbundet.

Men det är inte grejen. Grejen är att Beijmo försöker norpa sin gamla klubb - den han känner såå mycket för - på guldet.

Happ.

edit: Hoppas på ett karriärsavslutande benbrott på horungen.

Haha, jag bryr mig ungefär lika mycket om MFF som jag gör om Dif, men när man läser inlägg som dessa kan man ju inte göra annat än hoppas att Beijmo snubblar in ett vinstmål åt MFF när lagen möter varann.
Citera
2019-08-13, 18:56
Medlem
regndroppens avatar
Kujovic måste ju vara definitionen av en chans värvning.. fan hur många matcher har han lirat de senaste 2 åren? 20?
Citera
2019-08-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Kujovic måste ju vara definitionen av en chans värvning.. fan hur många matcher har han lirat de senaste 2 åren? 20?

Max. 75% matchform lagom till cupen 2020, typ...
Citera
2019-08-13, 19:00
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Max. 75% matchform lagom till cupen 2020, typ...
Såg att han lirat 20 matcher i zweite totalt. Den gångna säsongen lirade han föga en (!) match i regionalligan..
Citera
2019-08-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Klagar på Beijmo men fine med att man värvar Kujovic? Som spelat fler matcher för Norrköping än vad vad Beijmo spelat för Djurgården?
Dessutom har ni Erik Berg som spelat fler matcher för MFF än vad Beijmo gjorde för DIF. Samma med Bärkroth som spelade fler matcher för båda IFK-klubbarna än vad Beijmo gjorde för DIF.

Samma med Ajdarevic, Walker, Edwards osv... Fan hela erat lag har ju spelat fler matcher för andra klubbar än vad Beijmo har gjort med er?
Jo, men mig veterligen har inte de tränat med Norrköping, Malmö och aik samma år, konstant gillat och kommenterat klubben på sociala medier samt hängt på träningsanläggning i en mästartröja. Han var inget annat än den moderna fotbollsspelaren till slut.

Antalet matcher är inte enbart det som avgör känslor till en spelare, men 40 matcher för Djurgården är för mig tillräckligt för att man ska fatta rejält tycke för honom.
Citera
2019-08-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Såg att han lirat 20 matcher i zweite totalt. Den gångna säsongen lirade han föga en (!) match i regionalligan..

Mmm, rätt duktig upptiningstid på den gubben, menar jag (och du och alla &#128578
Men tar man in honom, och är OK med att han tinas upp i ett halvår, behåller dynamiken i den nuvarande gruppen, ökar den gemensamma kompetensen på träningarna under resterande 2019, låter Buya köra sässen ut, och Kujo ta den rollen nästa år, så är det kanske en bra värvning.
Tiden får utvisa, men jag är inte oskeptisk...
Citera
2019-08-13, 19:21
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Och DIF:s är att spela tolv matcher, ett skäl som redan tagits upp.
Cirkulera, vänligen.
Geigerzehler tyckte det var märkligt att ta in en breddspelare för 11 matcher, vilket inte stämmer då Malmö tar in en breddspelare för 20 matcher. Är du efterbliven? "Cirkulera".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in