Citat:
Ursprungligen postat av
kungarolf
Detta var fanemej det sämsta försöket till terrordåd sedan pappskallen som endast sprängde sig själv i luften i Stockholm för några år sedan.
Och så ler han i rätten, när han har misslyckats å det grövsta, en amatör och sopa utan motstycke. En klant av rang
Han går dit beväpnad och blir nedslagen av Kebab Hassan som är i 65-70 års åldern som knappt är kapabel att jogga 400 meter eller bänka 40 kg.
Snacka om tur för omgivningen.
Vi ska nog inte underskatta den muslimska gubben. Han är fd yrkesmilitär.
Men visst var det ett monumentalt fiasko.
Dessutom lär han inte få några sympatier från något håll. Den enda person han lyckades döda var en liten asiatisk flicka - ur sin egen familj.
Det är ju inte direkt en person som ens den mest hårdföra extremist kan lyfta fram som en sann hjälte. En flickmördare.
Nä. Detta måste nog vara det mest misslyckade terrordådet. Någonsin.