Citat:
Ursprungligen postat av
LinuxFox
Vad som får dig att påstå att jag möjligtvis är judefixerad förstår jag inte?
När och var har jag talat om att det du påstår inte är sant?
Hur vet du att jag själv inte är jude?
Brukar inte spegla mig.
Klarna har enligt Kajsa Ekis Ekman Metro 2018, satt i system att inte skicka ut fakturor när folk tar på avbetalning och så får man en betalningspåminnelse.
även att enligt Kajsa har Klarana också sagt "den bästa kunden är den som inte betalar direkt men som får en påminnelse och sedan inkassokrav". Så där får du källa på det. Vill du ifråggasätta hennes trovärdighet så förslår jag att du gör det med henne.
Klarna såg just denna potential när de började jobba på sin vision och Israel var i allra högsta grad inblandade.
Igen, jag hittar inte på saker utan hade tänkt dela med mig av saker JAG personligen under sommaren upplevt grundade på emperi.
Det var inte jag som sa att företaget började i Israel. Det var du. Företaget hade funnits i 6 år och expanderat till många länder innan det israeliska företaget kom in. Ändå hävdade du att det var i Israel det började. För mig låter du som en sån där typisk flashbackkonspiratoriker med judefixering som brukar härja på forumet.
Det är väl tämligen bekant att det är ett svenskt företag från grunden. Att det är ett av företagen man brukar lyfta fram. Men läser ju inte tidningar och Wikipedia. Tror du på det som står på deras egen sida om hur.
Du skrev så här:
Citat:
Ursprungligen postat av
LinuxFox
Mogna-Meloner citerar. Och hänvisar till Wikipedia.
Citat:
Klarna är idag verksamt i 14 länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Nederländerna, Schweiz, Belgien, Storbritannien, Italien, Spanien, Polen, och USA.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Klarna :Slutcitat
Fråga kolon. Tror du på allt som står i tex Aftonbladet också?
På Wikipedia nämns ju inte ens Israel där allt började.
I alla fall inte enligt ditt citat. Jag läser nämnligen inte vare sig Aftonbladet eller Wikipedia.
Så lågt har jag inte hunnit sjunka.
Underförstått: Vad som står på Wikipedia om Klarna är inte att lita på enligt dig. T ex står det ju som du säger inte att Klarna började i Israel.
Men Klarna började ju inte i Israel. Därför står det inte heller så i Wikipedia.
Jag tycker du bara snurrar in dig i en massa påstående. Först luftslottet, sedan 90 dagar och sen Israel. Kan du inte istället berätta för oss hur de behandlat dig? Det är ju ändå det du startade tråden för.